Fortsättning på min gungjakt!
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Fortsättning på min gungjakt!

    Ansökte från majblommekommitén ett bidrag till en handikappsgunga till sonen, då den vi ville ha kostade 5000 kr!
    De ringde i går och meddelade att vi hade blivit beviljade hela summan *kanonglad*!!
    Så nu får gung-älskande Bosse sin efterlängtade gunga om två veckor :)! Slutet gott, allting gott!
  2. 1
    Fortsättning på min gungjakt! Ansökte från majblommekommitén ett bidrag till en handikappsgunga till sonen, då den vi ville ha kostade 5000 kr!
    De ringde i går och meddelade att vi hade blivit beviljade hela summan *kanonglad*!!
    Så nu får gung-älskande Bosse sin efterlängtade gunga om två veckor :)! Slutet gott, allting gott!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    grattis till det

    vi fick också pengar från majblommefonden, 4000.
    Dom skall vi använda till en coagu ckeck ( apparatur som man kontrollerar blodets coagulation) så vi slipper åka till sjukhuset ofta för provtagning, kan ta det hemma istället. Och kanske kontrollera lite oftare för säkerhets skull.
    Hoppas att BOsse blir glad.


  4. 2
    grattis till det vi fick också pengar från majblommefonden, 4000.
    Dom skall vi använda till en coagu ckeck ( apparatur som man kontrollerar blodets coagulation) så vi slipper åka till sjukhuset ofta för provtagning, kan ta det hemma istället. Och kanske kontrollera lite oftare för säkerhets skull.
    Hoppas att BOsse blir glad.


  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Vilket upplyft..

    för er att slippa sjukhusbesök! För står att den apparaten är guld värd :)! Och Bosse kommer bli jätteglad när gungan kommer upp framåt vår-dagarna!
  6. 3
    Vilket upplyft.. för er att slippa sjukhusbesök! För står att den apparaten är guld värd :)! Och Bosse kommer bli jätteglad när gungan kommer upp framåt vår-dagarna!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    verkligen.

    skall ni ha gungan inne eller ute?
  8. 4
    verkligen. skall ni ha gungan inne eller ute?
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Ute,...

    för den är ganska stor, 136 x 66 cm. Kul med en stor gunga för då kan vi ju gunga med honom :)! Nu ska vi bara hitta en bra gungställning som håller för en mamma och en Bo :)!
  10. 5
    Ute,... för den är ganska stor, 136 x 66 cm. Kul med en stor gunga för då kan vi ju gunga med honom :)! Nu ska vi bara hitta en bra gungställning som håller för en mamma och en Bo :)!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Jaa, då vt jag nog hur den ser ut

    det där med gungställning ja, ni får bygga en själv, kanske?
  12. 6
    Jaa, då vt jag nog hur den ser ut det där med gungställning ja, ni får bygga en själv, kanske?

Liknande trådar

  1. Fortsättning...
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 22:37
  2. God fortsättning
    By Carin m grabbarna in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 18:13
  3. Hej och god fortsättning!
    By Mian in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 00:13
  4. God fortsättning!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 22:12
  5. Är på gungjakt!
    By bossemor in forum Flerhandikapp
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 21:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar