Nu har vi också
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Nu har vi också

    bilder från julen, både julafton och annandagen om nån vill titta:

    http://www.angelfire.com/magic2/alicia/
  2. 1
    Nu har vi också bilder från julen, både julafton och annandagen om nån vill titta:

    http://www.angelfire.com/magic2/alicia/
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    hejsan

    härliga bilder, de var så fina allihopa, Alexander med snowracen, Oliver med choklad överallt och lilla Alicia med sin fina klänning, förstår att du är stolt över dina små.

    Här firade vi julen hemma, elias fick en buzzlihgtgear docka och en batmanbil som blev favoriter-han har sovit med båda:)
    Hannes bästa julklapp var ett precis likadant piano med olika läten som jag såg ni hade.
    Han sitter och spelar och diggar med i takten. Han har nog en liten musikalisk gen någonstans:)

    Ha det så bra i år
  4. 2
    hejsan härliga bilder, de var så fina allihopa, Alexander med snowracen, Oliver med choklad överallt och lilla Alicia med sin fina klänning, förstår att du är stolt över dina små.

    Här firade vi julen hemma, elias fick en buzzlihgtgear docka och en batmanbil som blev favoriter-han har sovit med båda:)
    Hannes bästa julklapp var ett precis likadant piano med olika läten som jag såg ni hade.
    Han sitter och spelar och diggar med i takten. Han har nog en liten musikalisk gen någonstans:)

    Ha det så bra i år
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Kul

    att du tittade in. :-) Det låter som era barn var nöjda med sina julklappar med, hi hi. :-)
  6. 3
    Kul att du tittade in. :-) Det låter som era barn var nöjda med sina julklappar med, hi hi. :-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4

    Fina bilder

    Jag förstår att Alexander blev glad över sin snowracer, Walter har önskat sig en sån där röd-svart sr men han får hålla till godo med sin gamla classic ett tag till!

    Roligt att Alicia vill ha håret uppsatt, Lilly stenvägrar att ha tofsar i håret, om man ens kammar hennes hår så är det raseriutbrott =(!

    Här firades julen först hos J\'s pappa och sedan med min familj. Walters favoritklapp blev en Acceledrome (typ en bilbana med loopar där man skjuter iväg bilarna). Lilly fick en gunghäst som gnäggar som hon är väldans förtjust i! Men Walter påstår att den ser ut som en åsna, och jag måste nästan hålla med honom, men söt är den iaf =)!
  8. 4
    Fina bilder Jag förstår att Alexander blev glad över sin snowracer, Walter har önskat sig en sån där röd-svart sr men han får hålla till godo med sin gamla classic ett tag till!

    Roligt att Alicia vill ha håret uppsatt, Lilly stenvägrar att ha tofsar i håret, om man ens kammar hennes hår så är det raseriutbrott =(!

    Här firades julen först hos J\'s pappa och sedan med min familj. Walters favoritklapp blev en Acceledrome (typ en bilbana med loopar där man skjuter iväg bilarna). Lilly fick en gunghäst som gnäggar som hon är väldans förtjust i! Men Walter påstår att den ser ut som en åsna, och jag måste nästan hålla med honom, men söt är den iaf =)!
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Ooooo!

    Var köper man en gunghäst som gnäggar?? Låter ju störtskoj! :-)))

    Jag tror Alicia vill ha tofsar för hennes hår börjar bli så långt att det hänger i vägen. Och vi har ändå klippt topparna. Det kommer nog snart att Lilly med vill. :-)
  10. 5
    Ooooo! Var köper man en gunghäst som gnäggar?? Låter ju störtskoj! :-)))

    Jag tror Alicia vill ha tofsar för hennes hår börjar bli så långt att det hänger i vägen. Och vi har ändå klippt topparna. Det kommer nog snart att Lilly med vill. :-)

Liknande trådar

  1. Också ny!
    By m.aria in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 09:05
  2. Hej, nu är jag också här!
    By cirkusmamman in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 09:23
  3. Vi också
    By inez in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 21:45
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. Men har ni ett LIV också!?
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 09:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar