Sista veckan
_0410 Oktoberbarn
  1. Malin m. Mollie 041029
    #1

    Sista veckan

    jag är hemma. Sen ska man börja jobba. Vill inte gå tillbaka till det jävla jobbet, måste hitta något nytt (lättare sagt än gjort).

    Mollies inskolning går jätte bra, hon vill inte hem om dagarna. Så hon kommer tycka om att gå till dagis.
  2. 1
    Sista veckan jag är hemma. Sen ska man börja jobba. Vill inte gå tillbaka till det jävla jobbet, måste hitta något nytt (lättare sagt än gjort).

    Mollies inskolning går jätte bra, hon vill inte hem om dagarna. Så hon kommer tycka om att gå till dagis.
  3. Marisan m. Emelie
    #2

    Samma här...

    Sista veckan och Emelie trivs jättebra hos dagmamma men det kan ju komma en backperiod... Jag både vill och vill inte börja jobba, trivs bra men jag trivs super med att vara hemma också....Känns jättekonstigt...Hoppas du hittar nytt jobb!
  4. 2
    Samma här... Sista veckan och Emelie trivs jättebra hos dagmamma men det kan ju komma en backperiod... Jag både vill och vill inte börja jobba, trivs bra men jag trivs super med att vara hemma också....Känns jättekonstigt...Hoppas du hittar nytt jobb!
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3

    Samma här med...

    På måndag börjar jag också och jag vill verkligen inte heller!!! Hatar mitt jobb varje sekund men det tycks helt omöjligt att hitta något nytt trots 3 gedigna yrkesutbildningar...ens självförtroende får sig verkligen en knäck när söker och söker men aldrig får komma till intervju ens på något! Till sist tror man att man är helt värdelös och ger upp...Aimee trivs super på dagis iaf så man får ju försöka glädjas åt det!
  6. 3
    Samma här med... På måndag börjar jag också och jag vill verkligen inte heller!!! Hatar mitt jobb varje sekund men det tycks helt omöjligt att hitta något nytt trots 3 gedigna yrkesutbildningar...ens självförtroende får sig verkligen en knäck när söker och söker men aldrig får komma till intervju ens på något! Till sist tror man att man är helt värdelös och ger upp...Aimee trivs super på dagis iaf så man får ju försöka glädjas åt det!

Liknande trådar

  1. Sista veckan.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 17:00
  2. Sista veckan.
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-16, 21:15
  3. sista veckan
    By björnis in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 19:45
  4. Sista veckan...
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 10:22
  5. Sista veckan...?!!
    By HannaS79 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 14:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar