Doktorsväska för yngre barn?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Nessa m. Lova + bf 26/1
    #1

    Doktorsväska för yngre barn?

    Vår 2-åriga dotter tycker det är så spännande med doktorsväskor när hon kommer hem till kompisar men jag upplever att alla jag sett är för lite äldre barn (mycket smådelar). Någon som vet om det finns några fina doktorsväskor för yngre barn? Inte i tyg utan sakerna ska vara i plast men hållbara och inte så små (hon stoppar fortfarande saker i munnen...).
  2. 1
    Doktorsväska för yngre barn? Vår 2-åriga dotter tycker det är så spännande med doktorsväskor när hon kommer hem till kompisar men jag upplever att alla jag sett är för lite äldre barn (mycket smådelar). Någon som vet om det finns några fina doktorsväskor för yngre barn? Inte i tyg utan sakerna ska vara i plast men hållbara och inte så små (hon stoppar fortfarande saker i munnen...).
  3. johanna
    #2

    Vi har köpt en till vår dotter

    på ica maxi. Hon är oxå två år. Väskan är i hårdplast och alla \"grejerna\" i plast oxå, och verkar vara hållbara, hon har än så länge bara haft den ett par månader.

    Kostade 49kr.
  4. 2
    Vi har köpt en till vår dotter på ica maxi. Hon är oxå två år. Väskan är i hårdplast och alla \"grejerna\" i plast oxå, och verkar vara hållbara, hon har än så länge bara haft den ett par månader.

    Kostade 49kr.
  5. Nessa m. Lova + bf 26/1
    #3

    Låter ju bra

    då ska jag titta nästa gång vi är på Maxi. Tack!
  6. 3
    Låter ju bra då ska jag titta nästa gång vi är på Maxi. Tack!
  7. Notte m tjejer
    #4

    Fisher Price

    som vanligt när det gäller plastleksaker så slår de det mesta. Inga farliga smågrejer i deras väska. och hållbart så det förslår.
  8. 4
    Fisher Price som vanligt när det gäller plastleksaker så slår de det mesta. Inga farliga smågrejer i deras väska. och hållbart så det förslår.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Vår son fick en Fisher Price.......

    och den är bra för mindre barn, han fick den när han fyllde två år. Nu känns den inte SÅ kul längre så då fick syrran en från Play2learn istället. Men Fisher Price kan jag varmt rekommendera åt en sådan liten tjej!
  10. 5
    Vår son fick en Fisher Price....... och den är bra för mindre barn, han fick den när han fyllde två år. Nu känns den inte SÅ kul längre så då fick syrran en från Play2learn istället. Men Fisher Price kan jag varmt rekommendera åt en sådan liten tjej!
  11. Nessa m. Lova + bf 26/1
    #6

    Tack!

    Då får jag leta efter en sån. Får kika in i leksaksaffären imorgon.
  12. 6
    Tack! Då får jag leta efter en sån. Får kika in i leksaksaffären imorgon.
  13. Annjo
    #7

    Håller med

    tycker att Fischer Price är outstanding när det gäller plastleksaker.

    Vi har deras doktorsväska och jag har bara gott att säga om den, efter 4 års intesiv lek.
  14. 7
    Håller med tycker att Fischer Price är outstanding när det gäller plastleksaker.

    Vi har deras doktorsväska och jag har bara gott att säga om den, efter 4 års intesiv lek.

Liknande trådar

  1. Ni som har yngre barn..
    By Mimisoul in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 09:00
  2. Yngre barn?
    By MimmiLisa in forum Bokstavsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 22:18
  3. Äldre barn eller yngre barn?
    By Millis1 in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 08:57
  4. Nån yngre som ska ha barn?
    By embo in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 15:37
  5. Språktest för yngre barn?
    By Elflin in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 20:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar