hej!
_05/06 Vinterbarn
  1. zehra
    #1

    hej!

    Igår var det jätte trevligt att vara med på fikan.
    Jag hoppas att jag kan vara med nästa vecka också.
  2. 1
    hej! Igår var det jätte trevligt att vara med på fikan.
    Jag hoppas att jag kan vara med nästa vecka också.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Hej Zehra!

    Om du kikar under rubriken Graviditet / Vänta barn och Ankomstgrupper så hittar du oss som fortfarande väntar på att våra bebisar ska titta ut! :-) Jag hoppas att vi ses igen nästa vecka. Evelyn fortsatte för övrigt i samma stil som under fikan och lyckades för första gången få upp selen i vagnen vilket innebar att jag tappade bort henne inne på H&M...
  4. 2
    Hej Zehra! Om du kikar under rubriken Graviditet / Vänta barn och Ankomstgrupper så hittar du oss som fortfarande väntar på att våra bebisar ska titta ut! :-) Jag hoppas att vi ses igen nästa vecka. Evelyn fortsatte för övrigt i samma stil som under fikan och lyckades för första gången få upp selen i vagnen vilket innebar att jag tappade bort henne inne på H&M...
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Hej hej!!!

    Det var jättekul att du kunde vara med! Hoppas också att du kan komma fler gånger. Pernilla tipsade mig om att du trillat in här! Välkommen till Allt för föräldrar! Men tassa in på ankomstgruppen istället, det är där vi brukar hålla till!
  6. 3
    Hej hej!!! Det var jättekul att du kunde vara med! Hoppas också att du kan komma fler gånger. Pernilla tipsade mig om att du trillat in här! Välkommen till Allt för föräldrar! Men tassa in på ankomstgruppen istället, det är där vi brukar hålla till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar