Bränner & ömmar i brösten
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Bränner & ömmar i brösten

    Mina bröst har varit ömma sen veckan innan jag testade positivt, och det har liksom hållt i sig.

    Det sista nu har jag dessutom haft en sorts brännande känsla, punktvis i brösten. Antar att det arbetas för fullt därinne med att förbereda för bebisen.
    De är ingen vacker syn nu, mina bröst.

    Utgick från en D-kupa, men nu har de börjat växa. Kan nästan känna hur de blir större & större *s*. Vårtgårdarna är enorma & mörka.

    Och oj så jag längtar efter att ha en liten ammande bebis i famnen... 43 dagar kvar idag. Förhoppningsvis lite mindre. Kanske mer?? *vill inte*

    Kram
  2. 1
    Bränner & ömmar i brösten Mina bröst har varit ömma sen veckan innan jag testade positivt, och det har liksom hållt i sig.

    Det sista nu har jag dessutom haft en sorts brännande känsla, punktvis i brösten. Antar att det arbetas för fullt därinne med att förbereda för bebisen.
    De är ingen vacker syn nu, mina bröst.

    Utgick från en D-kupa, men nu har de börjat växa. Kan nästan känna hur de blir större & större *s*. Vårtgårdarna är enorma & mörka.

    Och oj så jag längtar efter att ha en liten ammande bebis i famnen... 43 dagar kvar idag. Förhoppningsvis lite mindre. Kanske mer?? *vill inte*

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    På mig...

    ...med, mina har oxå varit mer eller mindre ömma sedan innan positivt gravtest. Men nu så bränner svider och ömmar det kollosalt mycket och brösten känns svullna och varma.
    Det är väl som Du säger, att det förbereder inför bebbeankomsten-jag har idag 55 dagar kvar :)
    Det tar på dagarna nu i rasande fart och det är så himla gôtt!

    Kram
  4. 2
    På mig... ...med, mina har oxå varit mer eller mindre ömma sedan innan positivt gravtest. Men nu så bränner svider och ömmar det kollosalt mycket och brösten känns svullna och varma.
    Det är väl som Du säger, att det förbereder inför bebbeankomsten-jag har idag 55 dagar kvar :)
    Det tar på dagarna nu i rasande fart och det är så himla gôtt!

    Kram

Liknande trådar

  1. Det bränner i brösten
    By caber in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 10:10
  2. Slutat amma, brösten ömmar..
    By JeanetteF in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 09:31
  3. Slutat amma, brösten ömmar..
    By JeanetteF in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 09:18
  4. Bränner,sticker,kliar i brösten. (=
    By smurfina in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 11:46
  5. det ömmar
    By mamma med ms in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 08:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar