Måla bokstäver??
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Måla bokstäver??

    Vet ni var nånstans man kan hitta förslag på hur man ska måla roliga bokstäver (alfabetet) på en vägg. Eller var man kan hitta mallar el schabloner o skriva ut på skrivaren kanske??
    Adde ska få hela alfabetet (helst i stora bokstäver) målade på sin väg nu...
  2. 1
    Måla bokstäver?? Vet ni var nånstans man kan hitta förslag på hur man ska måla roliga bokstäver (alfabetet) på en vägg. Eller var man kan hitta mallar el schabloner o skriva ut på skrivaren kanske??
    Adde ska få hela alfabetet (helst i stora bokstäver) målade på sin väg nu...
  3. Helena S med Markus
    #2

    Bauhaus

    där köpte vi Markus tapeter med bokstäver. De är dock inte i alfabetisk ordning (men det behöver ju ändå inte var så noggrant egentligen ), utan små \"klumpar\" med två-fyra bokstäver per \"klump\". Bokstäverna är i olika förger och bakgrunden vackert solgul.
    Ett helvete att tapetsera bara ;)
  4. 2
    Bauhaus där köpte vi Markus tapeter med bokstäver. De är dock inte i alfabetisk ordning (men det behöver ju ändå inte var så noggrant egentligen ), utan små \"klumpar\" med två-fyra bokstäver per \"klump\". Bokstäverna är i olika förger och bakgrunden vackert solgul.
    Ett helvete att tapetsera bara ;)
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    typsnitt

    Jag skulle leta fina typsnitt på nätet. Sen ladda hem till datorn och skriva ut! Kopiera över till plast och skära ut med skalpell. Jag skulle skära små passmärken i kanterna på mallarna så man lätt kan passa in nästa bokstavsmall.
  6. 3
    typsnitt Jag skulle leta fina typsnitt på nätet. Sen ladda hem till datorn och skriva ut! Kopiera över till plast och skära ut med skalpell. Jag skulle skära små passmärken i kanterna på mallarna så man lätt kan passa in nästa bokstavsmall.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    här kan du kolla

    www.fontparadise.com
    www.fontfreak.com
  8. 4
    här kan du kolla www.fontparadise.com
    www.fontfreak.com
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    nordsjöfärgs hemsida finns

    chsbloner att ladda hem såg jag..
  10. 5
    nordsjöfärgs hemsida finns chsbloner att ladda hem såg jag..

Liknande trådar

  1. Att måla om eller inte måla om... OT
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 09:34
  2. Måla eller inte måla
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 16:45
  3. "måla, måla varje lördag också
    By 76an in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 10:44
  4. Måla bokstäver??
    By -Helena m AoM- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 09:11
  5. Måla eller inte måla??
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 14:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar