liten presentation är på sin plats?
_0501 Januaribarn
  1. Elisabet
    #1

    liten presentation är på sin plats?

    Har nu äntligen satt mig ner och kikat igenom det här forumet också :-) Har verkligen tappat räkningen på hur många man är medlem i... familjeliv, nära föräldrar, sjalbarn mfl. De ger väl kanske en hint om vilken \"sorts\" förälder jag är ;-)

    Nåväl, jag heter Elisabet och är mamma till Tova som fyller ett den 4:e januari.

    Här är det full fart, 3:e och 4:e tanden är på G och hon går nog vilken dag som helst :-)
  2. 1
    liten presentation är på sin plats? Har nu äntligen satt mig ner och kikat igenom det här forumet också :-) Har verkligen tappat räkningen på hur många man är medlem i... familjeliv, nära föräldrar, sjalbarn mfl. De ger väl kanske en hint om vilken \"sorts\" förälder jag är ;-)

    Nåväl, jag heter Elisabet och är mamma till Tova som fyller ett den 4:e januari.

    Här är det full fart, 3:e och 4:e tanden är på G och hon går nog vilken dag som helst :-)
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Psst!

    Välkommen in även på vinterbarn 04/05 för detta snack är oftast inte jättemycket ös i! ;) Jag tillhörde decembergruppen från början då min lilla tjej var beräknad till den 26/12 (men kom den 1/1 istället) förra året och där (decembergruppen) är det fortfarande lite mer aktivt än här iaf!

    Så välkommen in på vinterbarn med som sagt! :)
  4. 2
    Psst! Välkommen in även på vinterbarn 04/05 för detta snack är oftast inte jättemycket ös i! ;) Jag tillhörde decembergruppen från början då min lilla tjej var beräknad till den 26/12 (men kom den 1/1 istället) förra året och där (decembergruppen) är det fortfarande lite mer aktivt än här iaf!

    Så välkommen in på vinterbarn med som sagt! :)

Liknande trådar

  1. Liten presentation
    By mars mamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 19:29
  2. Liten presentation
    By Alltiallo in forum Autismspektrum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 00:00
  3. Liten presentation
    By en mamma i mängden in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 09:59
  4. Liten presentation
    By jumy in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 20:35
  5. En liten presentation av mig:
    By ioma in forum Föräldraskap
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar