HM Rowells bastoppar
Hem & fritid
  1. Madde
    #1

    HM Rowells bastoppar

    Är det någon som vet hur basoppar och linnen från HM Rowells, de i stretch 95% bomull, 5% elastan, håller i kvalitén?
    De kostar ju bara 79.90 men det är ändå tråkigt med toppar som blir korta och vrider sig snabbt.
    Är de ok?

  2. 1
    HM Rowells bastoppar Är det någon som vet hur basoppar och linnen från HM Rowells, de i stretch 95% bomull, 5% elastan, håller i kvalitén?
    De kostar ju bara 79.90 men det är ändå tråkigt med toppar som blir korta och vrider sig snabbt.
    Är de ok?

  3. pallella
    #2

    Trivs med dem

    tycker det är skönt att de ä tunna. Men dra i dem för de krymper på längden. mina har inte vridit sig.
  4. 2
    Trivs med dem tycker det är skönt att de ä tunna. Men dra i dem för de krymper på längden. mina har inte vridit sig.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Tycker

    H&M bastoppar har dålig kvalite. dom är inte snygga efter några tvättar.
  6. 3
    Tycker H&M bastoppar har dålig kvalite. dom är inte snygga efter några tvättar.
  7. Madde
    #4

    Tack, några andra förslag?

    Jag misstänkte att de inte är riktigt bra i kvalitén, precis som du säger.
    Några andra förslag på bra bastoppar? Någon?
  8. 4
    Tack, några andra förslag? Jag misstänkte att de inte är riktigt bra i kvalitén, precis som du säger.
    Några andra förslag på bra bastoppar? Någon?
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Jag har linnena

    Både de vanliga och de lite längre som är ribbade. Jag tycker de håller alldeles utmärkt!
  10. 5
    Jag har linnena Både de vanliga och de lite längre som är ribbade. Jag tycker de håller alldeles utmärkt!
  11. Pernilla
    #6

    Linnen!

    Menar du dom som är ribbade, långa och i 100 % bomull? Vill ha dem men är rädd att de blir sladdriga eftersom det inte är elastan i.

    Sitter dom åt?
  12. 6
    Linnen! Menar du dom som är ribbade, långa och i 100 % bomull? Vill ha dem men är rädd att de blir sladdriga eftersom det inte är elastan i.

    Sitter dom åt?
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7

    De sitter åt!

    De är bra i storlek, normala, och de sitter åt bra. Nu har jag ju bara tvättat dem ett par gånger, men hittills är de inte sladdriga.

    Och ja, jag menar de långa ribbade i 100 % bomull.
  14. 7
    De sitter åt! De är bra i storlek, normala, och de sitter åt bra. Nu har jag ju bara tvättat dem ett par gånger, men hittills är de inte sladdriga.

    Och ja, jag menar de långa ribbade i 100 % bomull.
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8

    Har oxå dom...

    2 stycken,köpte i somras,mycket tvättade,lika snygga fortfarande
  16. 8
    Har oxå dom... 2 stycken,köpte i somras,mycket tvättade,lika snygga fortfarande
  17. Balthazar
    #9

    Jag gillar Zaras bastoppar

    Nu menar jag de långärmade i bomull, kostar runt 80 spänn här. HMs har alltid varit för korta i ärmarna, Zaras är bra.
  18. 9
    Jag gillar Zaras bastoppar Nu menar jag de långärmade i bomull, kostar runt 80 spänn här. HMs har alltid varit för korta i ärmarna, Zaras är bra.
  19. Pernilla
    #10

    Tack för era svar!

    Nu ska jag köpa sådana!
  20. 10
    Tack för era svar! Nu ska jag köpa sådana!

Liknande trådar

  1. bastoppar
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 10:24
  2. Bastoppar - var?
    By -icka- in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 09:03
  3. Långärmade bastoppar ?
    By Elin med Selma in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 22:04
  4. Bastoppar från HM Rowells
    By Madde in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 21:44
  5. Jisse (om MQ-bastoppar -> Cue...)
    By Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar