Lite nya här..
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Lite nya här..

    Halloj, vi e nog lite nya här...brukar mest vara inne på knappbarn om vi är här överhuvudtaget nft.

    Maja har som sagt CHARGE syndrom och e en riktigt liten busig en på 3 år i maj. Hon e både synskadad och döv men älskar trots det att dansa och sjunga i \"mik\" med teckenspråk. Hon har den bästa assistenten på dagis och är lillasyster Minou´s största idol.
    Livet ter sig hyfsat \"normalt\" nu och hon har fått vara frisk och borta från sjukhus & operationer länge nu.
    Vi e så STOLTA och lyckliga över att ha fått vår maja, hon har lärt oss så mycket och vi har blivit mycket bättre och klokare människor sen hon kom.

    Ville bara dela med mig lite! :-)
    Många kramar mamma anna
  2. 1
    Lite nya här.. Halloj, vi e nog lite nya här...brukar mest vara inne på knappbarn om vi är här överhuvudtaget nft.

    Maja har som sagt CHARGE syndrom och e en riktigt liten busig en på 3 år i maj. Hon e både synskadad och döv men älskar trots det att dansa och sjunga i \"mik\" med teckenspråk. Hon har den bästa assistenten på dagis och är lillasyster Minou´s största idol.
    Livet ter sig hyfsat \"normalt\" nu och hon har fått vara frisk och borta från sjukhus & operationer länge nu.
    Vi e så STOLTA och lyckliga över att ha fått vår maja, hon har lärt oss så mycket och vi har blivit mycket bättre och klokare människor sen hon kom.

    Ville bara dela med mig lite! :-)
    Många kramar mamma anna
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    hejsan

    jag har goda vänner som har en dotter med charge syndrom,hon blir 3 år i juni.Hon har ochså opererats några ggr.Det har varit hjärta och näsa.
    Hon gör enorma framsteg utvecklings mässigt,kan ej gå utan stöd ännu.
  4. 2
    hejsan jag har goda vänner som har en dotter med charge syndrom,hon blir 3 år i juni.Hon har ochså opererats några ggr.Det har varit hjärta och näsa.
    Hon gör enorma framsteg utvecklings mässigt,kan ej gå utan stöd ännu.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Va kul...

    Det är alltid roligt att höra om fler barn med charge.Bor dina vänner i Sthlm eller ute i landet? I sommar kommer det hållas en chargekonferans i helsingfors den 27-30 juni. man kan anmäla sig på www.chargekonferens.org

    Det skulle vara jätteroligt att få kontakt med dina vänner. Maja och deras flicka är ju nästan exakt lika gamla.( Maja blir 3 år i Maj). Om dom vill kan de maila på [email protected]

    Kram Anna och Maja
  6. 3
    Va kul... Det är alltid roligt att höra om fler barn med charge.Bor dina vänner i Sthlm eller ute i landet? I sommar kommer det hållas en chargekonferans i helsingfors den 27-30 juni. man kan anmäla sig på www.chargekonferens.org

    Det skulle vara jätteroligt att få kontakt med dina vänner. Maja och deras flicka är ju nästan exakt lika gamla.( Maja blir 3 år i Maj). Om dom vill kan de maila på [email protected]

    Kram Anna och Maja
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Hej hej :)!

    Jag är ju både på knappsidan och här, kul med lite fler föräldrar som skriver på denna sidan :)!
    Välkommen!
  8. 4
    Hej hej :)! Jag är ju både på knappsidan och här, kul med lite fler föräldrar som skriver på denna sidan :)!
    Välkommen!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    och bossemor...

    kallar jag mig, här inget annat ;)!
  10. 5
    och bossemor... kallar jag mig, här inget annat ;)!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Här är vi

    Hanna med Oscar och två till. står mer i mitt info. brukar titta in här, men det brukar vara lite tyst här. Är mest på Hjärtebarn, men även här, läpp, käk och gomspalt, Oscar har ju haft en gomspalt också.

  12. 6
    Här är vi Hanna med Oscar och två till. står mer i mitt info. brukar titta in här, men det brukar vara lite tyst här. Är mest på Hjärtebarn, men även här, läpp, käk och gomspalt, Oscar har ju haft en gomspalt också.

  13. LisaFia
    #7

    Föreningen sveriges dövblinda

    Hej
    Läste lite om er lilla tjej. Min dotter är döv och synskadad och vi är med i fsdb (www.fsdb.org). En mkt bra organisation och det är flera som har Chargebarn.
  14. 7
    Föreningen sveriges dövblinda Hej
    Läste lite om er lilla tjej. Min dotter är döv och synskadad och vi är med i fsdb (www.fsdb.org). En mkt bra organisation och det är flera som har Chargebarn.
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Vi är också med där..

    Ska iväg på en utvecklingsdag nu ihelgen med föräldrarrådet...jätebra!
    Vi kankse har setts?
  16. 8
    Vi är också med där.. Ska iväg på en utvecklingsdag nu ihelgen med föräldrarrådet...jätebra!
    Vi kankse har setts?
  17. LisaFia
    #9

    Utvecklinghelgen

    Hej
    Var ni på utvecklingshelgen. Jag var där men tror inte att ni var det? Eller?
  18. 9
    Utvecklinghelgen Hej
    Var ni på utvecklingshelgen. Jag var där men tror inte att ni var det? Eller?

Liknande trådar

  1. Lite dumt kanske, lite inkonsekvent
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 21:37
  2. Lite Smålfolk, lite Katvig, lite Po.p...
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 16:21
  3. Tips önskas!*lite långt+lite despo*
    By lia me F. in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:20
  4. länge sedan- lite intimt och lite
    By trollbebis in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 14:28
  5. Lite blandat.... o lite lite långt...
    By sandra & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 08:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar