Får man posta noveller
Sex & erotik
  1. h
    #1

    Får man posta noveller

    här? Jag vet att det förekommer, men är det \"rumsrent\" så att säga? Och är det nåt som uppskattas?
  2. 1
    Får man posta noveller här? Jag vet att det förekommer, men är det \"rumsrent\" så att säga? Och är det nåt som uppskattas?
  3. g
    #2

    Jag brukar uppskatta…….

    ....noveller. Men innan du publicerar dina noveller kanske du skulle skaffa en vettig signatur?
  4. 2
    Jag brukar uppskatta……. ....noveller. Men innan du publicerar dina noveller kanske du skulle skaffa en vettig signatur?
  5. h
    #3

    Jasså är

    den ovettig? :) Varför?
  6. 3
    Jasså är den ovettig? :) Varför?
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    Det får man. Man får också...

    ...vara beredd på att bli kallad \"mentalt sjuk\", om man postar något som inte stämmer överens med somliga personers ideer om vad man får *fantisera* om. Stackars dem som är rädda för sina egna och andras tankar, och inte kan skilja på dikt och verklighet.

    Ja, nu låter jag bitter. Förlåt.

    Men de allra flesta läsare på KoM verkar vara öppna, accepterande och dessutom uppskatta en god historia - posta på! Jag vet att jag läser med glädje, i alla fall.
  8. 4
    Det får man. Man får också... ...vara beredd på att bli kallad \"mentalt sjuk\", om man postar något som inte stämmer överens med somliga personers ideer om vad man får *fantisera* om. Stackars dem som är rädda för sina egna och andras tankar, och inte kan skilja på dikt och verklighet.

    Ja, nu låter jag bitter. Förlåt.

    Men de allra flesta läsare på KoM verkar vara öppna, accepterande och dessutom uppskatta en god historia - posta på! Jag vet att jag läser med glädje, i alla fall.
  9. h
    #5

    Det kan jag

    i alla fall... Skilja på fantasi och verklighet alltså.

    Jag har hört något generaliserande påstående om att män oftast fantiserar om sånt de skulle vilja och uppleva i verkligheten och kvinnor om sånt de aldrig skulle vilja uppleva. Ligger det nåt i det?
  10. 5
    Det kan jag i alla fall... Skilja på fantasi och verklighet alltså.

    Jag har hört något generaliserande påstående om att män oftast fantiserar om sånt de skulle vilja och uppleva i verkligheten och kvinnor om sånt de aldrig skulle vilja uppleva. Ligger det nåt i det?
  11. Tango
    #6

    Haller delvis med

    g faktiskt... Du far sa klart ha vilken sign. du vill men jag själv tenderar att skumläsa alt. inte läsa alls inlägg med \"bokstavssign\". Fast nu vet vi ju att h är h. För h här är väl samma h som h nedan.... Ja, du ser ;-)
  12. 6
    Haller delvis med g faktiskt... Du far sa klart ha vilken sign. du vill men jag själv tenderar att skumläsa alt. inte läsa alls inlägg med \"bokstavssign\". Fast nu vet vi ju att h är h. För h här är väl samma h som h nedan.... Ja, du ser ;-)
  13. Tango
    #7

    Nja, jag skulle nog gärna

    uppleva de flesta av mina fantasier. Fast sa har jag ju langa ringfingrar med.... ;-)
  14. 7
    Nja, jag skulle nog gärna uppleva de flesta av mina fantasier. Fast sa har jag ju langa ringfingrar med.... ;-)
  15. lydia a.k.a. h
    #8

    Okej jag fattar...

    Vi får väl ta och ändra på det då.

    Många gemener blir det:
  16. 8
    Okej jag fattar... Vi får väl ta och ändra på det då.

    Många gemener blir det:
  17. Doxie
    #9

    Hur vet du vad Redax gör?

    Att de \"hotar medlemmar med permanent avstängning\"? Har de berättat det för dig?

    Eller är det fler fantasier från dig?
  18. 9
    Hur vet du vad Redax gör? Att de \"hotar medlemmar med permanent avstängning\"? Har de berättat det för dig?

    Eller är det fler fantasier från dig?
  19. Anonym
    #10

    Jag tror...

    ... faktiskt de flesta kan skilja på fantasi o verklighet. Trots det kan det vara osmakligt att publicera en novell som man vet att många kan finna obehaglig, något som inte anses moraliskt godtagbart i vår kultur. Till det hör (i mitt tycke) ex djursex, pedofili o våldtäkt. Kan man bara försöka undvika detta så tycker jag bara det är jättenice med sexnoveller o läser dem gärna... =)
  20. 10
    Jag tror... ... faktiskt de flesta kan skilja på fantasi o verklighet. Trots det kan det vara osmakligt att publicera en novell som man vet att många kan finna obehaglig, något som inte anses moraliskt godtagbart i vår kultur. Till det hör (i mitt tycke) ex djursex, pedofili o våldtäkt. Kan man bara försöka undvika detta så tycker jag bara det är jättenice med sexnoveller o läser dem gärna... =)
  21. MrX
    #11

    Tja, så länge man

    inte försöker låtsas att det är något självupplevt så brukar det gå bra. Och det värsta som kan hända om du kör nåt fejk är bara att folk är lite ironiska.
  22. 11
    Tja, så länge man inte försöker låtsas att det är något självupplevt så brukar det gå bra. Och det värsta som kan hända om du kör nåt fejk är bara att folk är lite ironiska.
  23. Anchita
    #12

    Var det verkligen så?

    Har noll minne av det, men jag hänger ju bara här sporadiskt...
    Sedan vill jag säga att jag inte upplevt några särskilda bråkmakare här... faktiskt inte ens något rejält bråk alls... Jämfört med en del andra snack är ju det här det värsta snällsnacket!
  24. 12
    Var det verkligen så? Har noll minne av det, men jag hänger ju bara här sporadiskt...
    Sedan vill jag säga att jag inte upplevt några särskilda bråkmakare här... faktiskt inte ens något rejält bråk alls... Jämfört med en del andra snack är ju det här det värsta snällsnacket!
  25. Anchita
    #13

    PS. Kollade din \"självupplevelse\"

    och skrattade rätt mycket, tyckte den var skitrolig *ASG*
  26. 13
    PS. Kollade din \"självupplevelse\" och skrattade rätt mycket, tyckte den var skitrolig *ASG*
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14

    Definiera \"vår\"... ;-) IMT

    .
  28. 14
    Definiera \"vår\"... ;-) IMT .
  29. Anonym
    #15

    Hmm?

    Vår kultur menar du? Vet du inte vad som är moraliskt godtagbart i vår kultur här i sverige år 2006 eller hur menar du? Tycker du att kulturen i sverige just nu anser det gångbart med pedofili, djursex el våldtäkt? När man diskuterar kultur, etik o moral så utgår man ifrån hur de flesta känner annars blir det ju en omöjlighet att ens tala om kultur.
    Att ens eget barn skulle råka ut för en pedofil skulle kännas vidrigt för de flesta skulle jag tro, likaväl som att det skulle kännas hemskt att ens mor el syster blev våldtagen.
    Dock finns det uppenbarligen människor som fantiserar om detta. Det får de oxå göra men då menar jag att det är respektlöst att inte behålla det för sig själv utan utsätta andra som troligen finner det stötande för dessa tankar. Iaf på detta forum, hade det varit på Darkside hade det kanske varit en annan sak...
  30. 15
    Hmm? Vår kultur menar du? Vet du inte vad som är moraliskt godtagbart i vår kultur här i sverige år 2006 eller hur menar du? Tycker du att kulturen i sverige just nu anser det gångbart med pedofili, djursex el våldtäkt? När man diskuterar kultur, etik o moral så utgår man ifrån hur de flesta känner annars blir det ju en omöjlighet att ens tala om kultur.
    Att ens eget barn skulle råka ut för en pedofil skulle kännas vidrigt för de flesta skulle jag tro, likaväl som att det skulle kännas hemskt att ens mor el syster blev våldtagen.
    Dock finns det uppenbarligen människor som fantiserar om detta. Det får de oxå göra men då menar jag att det är respektlöst att inte behålla det för sig själv utan utsätta andra som troligen finner det stötande för dessa tankar. Iaf på detta forum, hade det varit på Darkside hade det kanske varit en annan sak...
  31. Medlem sedan
    Dec 2005
    #16

    Vår = Din+Det du gillar av andras?

    Jag orkar inte, tyvärr, ett varv till i den här diskussionen. Det gav ingenting förra gången, det kommer inte ge något denna gång.

    I diskussioner om etik och moral verkar det vara ytterst få förunnat att kunna skilja på sak och person, på exempel och princip, eller för den delen på statistik och önsketänkande. En ytterligare komplicerande faktor är väl att en del människors etik och moral förbjuder dem att göra just den särskillnaden.

    Så, låt oss var och en vara rabiata bigotter på varsitt håll - mitt bidrag är ju som tidigare utlovat att inte publicera något \"stötande\" om jag inte varudeklarerar det i ett inledande inlägg, med det skrivna som kommentar.
  32. 16
    Vår = Din+Det du gillar av andras? Jag orkar inte, tyvärr, ett varv till i den här diskussionen. Det gav ingenting förra gången, det kommer inte ge något denna gång.

    I diskussioner om etik och moral verkar det vara ytterst få förunnat att kunna skilja på sak och person, på exempel och princip, eller för den delen på statistik och önsketänkande. En ytterligare komplicerande faktor är väl att en del människors etik och moral förbjuder dem att göra just den särskillnaden.

    Så, låt oss var och en vara rabiata bigotter på varsitt håll - mitt bidrag är ju som tidigare utlovat att inte publicera något \"stötande\" om jag inte varudeklarerar det i ett inledande inlägg, med det skrivna som kommentar.
  33. Anonym
    #17

    Rabiat bigott? *ha, ha*

    Du är väldans lustig i dina försöka att provocera. Jag tror knappast att en rabiat bigott ser någon anledning att uppehålla sig på en dylik sida... =)
  34. 17
    Rabiat bigott? *ha, ha* Du är väldans lustig i dina försöka att provocera. Jag tror knappast att en rabiat bigott ser någon anledning att uppehålla sig på en dylik sida... =)
  35. Medlem sedan
    Feb 2022
    #18
    Bättre med länkar då ju, vem vill läsa noveller här? Finns hur mkt som helst, en jag gillar
    Sexnovelleronline
  36. 18
    Bättre med länkar då ju, vem vill läsa noveller här? Finns hur mkt som helst, en jag gillar
    Sexnovelleronline

Liknande trådar

  1. erotiska noveller
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 15:33
  2. Jag återkommer om noveller
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 10:36
  3. Läser ni noveller?
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 23:44
  4. om böcker/noveller
    By läslust in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 09:56
  5. Var hittar jag sex-noveller??
    By PGA frågan in forum Sex & erotik
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar