Vagnen fick bäst i test!
_0602 Februaribarn
  1. Kiddan v37
    #1

    Vagnen fick bäst i test!

    Glad när jag idag läser i DN att den vagn vi köpt får bäst i test!! Och billig var den oxå!

    Ska bli så skönt med en trehjuling, har ju stor hund och blir en del promenader i terrängen så jag hoppas vagnen kommer att gå bättre där än en fyrhjuling hade gjort.

  2. 1
    Vagnen fick bäst i test! Glad när jag idag läser i DN att den vagn vi köpt får bäst i test!! Och billig var den oxå!

    Ska bli så skönt med en trehjuling, har ju stor hund och blir en del promenader i terrängen så jag hoppas vagnen kommer att gå bättre där än en fyrhjuling hade gjort.

  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Jag åxå!

    Min man hade åxå sett det testet så vi blev åxå glada! Får vagnen nu i veckan :-)
  4. 2
    Jag åxå! Min man hade åxå sett det testet så vi blev åxå glada! Får vagnen nu i veckan :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    Vilken vagn har Ni köpt?

    Det känns väl bra med en vagn med gott betyg, eller hur? Vad är det för slags test? Är det bara för trehjuliga vagnar?
    Kan man ta del av testet här på nätet?
  6. 3
    Vilken vagn har Ni köpt? Det känns väl bra med en vagn med gott betyg, eller hur? Vad är det för slags test? Är det bara för trehjuliga vagnar?
    Kan man ta del av testet här på nätet?
  7. Kiddan v37
    #4

    Det är ett barnvagnstest

    som gjorts på urvalet rörliga framhjul (t ex trehjulingar eller fyrhjulingar med rörligt framhjul).

    kolla in www.dn.se så hittar du det säkert!

    Vagnen är en Quinny Freestyle 3XL Comfort
  8. 4
    Det är ett barnvagnstest som gjorts på urvalet rörliga framhjul (t ex trehjulingar eller fyrhjulingar med rörligt framhjul).

    kolla in www.dn.se så hittar du det säkert!

    Vagnen är en Quinny Freestyle 3XL Comfort
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5

    Tack!

    Jag har ju inte köpt ngn vagn med rörliga framhjul så egentligen är ju det testet inget för mig, men jag ska kika efter ändå :)
    Tack!
  10. 5
    Tack! Jag har ju inte köpt ngn vagn med rörliga framhjul så egentligen är ju det testet inget för mig, men jag ska kika efter ändå :)
    Tack!

Liknande trådar

  1. Fick hem nya vagnen i går!!
    By Jenny_ in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 19:35
  2. Fick hem nya vagnen i går!! :)
    By Jenny_ in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-05, 19:38
  3. Bäst i test
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 18:11
  4. Bäst i test?
    By oblivion in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 11:01
  5. Vilka galonkläder fick bäst i test?
    By Villemo in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar