Några mammor från Nacka?
_05 Höstbarn
  1. Cinnah o Alva 30/11
    #1

    Några mammor från Nacka?

    Eller södra Stockholm som vill träffas o ta en fika i ex Sickla Galleria/Nacka Forum eller annat bra ställe utanför stan? (ni andra är naturligtvis också välkomna om ni orkar ta er ut)..latmasken har belägrat mig o med biltullar och dylikt känner jag inget större sug av att åka in till stan längre (hoppas dock att det är ett övergående syndrom *gah*)...
  2. 1
    Några mammor från Nacka? Eller södra Stockholm som vill träffas o ta en fika i ex Sickla Galleria/Nacka Forum eller annat bra ställe utanför stan? (ni andra är naturligtvis också välkomna om ni orkar ta er ut)..latmasken har belägrat mig o med biltullar och dylikt känner jag inget större sug av att åka in till stan längre (hoppas dock att det är ett övergående syndrom *gah*)...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Sickla låter toppen

    Kunde inte komma denna vecka (var det nån som kunde?).
    Jag bor i Älta och har bil så Sickla är en utmärkt träffplats för mig. Men jag vill helst ses måndagar, tisdagar eller torsdagar och måste åka strax efter halv två. Stora tjejen går ju på dagis.
    /
  4. 2
    Sickla låter toppen Kunde inte komma denna vecka (var det nån som kunde?).
    Jag bor i Älta och har bil så Sickla är en utmärkt träffplats för mig. Men jag vill helst ses måndagar, tisdagar eller torsdagar och måste åka strax efter halv två. Stora tjejen går ju på dagis.
    /
  5. Anna m Matilda
    #3

    Sickla

    Sickla låter bra för mig också - promenadavstånd vid fint väder (kräver varmare temperaturer än idag, brr). För mig passar tisdag eller onsdag bäst.
  6. 3
    Sickla Sickla låter bra för mig också - promenadavstånd vid fint väder (kräver varmare temperaturer än idag, brr). För mig passar tisdag eller onsdag bäst.
  7. Cinnah o Alva 30/11
    #4

    För oss

    För oss funkar onsdag bäst! Tid?
  8. 4
    För oss För oss funkar onsdag bäst! Tid?
  9. Medlem sedan
    Dec 2004
    #5

    Jag hakar gärna på

    bor i Farsta men har bil :-)
  10. 5
    Jag hakar gärna på bor i Farsta men har bil :-)
  11. Lena m Alexander
    #6

    jag också

    Jag och Alexander hakar på, kan i princip när som helst :)
  12. 6
    jag också Jag och Alexander hakar på, kan i princip när som helst :)
  13. Anna m Matilda
    #7

    11?

    Vad sägs om kl 11? Då undviker man lunchrusningen och det finns gott om tid för dem som har större barn att hämta upp.
    Men var ska vi ses? Är dålig på fika/lunchställen i Sickla, när vi är där är det shopping som gäller:-)
  14. 7
    11? Vad sägs om kl 11? Då undviker man lunchrusningen och det finns gott om tid för dem som har större barn att hämta upp.
    Men var ska vi ses? Är dålig på fika/lunchställen i Sickla, när vi är där är det shopping som gäller:-)

Liknande trådar

  1. Nån från Nacka Värmdö?
    By Trull2012 in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-05, 15:30
  2. Nån annan från saltsjö-boo Nacka?
    By Trull2012 in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 12:43
  3. Några mammor från..
    By ElinÅ in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-31, 13:50
  4. några mammor från umeå??
    By hilal in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 12:53
  5. Några mammor ifrån Nacka?
    By Cinnah o Alva 30/11 in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 16:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar