Apropå filmer
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Apropå filmer

    Har ni nåt förslag på filmer som man kan se.
    Jag har sett en hel del, dessutom har inte just vår BB det bästa utbudet men ändå KOm gärna!! med lite förslag
  2. 1
    Apropå filmer Har ni nåt förslag på filmer som man kan se.
    Jag har sett en hel del, dessutom har inte just vår BB det bästa utbudet men ändå KOm gärna!! med lite förslag
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Kei

    Läste nu ditt inlägg om var ni bor. Låter ju helt fantastiskt!! Men inte bor ni på 8000 meter! *s* Där kan det inte finnas mycket att mäkla. :)
  4. 2
    Kei Läste nu ditt inlägg om var ni bor. Låter ju helt fantastiskt!! Men inte bor ni på 8000 meter! *s* Där kan det inte finnas mycket att mäkla. :)
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    LOL nej feet!! hahahaa

    sorry skrev jag verkligen meter?? hahaha
  6. 3
    LOL nej feet!! hahahaa sorry skrev jag verkligen meter?? hahaha
  7. amnai, USA
    #4

    Hyr genom Netflix.com

    enkelt, man behööver bara gå till brevlådan. Tror blockbuster har nåt liknande nu? Det är ju dessutom enkelt att leta film där.

    Vi ser nästan bara independent och utländska/foreign:
    Lost in translation
    Goodbye Lenin
    House of sand and fog
    Central station
    Autumn Spring
  8. 4
    Hyr genom Netflix.com enkelt, man behööver bara gå till brevlådan. Tror blockbuster har nåt liknande nu? Det är ju dessutom enkelt att leta film där.

    Vi ser nästan bara independent och utländska/foreign:
    Lost in translation
    Goodbye Lenin
    House of sand and fog
    Central station
    Autumn Spring
  9. Kei New Mexico
    #5

    Det var kanske luddigt uttryckt av

    mig
    Det var just Netflix och Blockbuster som jag och eva diskuterade nedan. HUrsomhaver
    HOuse of sand and fog har jag hört bra om. Tyckte du alltså om den? Lost in transalation var helt OK men ingen absolut höjdare. Kanske för höga förväntingar?!
    HAr du fler förslag?
  10. 5
    Det var kanske luddigt uttryckt av mig
    Det var just Netflix och Blockbuster som jag och eva diskuterade nedan. HUrsomhaver
    HOuse of sand and fog har jag hört bra om. Tyckte du alltså om den? Lost in transalation var helt OK men ingen absolut höjdare. Kanske för höga förväntingar?!
    HAr du fler förslag?
  11. Medlem sedan
    Dec 2020
    #6
    Du kanske tror att tv-program är bara meningslös underhållning, ett slöseri med tid. Men denna typ av tidsfördriv kan ge många bra saker till ditt liv. Speciellt om du tittar på bästa serier netflix val hittar du coola dokumentärer som kommer att vidga dina vyer
  12. 6
    Du kanske tror att tv-program är bara meningslös underhållning, ett slöseri med tid. Men denna typ av tidsfördriv kan ge många bra saker till ditt liv. Speciellt om du tittar på bästa serier netflix val hittar du coola dokumentärer som kommer att vidga dina vyer

Liknande trådar

  1. Apropå mkt bra filmer. Favoriter?
    By lolouise in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2012-03-24, 07:39
  2. Apropå filmer....
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-06-05, 12:01
  3. Apropå filmer...
    By kella in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 23:00
  4. Filmer
    By Hanna Leia o *liten* in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-07, 16:50
  5. Apropå böcker och filmer
    By Cissi med G och A in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 11:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar