Hej Hej från dalarna
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Hej Hej från dalarna

    Är inne en snabbis och kollar vad ni har haft för er!! Vi är fortfarande i dalarna och har det skönt, men när man varit borta ett tag börjar man att tröttna på att \"bo i resväskor\" och längtar hem till sitt eget lilla kryp in!!!
    Är just nu mitt ute i \"ingenstans\" och hälsar på min mamma. MMMM det doftar gott från köket!!!
    Har bloggat lite också
    tindrakarlsson.blogg.se

    Stor kram till er alla och god fortsättning på det nya året!!!!
  2. 1
    Hej Hej från dalarna Är inne en snabbis och kollar vad ni har haft för er!! Vi är fortfarande i dalarna och har det skönt, men när man varit borta ett tag börjar man att tröttna på att \"bo i resväskor\" och längtar hem till sitt eget lilla kryp in!!!
    Är just nu mitt ute i \"ingenstans\" och hälsar på min mamma. MMMM det doftar gott från köket!!!
    Har bloggat lite också
    tindrakarlsson.blogg.se

    Stor kram till er alla och god fortsättning på det nya året!!!!
  3. Jill m E & Elvira
    #2

    Hejsan!

    Jag förstår vad du menar med att bo i resvärskor. Även om det är kul att hälsa på nära och kära så är hemma alltid bäst ändå!
    Mår Tindra bättre nu?
    Vart i Dalarna är ni och ska ni förbi Falun ngt? Visst var det väl här syster bor?

    Hoppas ni har det bra här i Dalarna!
    Kram.
  4. 2
    Hejsan! Jag förstår vad du menar med att bo i resvärskor. Även om det är kul att hälsa på nära och kära så är hemma alltid bäst ändå!
    Mår Tindra bättre nu?
    Vart i Dalarna är ni och ska ni förbi Falun ngt? Visst var det väl här syster bor?

    Hoppas ni har det bra här i Dalarna!
    Kram.
  5. Phio
    #3

    god fortsättning du också

    så härligt med \"långsemester\"! Borta bra men hemma bäst, det är alltid skönt att packa upp. Kram!
  6. 3
    god fortsättning du också så härligt med \"långsemester\"! Borta bra men hemma bäst, det är alltid skönt att packa upp. Kram!

Liknande trådar

  1. Någon från Dalarna här?
    By -a-k- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2020-03-26, 01:37
  2. Fler från Dalarna?
    By -a-k- in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-10, 09:30
  3. Dalarna 250 m från Siljan
    By Katten Findus in forum Byta fritidsbostad
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 16:26
  4. Tillbaka från Dalarna!
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 18:46
  5. Hälsningar från Dalarna!
    By ~Milla~ in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 21:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar