ett försök till
Resesnack
  1. Tiva
    #1

    ett försök till

    Är det ingen som vet om det är så blåsigt i Egypten nu, så det inte är någon ide´ att ta med sig luftmadrass?
    Jag vill inte packa ner den i onödan. Vi åker på torsdag och det skulle vara bra att veta.
    Snälla...någon...
  2. 1
    ett försök till Är det ingen som vet om det är så blåsigt i Egypten nu, så det inte är någon ide´ att ta med sig luftmadrass?
    Jag vill inte packa ner den i onödan. Vi åker på torsdag och det skulle vara bra att veta.
    Snälla...någon...
  3. anna
    #2

    men

    kan du inte köpa ne billig luftmadrass där nere om du märker att du behöver en?
  4. 2
    men kan du inte köpa ne billig luftmadrass där nere om du märker att du behöver en?
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Inte en chans!

    Jag skulle aldrig _ta med_ badleksaker till semestern, sånt köper man på plats och ger till någon annan när man sen åker hem!

    Det enda jag tar med är ordentliga armpuffar då de kan vara lite \"sådär\" utomlands!

    /mie
  6. 3
    Inte en chans! Jag skulle aldrig _ta med_ badleksaker till semestern, sånt köper man på plats och ger till någon annan när man sen åker hem!

    Det enda jag tar med är ordentliga armpuffar då de kan vara lite \"sådär\" utomlands!

    /mie
  7. Tiva
    #4

    Ok

    Det kanske är bäst att köpa på plats. Tänk vad det känns bra när man frågar här på aff. Tycker annars att jag är bra på beslut men nu inför resan så är det kaos bland besluten. Kan säga att jag inte är resvan.
    Tur att det är bara jag ifrån familjen som ska åka.
    Tack snälla för era svar..
  8. 4
    Ok Det kanske är bäst att köpa på plats. Tänk vad det känns bra när man frågar här på aff. Tycker annars att jag är bra på beslut men nu inför resan så är det kaos bland besluten. Kan säga att jag inte är resvan.
    Tur att det är bara jag ifrån familjen som ska åka.
    Tack snälla för era svar..

Liknande trådar

  1. ett försök till!
    By Fröken S in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:14
  2. ett försök till...
    By Emmy in forum Känsliga snack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 14:29
  3. Försök till...
    By Tvilum in forum Singelmingel
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 07:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar