Strul med FK
_0508 Augustibarn
  1. Morsan Pia

Strul med FK

Har ni strul med FK och deras utbetalingar så säger ni till dem att ni vill att de betalar ut era pengar på ett smartcard.

Det är en check som man kan lösa ut på Nordea eller kassaservice.

Tro inte på dem om de säger att de inte kan betala ut pengarna och skyller på något datasystem som krånglar. Pang på det är er pengar och ni ska ha dem, ett smartcard skriver de ut på några minuter.
  2. 1
    Strul med FK Har ni strul med FK och deras utbetalingar så säger ni till dem att ni vill att de betalar ut era pengar på ett smartcard.

Det är en check som man kan lösa ut på Nordea eller kassaservice.

Tro inte på dem om de säger att de inte kan betala ut pengarna och skyller på något datasystem som krånglar. Pang på det är er pengar och ni ska ha dem, ett smartcard skriver de ut på några minuter.
  3. Medlem sedan
    Oct 1998

Hittills har jag....

...inte haft några som helst problem med FK utan pengarna finns på kontot på rätt dag. Jag är ju en sån som anmäler månad för månad, vill kolla lite räkningar och annat innan jag bestämmer mig för hur många dagar jag ska ta varje månad. Men det har alltid funkat och jag hoppas det gör det i fortsättningen oxå.

4. 2
    Hittills har jag.... ...inte haft några som helst problem med FK utan pengarna finns på kontot på rätt dag. Jag är ju en sån som anmäler månad för månad, vill kolla lite räkningar och annat innan jag bestämmer mig för hur många dagar jag ska ta varje månad. Men det har alltid funkat och jag hoppas det gör det i fortsättningen oxå.

5. Medlem sedan
    Jan 2022
    Licensierade välkända plattformar är ofta värd för turneringar eller tävlingar, och erbjuder spelare spännande leaderboard-utmaningar, betydande prispotter och speciella evenemang för att diversifiera sin spelupplevelse. Allt detta tillåter skapa en avkopplande atmosfär med hemmadejt och hasardspel, eftersom du kan spela från var som helst i världen.
  6. 3
    Licensierade välkända plattformar är ofta värd för turneringar eller tävlingar, och erbjuder spelare spännande leaderboard-utmaningar, betydande prispotter och speciella evenemang för att diversifiera sin spelupplevelse. Allt detta tillåter skapa en avkopplande atmosfär med hemmadejt och hasardspel, eftersom du kan spela från var som helst i världen.

Liknande trådar

1. Strul, strul hela tiden.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 09:48
  2. Strul, strul hela tiden.
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-08, 18:07
  3. Strul...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 20:10
  4. strul
    By pysselmaria in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 07:39
  5. strul!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 13:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar