Enkät!
Sex & erotik
  1. Ken
    #1

    Enkät!

    Lista/rangordna dina 5 \"känsligaste\" delar på din kropp.
    Är det samma kroppsdelar du vill att din partner ska beröra som du själv berör när du smeker dig själv?


  2. 1
    Enkät! Lista/rangordna dina 5 \"känsligaste\" delar på din kropp.
    Är det samma kroppsdelar du vill att din partner ska beröra som du själv berör när du smeker dig själv?


  3. Anonym
    #2

    Hmm..

    .. .det där är lite trixigt, jag är beröringskänslig på vissa ställen men ibland känns det nästan obehagligt att röra där, ibland överskönt =)...
    Ingen av ställena berör jag själv (tja förutom underlivet då men det säger ju sig självt).

    Obehagligt känslig på:
    Vissa ställen på magen (kittelpunkter?), huden över höftbenen.

    Skönt känslig:
    Vissa ställen på ryggen o rumpan
    Hela underlivet
  4. 2
    Hmm.. .. .det där är lite trixigt, jag är beröringskänslig på vissa ställen men ibland känns det nästan obehagligt att röra där, ibland överskönt =)...
    Ingen av ställena berör jag själv (tja förutom underlivet då men det säger ju sig självt).

    Obehagligt känslig på:
    Vissa ställen på magen (kittelpunkter?), huden över höftbenen.

    Skönt känslig:
    Vissa ställen på ryggen o rumpan
    Hela underlivet
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Mina

    känsligaste delar är nog....

    1. Underlivet
    2. Brösten
    3. skinkarna
    4. ryggen
    5. halsen

    och ja...jag vill gärna bli smekt/rörd där.
  6. 3
    Mina känsligaste delar är nog....

    1. Underlivet
    2. Brösten
    3. skinkarna
    4. ryggen
    5. halsen

    och ja...jag vill gärna bli smekt/rörd där.
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    hmmm *funderar*

    När jag onanerar el smekar mej själv så smeker jag mest underlivet och insidan av låren.. Dessa tillfällen är det väl mest en urladdning man är ute efter och inte ute efter att kela med sig själv..

    Men visst har jag några punkter som får igång mej alldeles extra, vissa mindre känsliga vissa så känsliga att jag exploderar i känslostormar...

    Så om man ska rangordna dom punkterna, så blir det väl ngt sånthär... FAST sen beror det ju på vem som rör, hur hårt man rör och hur sugen jag å personen är... Ja allt sånt...

    1. På höger sida om halsen sitter en punkt, om man kysser, smeker eller nafsar där så är jag såld BIG TIME!

    2. Baksidan av låren högt upp mot rumpan, om man ligger på mage och blir smekt där så är det så kan jag bli tokkåt.

    3. Läpparna är väldigt känsliga, älskar kyssar, eller att bli smekt på läpparna, nafsande el likn.


    sen är väl resten av kroppen lika känslig och lättretad..... =)
  8. 4
    hmmm *funderar* När jag onanerar el smekar mej själv så smeker jag mest underlivet och insidan av låren.. Dessa tillfällen är det väl mest en urladdning man är ute efter och inte ute efter att kela med sig själv..

    Men visst har jag några punkter som får igång mej alldeles extra, vissa mindre känsliga vissa så känsliga att jag exploderar i känslostormar...

    Så om man ska rangordna dom punkterna, så blir det väl ngt sånthär... FAST sen beror det ju på vem som rör, hur hårt man rör och hur sugen jag å personen är... Ja allt sånt...

    1. På höger sida om halsen sitter en punkt, om man kysser, smeker eller nafsar där så är jag såld BIG TIME!

    2. Baksidan av låren högt upp mot rumpan, om man ligger på mage och blir smekt där så är det så kan jag bli tokkåt.

    3. Läpparna är väldigt känsliga, älskar kyssar, eller att bli smekt på läpparna, nafsande el likn.


    sen är väl resten av kroppen lika känslig och lättretad..... =)
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5

    självklart så

    tog jag inte med underlivet för det ska ju in på plats 1. Men det trodde jag var givet =)
  10. 5
    självklart så tog jag inte med underlivet för det ska ju in på plats 1. Men det trodde jag var givet =)
  11. Anonym
    #6

    Åh, hur kunde...

    .. jag glömma hals o läppar? Dessa extremt känsliga o sensuella kroppsdelar... *mmm*
    Örat däremot funkar inte på mig (mången har försökt men fått ett tokskratt istället för stön)... =)
  12. 6
    Åh, hur kunde... .. jag glömma hals o läppar? Dessa extremt känsliga o sensuella kroppsdelar... *mmm*
    Örat däremot funkar inte på mig (mången har försökt men fått ett tokskratt istället för stön)... =)
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7

    Allt...

    ...mellan benen är \"känsligt\". Resten är mest kittligt. :)
  14. 7
    Allt... ...mellan benen är \"känsligt\". Resten är mest kittligt. :)
  15. E
    #8

    Svar:

    *Lista/rangordna dina 5 känsligaste delar på din kropp.

    - Såhär:
    1. Underlivet
    2. Brösten
    3. Halsen
    4. Korsryggen/svanken
    5. Örsnibbarna

    * Är det samma kroppsdelar du vill att din partner ska beröra som du själv berör när du smeker dig själv?

    - När jag smeker mig själv bryr jag mig inte om något mer än underlivet och brösten. Det är så svårt att nafsa sig själv i örsnibben ju! ;)
  16. 8
    Svar: *Lista/rangordna dina 5 känsligaste delar på din kropp.

    - Såhär:
    1. Underlivet
    2. Brösten
    3. Halsen
    4. Korsryggen/svanken
    5. Örsnibbarna

    * Är det samma kroppsdelar du vill att din partner ska beröra som du själv berör när du smeker dig själv?

    - När jag smeker mig själv bryr jag mig inte om något mer än underlivet och brösten. Det är så svårt att nafsa sig själv i örsnibben ju! ;)
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9

    sant örorna

    är off limit.. vill inte ha ngt slaskande el flåsande där... fast ja därmot lite snuskiga ord är helt ok =)
  18. 9
    sant örorna är off limit.. vill inte ha ngt slaskande el flåsande där... fast ja därmot lite snuskiga ord är helt ok =)
  19. Anonym
    #10

    Japp...

    ... gärna lite hest dirtytalk i mitt lilla öra... ;)
  20. 10
    Japp... ... gärna lite hest dirtytalk i mitt lilla öra... ;)
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11

    jupps och då blir det väl

    snuskcentrat i hjärnan som är mitt 4:e känsliga ställe på kroppen... ;-)
  22. 11
    jupps och då blir det väl snuskcentrat i hjärnan som är mitt 4:e känsliga ställe på kroppen... ;-)
  23. Anonym
    #12

    Hujedamig!

    Undrar om det inte tom är så att snuskcentrum kommer som nr 2 el så för min del. Eftersom jag kan få orgasm i sömnen (utan annan beröring märk väl) så är det mäktigt... =)
  24. 12
    Hujedamig! Undrar om det inte tom är så att snuskcentrum kommer som nr 2 el så för min del. Eftersom jag kan få orgasm i sömnen (utan annan beröring märk väl) så är det mäktigt... =)
  25. Medlem sedan
    Sep 1999
    #13

    Mina svar

    Underlivet
    Brösten
    Läpparna
    Halsen
    Örsnibbarna

    Och Absolut Inte rumpan, snarare avtändande.
  26. 13
    Mina svar Underlivet
    Brösten
    Läpparna
    Halsen
    Örsnibbarna

    Och Absolut Inte rumpan, snarare avtändande.
  27. Medlem sedan
    Apr 2002
    #14

    Hela jag

    ...är nog en erogen zon tror jag. Jag har inga no-nos, om det görs bra, men extra mycket beröringskänsla finns i 1. hjärnan 2. clitoris och 3. nacken.
    Och i nacken smeker jag sällan mig själv.
  28. 14
    Hela jag ...är nog en erogen zon tror jag. Jag har inga no-nos, om det görs bra, men extra mycket beröringskänsla finns i 1. hjärnan 2. clitoris och 3. nacken.
    Och i nacken smeker jag sällan mig själv.
  29. Anonym
    #15

    Och inte...

    ... hjärnan heller kanske? ;) Förresten är håret ett skönt ställe oxå, inte sexuellt utan mer för det allmönna välbefinnandet...
  30. 15
    Och inte... ... hjärnan heller kanske? ;) Förresten är håret ett skönt ställe oxå, inte sexuellt utan mer för det allmönna välbefinnandet...
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16

    Jodå

    Jag stimulerar gärna min hjärna på alla sätt. :-) Ja hårbotten är skönt att få massage på... och fötterna! Fast jag tycker inte fötter är särskilt sexiga.
  32. 16
    Jodå Jag stimulerar gärna min hjärna på alla sätt. :-) Ja hårbotten är skönt att få massage på... och fötterna! Fast jag tycker inte fötter är särskilt sexiga.
  33. Anonym
    #17

    Åh...

    .. fötterna är så avslappnande, rena sömnpillret... *ler drömskt* Fina mansfötter är ganska neutrala, konstiga fötter (el illaluktande) rent avtändande, nätta kvinnofötter ganska söta o ja, kanske en smula sexiga... =)
  34. 17
    Åh... .. fötterna är så avslappnande, rena sömnpillret... *ler drömskt* Fina mansfötter är ganska neutrala, konstiga fötter (el illaluktande) rent avtändande, nätta kvinnofötter ganska söta o ja, kanske en smula sexiga... =)
  35. Medlem sedan
    Apr 2002
    #18

    Ja!

    Jag har inte reflekterat över det tidigare, men där tycker vi lika. Kvinnofötter kan vara härligt snyggt; brunbrända, varma och lite torra! Det är blekblöta fötter som är läskigt...

    *hinner ni med, ni som antecknar?*
  36. 18
    Ja! Jag har inte reflekterat över det tidigare, men där tycker vi lika. Kvinnofötter kan vara härligt snyggt; brunbrända, varma och lite torra! Det är blekblöta fötter som är läskigt...

    *hinner ni med, ni som antecknar?*
  37. Anonym
    #19

    Mmm..

    ... precis som du säger o gärna med en ankellänk o kanske lite snyggt nagellack som pricken över i... *sommar, sommar, soooommar*
  38. 19
    Mmm.. ... precis som du säger o gärna med en ankellänk o kanske lite snyggt nagellack som pricken över i... *sommar, sommar, soooommar*
  39. Tango
    #20

    Du

    skriver mycket om hur du gillar tjejer i dina inlägg och skrev bl a att du kan tänka dig en 3 kant med en kille och en tjej. Har du haft sex med en tjej nagon gang?
  40. 20
    Du skriver mycket om hur du gillar tjejer i dina inlägg och skrev bl a att du kan tänka dig en 3 kant med en kille och en tjej. Har du haft sex med en tjej nagon gang?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Jag gör en enkät nu på studs...Ego enkät
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-10-15, 20:56
  2. Enkät
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 18:50
  3. Lånad enkät: Liten enkät om ettåringarna
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:52
  4. OT-Enkät!
    By anomympgavämne in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 16:41
  5. enkät
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar