Passar det med
Småbarn
  1. A-M
    #1

    Passar det med

    röda vårbyxorna pop:s tilld en bruna vårjackan?? på kille? =)
    Är det fånigt med röda byxor på kille? vår son älskar nämligen rött också så det får nog bli röda..Känns snyggare än brunt/blått..

    Vad tycker ni?
  2. 1
    Passar det med röda vårbyxorna pop:s tilld en bruna vårjackan?? på kille? =)
    Är det fånigt med röda byxor på kille? vår son älskar nämligen rött också så det får nog bli röda..Känns snyggare än brunt/blått..

    Vad tycker ni?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Ojoj

    Med jämna mellanrum kommer det upp en sån här, helt vanlig, fråga och sedan bryter det ut i världens tumult!

    Frågar du mig är svaret sjävklart: det kommer inte vara ett dugg fånigt, VARFÖR skulle inte en kille kunna ha rött?? Mina pojkar har färger i de flesta färger, även rött och rosa, det gör dem inte till mindre pojkar för det!

    Sedan vet att jag vissa andra hellre skulle bada i tjära och rulla sig i fjädrar än att sätta på sina pojkar det de kallar \"tjejkläder\" dvs ungefär allt i rött, rosa, lila och som saknar döskallar och flames ;)

    Din pojk kommer bli JÄTTEFIN i röda byxor och brun jacka och dessutom kommer han bli en JÄTTEGLAD pojk som får ha kläder i de färger HAN vill!!

    /mie
  4. 2
    Ojoj Med jämna mellanrum kommer det upp en sån här, helt vanlig, fråga och sedan bryter det ut i världens tumult!

    Frågar du mig är svaret sjävklart: det kommer inte vara ett dugg fånigt, VARFÖR skulle inte en kille kunna ha rött?? Mina pojkar har färger i de flesta färger, även rött och rosa, det gör dem inte till mindre pojkar för det!

    Sedan vet att jag vissa andra hellre skulle bada i tjära och rulla sig i fjädrar än att sätta på sina pojkar det de kallar \"tjejkläder\" dvs ungefär allt i rött, rosa, lila och som saknar döskallar och flames ;)

    Din pojk kommer bli JÄTTEFIN i röda byxor och brun jacka och dessutom kommer han bli en JÄTTEGLAD pojk som får ha kläder i de färger HAN vill!!

    /mie
  5. Ella
    #3

    Klart det inte är fånigt

    med röda byxor...
  6. 3
    Klart det inte är fånigt med röda byxor...
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Skitsnyggt!

    Mina pojkar har mycket rött!
    de är 6 & 10 år.
  8. 4
    Skitsnyggt! Mina pojkar har mycket rött!
    de är 6 & 10 år.
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5

    Absolut inte töntigt!..

    ..tycker det är superfint med rött till pojkar och köper väldigt mycket rött själv till min pojke.

    Tycker brunt och rött är väldigt fint tillsammans.. men samtidigt när jag tänker efter så tycker jag att det är finast att ha den mörkaste färgen nedtill.. men man får väl vänta och se hur det verkar se ut.. tycker dock att röda byxor passar väldigt mycket bättre än blå till den bruna jackan.

    Är själv sugen på bruna jackan och då kommer dottern ha dom röda byxorna till (kan ha dom från förra året).
  10. 5
    Absolut inte töntigt!.. ..tycker det är superfint med rött till pojkar och köper väldigt mycket rött själv till min pojke.

    Tycker brunt och rött är väldigt fint tillsammans.. men samtidigt när jag tänker efter så tycker jag att det är finast att ha den mörkaste färgen nedtill.. men man får väl vänta och se hur det verkar se ut.. tycker dock att röda byxor passar väldigt mycket bättre än blå till den bruna jackan.

    Är själv sugen på bruna jackan och då kommer dottern ha dom röda byxorna till (kan ha dom från förra året).
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6

    Äclkar rött

    Alla mina 3 grabbar har ofta rött på sig. Mellankillen har en vinteroverall som är i huvudsak röd med marina ärmar.
  12. 6
    Äclkar rött Alla mina 3 grabbar har ofta rött på sig. Mellankillen har en vinteroverall som är i huvudsak röd med marina ärmar.
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7

    Absolut

    Rött och brunt är jättefint ihop och inte alls \"flickigt\". Jag funderar på samma kombination till min son. Det enda negativa jag kan komma på är att de röda kommer att se skitigare ut än de marinblåa. Vi hade den turkosa jackan förra året och min lortgris lyckades få fläckar på den som är helt omöjliga att få bort. Den marinblåa våroverallen ser fortfarande som ny ut trots hårt slitage på dagis och ute i skogen :)
  14. 7
    Absolut Rött och brunt är jättefint ihop och inte alls \"flickigt\". Jag funderar på samma kombination till min son. Det enda negativa jag kan komma på är att de röda kommer att se skitigare ut än de marinblåa. Vi hade den turkosa jackan förra året och min lortgris lyckades få fläckar på den som är helt omöjliga att få bort. Den marinblåa våroverallen ser fortfarande som ny ut trots hårt slitage på dagis och ute i skogen :)
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8

    Älskar ska det vara

    förståss. *L*
  16. 8
    Älskar ska det vara förståss. *L*
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9

    Klart rött...

    går bra på en kille!!!!!!
    Däremot gillar jag inte just kombinationen rött och brunt. Eller egentligen gillar jag inte alls när man har en enfärgad jacka tillsammans med en enfärgad byxa och färgen inte är samma. Men om färgen hade funnits på jackan eller byxan så hade jag inte tvekat att sätta på min son röda byxor!
  18. 9
    Klart rött... går bra på en kille!!!!!!
    Däremot gillar jag inte just kombinationen rött och brunt. Eller egentligen gillar jag inte alls när man har en enfärgad jacka tillsammans med en enfärgad byxa och färgen inte är samma. Men om färgen hade funnits på jackan eller byxan så hade jag inte tvekat att sätta på min son röda byxor!
  19. Charlotta m Lukas o Filip
    #10

    tack,

    för att du svarade så bra. Ärligt alltså! Kanske vi slipper bråket denna gång om flick/pojkfärger...än så länge iallafall!!!!! =)
  20. 10
    tack, för att du svarade så bra. Ärligt alltså! Kanske vi slipper bråket denna gång om flick/pojkfärger...än så länge iallafall!!!!! =)
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11

    Jättefint..

    Tycker rött är fint på båda könen. Köp! :-)
  22. 11
    Jättefint.. Tycker rött är fint på båda könen. Köp! :-)
  23. A-M
    #12

    Tack för era synpunkter!

    Jag kommer troligtvis köpa dom röda byxorna =)
    Han är galen i rött så det känns kul att han får som han vill också!
  24. 12
    Tack för era synpunkter! Jag kommer troligtvis köpa dom röda byxorna =)
    Han är galen i rött så det känns kul att han får som han vill också!
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Carl har jättesnygga röda...

    manchesterbyxor (från HM:s tjejsida). Passar alldeles utmärkt!
  26. 13
    Carl har jättesnygga röda... manchesterbyxor (från HM:s tjejsida). Passar alldeles utmärkt!
  27. Medlem sedan
    Feb 2003
    #14

    våra söner

    speciellt den yngste som klär extra bra i det, har rätt mycket röda kläder. Speciellt byxor, det är ju hur tufft som helst och bra mycket roligare än de vanligare mörkmurriga pojkkläderna.
  28. 14
    våra söner speciellt den yngste som klär extra bra i det, har rätt mycket röda kläder. Speciellt byxor, det är ju hur tufft som helst och bra mycket roligare än de vanligare mörkmurriga pojkkläderna.

Liknande trådar

  1. Passar på att...
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 21:37
  2. Passar på....
    By Ziggy in forum Politik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 20:10
  3. Passar
    By Evelinas mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 17:15
  4. Jag passar på att
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 20:33
  5. Passar
    By Helena in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar