Julklappshjälp! *very OT*
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Julklappshjälp! *very OT*

    Kan man ge boken \"Blodsockerblues i köket\" till någon som inte på något vis behöver gå ner i vikt, men som tycker mycket om att laga mat? (Kille)

    Om inte, vilken kokbok rekommenderas? Gärna lite trendig men lättlagat och det ska vara lätt att få tag i råvorna på typ coop och såna ställen.
  2. 1
    Julklappshjälp! *very OT* Kan man ge boken \"Blodsockerblues i köket\" till någon som inte på något vis behöver gå ner i vikt, men som tycker mycket om att laga mat? (Kille)

    Om inte, vilken kokbok rekommenderas? Gärna lite trendig men lättlagat och det ska vara lätt att få tag i råvorna på typ coop och såna ställen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Vet inte

    Jag vet inte riktigt vad det är för bok, men antar att du tror att det kan misstolkas. Jag brukar i sådana fall försöka hitta på ett bra rim som kan visa ens tanke och ta bort risken för feltolkning. Tyvärr har jag inget bra rim på lager, men lycka till ;o)
  4. 2
    Vet inte Jag vet inte riktigt vad det är för bok, men antar att du tror att det kan misstolkas. Jag brukar i sådana fall försöka hitta på ett bra rim som kan visa ens tanke och ta bort risken för feltolkning. Tyvärr har jag inget bra rim på lager, men lycka till ;o)
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Tack!

    Jag beställde faktiskt boken så nu får vi se om den blir uppskattad :)

    Kram
  6. 3
    Tack! Jag beställde faktiskt boken så nu får vi se om den blir uppskattad :)

    Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Kärlek, oliver o timjan

    är lite snällare kanske. ÄVen om blodsockerblues är fantastisk så ger den ju lite vinken \"Hej, ska du inte gå ner lite i vikt?\".
    Kärlek, oliver o timjan finns här http://www.bokus.com/b/9100101028.html?pt=search_resu lt
  8. 4
    Kärlek, oliver o timjan är lite snällare kanske. ÄVen om blodsockerblues är fantastisk så ger den ju lite vinken \"Hej, ska du inte gå ner lite i vikt?\".
    Kärlek, oliver o timjan finns här http://www.bokus.com/b/9100101028.html?pt=search_resu lt
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Ja, du har nog rätt...

    beställde ett ex. blodsockerblues till mig själv och så har jag faktiskt beställt boken du rekommenderade :)
  10. 5
    Ja, du har nog rätt... beställde ett ex. blodsockerblues till mig själv och så har jag faktiskt beställt boken du rekommenderade :)
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Det blev

    boken du sa och så drinkboken \"Jorden runt på 80 barer\". Han är glad för att blanda nya fräscha drinkar och både han och tjejen reser gärna när tid ges!

    Tack!
  12. 6
    Det blev boken du sa och så drinkboken \"Jorden runt på 80 barer\". Han är glad för att blanda nya fräscha drinkar och både han och tjejen reser gärna när tid ges!

    Tack!

Liknande trådar

  1. julklappshjälp
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 09:03
  2. Julklappshjälp!!
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 18:38
  3. Julklappshjälp
    By ullgull in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 21:44
  4. Rop på Julklappshjälp!
    By IkaPika in forum _0405 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 19:10
  5. Julklappshjälp!?
    By Liten77 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 08:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar