FLyttstädning
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    FLyttstädning

    Sådärja.. nu jädrans har hon fått fart på sig. Tre säckar som ska till tippen på måndag morgon så fort dom öppnar. Och fler lär det bli innan dagen är slut. Hallen full med återvinning som skall slängas på närmsta station under dagen.

    Tvättmaskinen jobbar för högtryck, redan inne på tredje maskinen.

    Vad har hänt? Jag har inte ens sovit gott inatt?
  2. 1
    FLyttstädning Sådärja.. nu jädrans har hon fått fart på sig. Tre säckar som ska till tippen på måndag morgon så fort dom öppnar. Och fler lär det bli innan dagen är slut. Hallen full med återvinning som skall slängas på närmsta station under dagen.

    Tvättmaskinen jobbar för högtryck, redan inne på tredje maskinen.

    Vad har hänt? Jag har inte ens sovit gott inatt?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Men gud vad skönt

    med en rejäl flyttstädning...
    När x har flyttat alla sina grejer så ska jag oxå flyttstäda ut han kan du tro....Åhhh tänk med plats jag får till mina kläder...och jag slipper alla huller och buller högar där inne i garderoben....Ahh ska verkligen bli så skönt att bli av med hans grejer snart alltså...
  4. 2
    Men gud vad skönt med en rejäl flyttstädning...
    När x har flyttat alla sina grejer så ska jag oxå flyttstäda ut han kan du tro....Åhhh tänk med plats jag får till mina kläder...och jag slipper alla huller och buller högar där inne i garderoben....Ahh ska verkligen bli så skönt att bli av med hans grejer snart alltså...
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Aha!

    Skicka över lite av den energin hit tack:)
    Ska också till tippen på måndag. Här ska rensas!!!
  6. 3
    Aha! Skicka över lite av den energin hit tack:)
    Ska också till tippen på måndag. Här ska rensas!!!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Men vaa...

    Jag hade gärna delat med mig av energin.Men du hade väl inte behövt sno åt dig alltihopa! Ätit middag och sen poff så var all energi borta.. *suck*.. Nåja.. ett par säckar till hann jag med ialla fall...
  8. 4
    Men vaa... Jag hade gärna delat med mig av energin.Men du hade väl inte behövt sno åt dig alltihopa! Ätit middag och sen poff så var all energi borta.. *suck*.. Nåja.. ett par säckar till hann jag med ialla fall...

Liknande trådar

  1. Flyttstädning
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:57
  2. Flyttstädning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 19:40
  3. Flyttstädning...
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:43
  4. Flyttstädning
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 22:30
  5. Flyttstädning!
    By Velma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar