Teos lillebror är här nu
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Teos lillebror är här nu

    Vincent kom den 26/12 kl 23:00 efter akut snitt- önskan från min sida... Tur var väl det eftersom det upptäktes att livmodern var MKT tunn på ett ställe *huga*... Så tack gode gud att jag fick snitt iaf!
    Nåja, första natten var underbar- ligga och gosa...
    På morgonen efter upptäkte en BM att han var väl blå... Efter snabba läkarkoller så konstaterades att han hade hjärtfel. Vi ligger nu på Ks på Neo intensiven. Han är nu i resperator och blir förhoppningsvis snart stabil nog att invänta en större operation i Lund. Oddsen är goda men tyvärr inte 100% såklart som vid alla operationer och hjärtfel och sjukdomar... Inom två veckor ska han då opereras och om den lyckas så blir han helt frisk iaf. Så snälla- be en liten bön för att han blir stark nu!
    Kommer med mer info sen- skönt att få skriva av sig.
    Krama om era små och ta hand om er.
  2. 1
    Teos lillebror är här nu Vincent kom den 26/12 kl 23:00 efter akut snitt- önskan från min sida... Tur var väl det eftersom det upptäktes att livmodern var MKT tunn på ett ställe *huga*... Så tack gode gud att jag fick snitt iaf!
    Nåja, första natten var underbar- ligga och gosa...
    På morgonen efter upptäkte en BM att han var väl blå... Efter snabba läkarkoller så konstaterades att han hade hjärtfel. Vi ligger nu på Ks på Neo intensiven. Han är nu i resperator och blir förhoppningsvis snart stabil nog att invänta en större operation i Lund. Oddsen är goda men tyvärr inte 100% såklart som vid alla operationer och hjärtfel och sjukdomar... Inom två veckor ska han då opereras och om den lyckas så blir han helt frisk iaf. Så snälla- be en liten bön för att han blir stark nu!
    Kommer med mer info sen- skönt att få skriva av sig.
    Krama om era små och ta hand om er.
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    NEJ!

    Herregud! Jag börjar nästan gråta! Eller nej jag börjar gråta! Håller tummarna benhårt för er! Trots att jag inte tror på \"han där uppe\" så ber jag en bön! Allt för lille Vincents skull!! Skickar massor med kramar till dig, Pål, Teo och lille Vincent!! Du vet vart jag finns om du vill snacka!
  4. 2
    NEJ! Herregud! Jag börjar nästan gråta! Eller nej jag börjar gråta! Håller tummarna benhårt för er! Trots att jag inte tror på \"han där uppe\" så ber jag en bön! Allt för lille Vincents skull!! Skickar massor med kramar till dig, Pål, Teo och lille Vincent!! Du vet vart jag finns om du vill snacka!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Usch det lät ju inte

    som någon vidare roligt start för er:( Håller tummarna att det lösa sig och att han fixa operationen galant!Hur gör ni med Teo förresten,han får väl inte ens hälsa på lillebror antar jag?
  6. 3
    Usch det lät ju inte som någon vidare roligt start för er:( Håller tummarna att det lösa sig och att han fixa operationen galant!Hur gör ni med Teo förresten,han får väl inte ens hälsa på lillebror antar jag?
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    Förresten!

    Grattis till pojken!
  8. 4
    Förresten! Grattis till pojken!
  9. lotta
    #5

    Håller tummarna för Vincent imt

    \'
  10. 5
    Håller tummarna för Vincent imt \'
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Oj!

    Klart att jag ska be en liten bön för er! Vad jobbigt!

    Skönt i alla fall att han äntligen är här och att allt gick bra! Ta hand om er nu och glöm inte att berätta hur det gör för er!

    Stor kram!
  12. 6
    Oj! Klart att jag ska be en liten bön för er! Vad jobbigt!

    Skönt i alla fall att han äntligen är här och att allt gick bra! Ta hand om er nu och glöm inte att berätta hur det gör för er!

    Stor kram!
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    Visst, ett grattis

    kanske är på sin plats ochså...glömnde bort helt,bra av Lottiz att \"påpeka\" det :)
  14. 7
    Visst, ett grattis kanske är på sin plats ochså...glömnde bort helt,bra av Lottiz att \"påpeka\" det :)
  15. Åsa m Agnes-04+bf 17/4
    #8

    GRATTIS OCH LYCKA TILL!!

    Håller tummar o tår stenhårt för lille Vincent!!!

    Kramar!!!
  16. 8
    GRATTIS OCH LYCKA TILL!! Håller tummar o tår stenhårt för lille Vincent!!!

    Kramar!!!
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9

    Åh lilla Vincent!

    Stort Grattis till lillkillen!
    Håller mina tummar och ber till högre makter att allt ska gå bra. Tusen kramar från oss!
  18. 9
    Åh lilla Vincent! Stort Grattis till lillkillen!
    Håller mina tummar och ber till högre makter att allt ska gå bra. Tusen kramar från oss!
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10

    Grattis!

    Usch vilken jobbig start i livet Vincent får.
    Man känner sig så otroligt maktlös som förälder när man inte kan hjälpa sin lilla älskling. Tur att det finns duktiga läkare! Jag håller tummar och tår för er, uppdatera gärna när du har möjlighet och skriv av dig!

    Kram till er
  20. 10
    Grattis! Usch vilken jobbig start i livet Vincent får.
    Man känner sig så otroligt maktlös som förälder när man inte kan hjälpa sin lilla älskling. Tur att det finns duktiga läkare! Jag håller tummar och tår för er, uppdatera gärna när du har möjlighet och skriv av dig!

    Kram till er
  21. Majsan med Y0103 & E0407
    #11

    Grattis & lycka till!

    Håller tummar och tår här också!
  22. 11
    Grattis & lycka till! Håller tummar och tår här också!
  23. Matilda m.3
    #12

    GRATTIS till Vincent!

    Jag håller tummarna att operationen går bra och att han snart får komma hem!

    Hur stor var han?
  24. 12
    GRATTIS till Vincent! Jag håller tummarna att operationen går bra och att han snart får komma hem!

    Hur stor var han?
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13

    Grattis till lillebror!!!

    Klart att Ella och jag håller tummarna för att Vincents operation ska gå bra! Bra att du fick snitt oxå när livmoderväggen var tunn. Jag tänker på dej och familjen, kram och lycka till!
  26. 13
    Grattis till lillebror!!! Klart att Ella och jag håller tummarna för att Vincents operation ska gå bra! Bra att du fick snitt oxå när livmoderväggen var tunn. Jag tänker på dej och familjen, kram och lycka till!
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14

    Grattis till eran lille kille

    vilken jobbig start ni har haft, många tankar till er.
    Många kramar och grattis till lillebror från oss.
    Ulle
  28. 14
    Grattis till eran lille kille vilken jobbig start ni har haft, många tankar till er.
    Många kramar och grattis till lillebror från oss.
    Ulle
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15

    Grattis till Vincent !!!

    Håller självklart både tummar och tår för att operationen skall gå bra.
  30. 15
    Grattis till Vincent !!! Håller självklart både tummar och tår för att operationen skall gå bra.
  31. Medlem sedan
    Dec 2001
    #16

    Grattis till lillpojken!

    Jag tänker på er!
  32. 16
    Grattis till lillpojken! Jag tänker på er!
  33. Astrid m. Alex Isak Julia
    #17

    Åhhh... Ber för er! Och grattis!!

    Jättegrattis till en liten pojke! =)
    Jobbigt med hans hjärtfel... Så orättvist; en liten bebis ska få vara frisk och slippa operationer och sånt! Håller tummarna och ber såklart för lille Vincent!
    KRAMAR på er!!!!
  34. 17
    Åhhh... Ber för er! Och grattis!! Jättegrattis till en liten pojke! =)
    Jobbigt med hans hjärtfel... Så orättvist; en liten bebis ska få vara frisk och slippa operationer och sånt! Håller tummarna och ber såklart för lille Vincent!
    KRAMAR på er!!!!
  35. Medlem sedan
    May 2000
    #18

    Åh, grattis till Vincent...

    tänker på er. Hoppas att allt går bra.

    Kram (från en som inte är här så superofta längre...)
  36. 18
    Åh, grattis till Vincent... tänker på er. Hoppas att allt går bra.

    Kram (från en som inte är här så superofta längre...)
  37. Medlem sedan
    Jul 2001
    #19

    Grattis grattis grattis!

    Grattis till er lille Vincent! Håller tummarna såklart!!!
  38. 19
    Grattis grattis grattis! Grattis till er lille Vincent! Håller tummarna såklart!!!
  39. Cachi
    #20

    Stort grattis!!! :-) imt

  40. 20
    Stort grattis!!! :-) imt
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lillebror är här
    By Zilvia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 20:10
  2. Lillebror kom den 9/9!
    By Winnertaco in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 08:30
  3. Lillebror
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-28, 21:29
  4. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:42
  5. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar