Blanda?
Bebissnack
  1. Sofie m Maximus
    #1

    Blanda?

    Hej, min lilla kille, 5 mån, är hård i magen och bajsar bara 2 ggr i veckan. Jag ammar + ger ersättning. Han får NAN. Ser att en del fått rådet att ge Bifidus. Det är ju semper, kan man blanda de med NAN??
  2. 1
    Blanda? Hej, min lilla kille, 5 mån, är hård i magen och bajsar bara 2 ggr i veckan. Jag ammar + ger ersättning. Han får NAN. Ser att en del fått rådet att ge Bifidus. Det är ju semper, kan man blanda de med NAN??
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    ja det kan man

    men nu har jag gjort som Johanna gör och bytit från Nan till Lemolac istället som verkar bättre. Dessutom så smakar Lemolacen mycket godare än Nanen. Johanna vet mer om detta men jag tycker det här funkar jättebra
  4. 2
    ja det kan man men nu har jag gjort som Johanna gör och bytit från Nan till Lemolac istället som verkar bättre. Dessutom så smakar Lemolacen mycket godare än Nanen. Johanna vet mer om detta men jag tycker det här funkar jättebra
  5. Johanna med Lova 051021
    #3

    Det går super att blanda!

    Vilken sort av \"vanlig\" ersättning man väljer spelar ingen roll!
  6. 3
    Det går super att blanda! Vilken sort av \"vanlig\" ersättning man väljer spelar ingen roll!

Liknande trådar

  1. Blanda RME och diesel?
    By qxxx3 in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 18:38
  2. Kan man blanda
    By ~LisaMarie~ in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 15:39
  3. Kan man blanda?
    By familjsen in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 08:08
  4. Kan man blanda
    By PiaD1978 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 13:15
  5. Kan man blanda..
    By Hera Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar