känner inga rörelser
_0605 Majbarn
  1. marie 74 v.18
    #1

    känner inga rörelser

    jag tycker inte att jag känner något alls. Är ju ändå i v.18 då tycker jag att jag borde känna detta är ju trots allt mitt andra barn. kommer inte riktigt ihåg hur tidigt jag kände med Emil. Har en bakåt liggande livmoder om det nu kan spela någon roll. Känner alla något?
  2. 1
    känner inga rörelser jag tycker inte att jag känner något alls. Är ju ändå i v.18 då tycker jag att jag borde känna detta är ju trots allt mitt andra barn. kommer inte riktigt ihåg hur tidigt jag kände med Emil. Har en bakåt liggande livmoder om det nu kan spela någon roll. Känner alla något?
  3. Lulan m J +BF 26/5
    #2

    känner heller inga rörelser

    är i v17 nu men ingen tillstymmelse till nåt sprattel här heller, var iväg och lyssnade på hjärtljuden igår. Har varit lite ängslig eftersom min mage är så liten fortfarande. Men hon kände på livmoderna och allt verkade ok. Med dottern kände jag inte förrens i v20
  4. 2
    känner heller inga rörelser är i v17 nu men ingen tillstymmelse till nåt sprattel här heller, var iväg och lyssnade på hjärtljuden igår. Har varit lite ängslig eftersom min mage är så liten fortfarande. Men hon kände på livmoderna och allt verkade ok. Med dottern kände jag inte förrens i v20
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    med första barnet

    kände jag inget föränn efter utraljudet och det är inte såååå ovanligt att man inte känner nåt före v20-22.

    har läst att bakåtliggande livmoder kan göra att man känner mindre men jag har ingen egen erfarnehet.
  6. 3
    med första barnet kände jag inget föränn efter utraljudet och det är inte såååå ovanligt att man inte känner nåt före v20-22.

    har läst att bakåtliggande livmoder kan göra att man känner mindre men jag har ingen egen erfarnehet.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Jag

    började känna av bebis nu i början av v.19 (går in i v.20 imorrn), men inga sparkar bara att den rör sig därinne :))

    Har ingen aning om hur en bakåtliggande livmoder kan spela in. Men du ska se att du snart känner nåt du också.

    Kram
  8. 4
    Jag började känna av bebis nu i början av v.19 (går in i v.20 imorrn), men inga sparkar bara att den rör sig därinne :))

    Har ingen aning om hur en bakåtliggande livmoder kan spela in. Men du ska se att du snart känner nåt du också.

    Kram
  9. carita_79
    #5

    känner heller inget, men

    en dag i förra veckan under ett tel.samtal med min mamma så nämnde jag att jag är rädd för att inget finns i mig eftersom jag inte kännt ngt, och då plötsligt kom en rejäl knuff i magen, snacka o att jag blev rädd..ja och förvånad, och glad..intalade mig själv att det var lille bebbe som ville visa att den visst finns där. Har legat o myst med magen o hoppats på mer, men men...det kommer väl snart
  10. 5
    känner heller inget, men en dag i förra veckan under ett tel.samtal med min mamma så nämnde jag att jag är rädd för att inget finns i mig eftersom jag inte kännt ngt, och då plötsligt kom en rejäl knuff i magen, snacka o att jag blev rädd..ja och förvånad, och glad..intalade mig själv att det var lille bebbe som ville visa att den visst finns där. Har legat o myst med magen o hoppats på mer, men men...det kommer väl snart
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6

    Jag har också

    bakåtliggande livmoder och min första graviditet dröjde det ändå till vecka 23 innan jag kände något.
    Denna gången har jag faktiskt känt tidigare, men bara sporadiskt och inte ofta.

  12. 6
    Jag har också bakåtliggande livmoder och min första graviditet dröjde det ändå till vecka 23 innan jag kände något.
    Denna gången har jag faktiskt känt tidigare, men bara sporadiskt och inte ofta.

  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Inga puffar här

    möjligen lite som en smekning på insidan av magen ungefär. Svårt att definiera, men jag kände likadant de andra gångerna innan de dagliga puffarna kom i v 19-20. Till jul hoppas jag känna puffar ordentligt ;-)
  14. 7
    Inga puffar här möjligen lite som en smekning på insidan av magen ungefär. Svårt att definiera, men jag kände likadant de andra gångerna innan de dagliga puffarna kom i v 19-20. Till jul hoppas jag känna puffar ordentligt ;-)
  15. Athena m. fyran
    #8

    Bakåtliggande livmoder HAR betydelse

    Jag har också det och fast att jag nu väntar mitt fjärde barn och det sägs att omföderskor känner tidigare så är det inte förrän nyligen som jag har känt något. Och då talar vi inte om hårda sparkar utan små, mjuka buffar. Har du dessutom moderkakan på framväggen så känner du ännu senare, för den dämpar också. Hoppas att du får känna snart!!
  16. 8
    Bakåtliggande livmoder HAR betydelse Jag har också det och fast att jag nu väntar mitt fjärde barn och det sägs att omföderskor känner tidigare så är det inte förrän nyligen som jag har känt något. Och då talar vi inte om hårda sparkar utan små, mjuka buffar. Har du dessutom moderkakan på framväggen så känner du ännu senare, för den dämpar också. Hoppas att du får känna snart!!

Liknande trådar

  1. V 20 och känner inga rörelser
    By Viivi in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 16:49
  2. Känner inga sparkar/rörelser
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 20:21
  3. Känner inga rörelser än...
    By brymaria in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 12:47
  4. Känner inga rörelser än.
    By simsan78 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 06:59
  5. känner inga rörelser?!
    By marie m prinsesorna in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 15:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar