Info från mormor Titti =)
_0207 Julibarn
  1. Titti - snart mormor!
    #1

    Info från mormor Titti =)

    Jo, idag gjorde min äldsta dotter UL, som visade sig vara i v. 16+6, inte 18 som det var \"tänkt\".
    Dom \"såg\" en snopp sa hon, visst tänkte jag men så sa hon också att dom hade faktiskt bestämt sig! Dom _ska_ göra könstbestämningsul också, men VAR?
    Jag gjorde ju min i Jkpg och har dom tur så kommer dom in där. Tyvärr har min braiga doktor gått i pension. Min syrra gjorde könsb.ul där också och han hade rätt då med. Annars blir det i Göteborgsområdet om hon hittar någon där.
    Allt var bra i övrigt så långt dom kunde se. Lill*n var jättevild och det var svårt att mäta och få till rätt mått på krabaten. =)
  2. 1
    Info från mormor Titti =) Jo, idag gjorde min äldsta dotter UL, som visade sig vara i v. 16+6, inte 18 som det var \"tänkt\".
    Dom \"såg\" en snopp sa hon, visst tänkte jag men så sa hon också att dom hade faktiskt bestämt sig! Dom _ska_ göra könstbestämningsul också, men VAR?
    Jag gjorde ju min i Jkpg och har dom tur så kommer dom in där. Tyvärr har min braiga doktor gått i pension. Min syrra gjorde könsb.ul där också och han hade rätt då med. Annars blir det i Göteborgsområdet om hon hittar någon där.
    Allt var bra i övrigt så långt dom kunde se. Lill*n var jättevild och det var svårt att mäta och få till rätt mått på krabaten. =)
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Så härligt!

    det måste vara spännande att bli mormor!?
    jag längtar efter det ...sen, med.
    Antagligen blir detta vårat sista barn? Men jag skulle nog kunna tänka mig en 4:a (kanske) om en sådär 6-8 år?
    Har ju tiden på mig, då jag \"bara\" är 26 år än.

    De på barnmorskegruppen var jättegulliga, så be henne ringa dit, ganska tidigt (typ nu) o boka tid i såfall.
  4. 2
    Så härligt! det måste vara spännande att bli mormor!?
    jag längtar efter det ...sen, med.
    Antagligen blir detta vårat sista barn? Men jag skulle nog kunna tänka mig en 4:a (kanske) om en sådär 6-8 år?
    Har ju tiden på mig, då jag \"bara\" är 26 år än.

    De på barnmorskegruppen var jättegulliga, så be henne ringa dit, ganska tidigt (typ nu) o boka tid i såfall.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Mysigt :)

    Då blev hennes bf flyttat också eller? Skönt att allt såg bra ut! Intressant att se om det verkligen är en pojke sen! :)
    *kram*
  6. 3
    Mysigt :) Då blev hennes bf flyttat också eller? Skönt att allt såg bra ut! Intressant att se om det verkligen är en pojke sen! :)
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Härligt

    att allt var bra. Vild liten pojke låter kul, då får hon motion nästa sommar :-D
  8. 4
    Härligt att allt var bra. Vild liten pojke låter kul, då får hon motion nästa sommar :-D
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    Mysigt med ul!

    Även för mormor! ;-)

    Kram Helena
  10. 5
    Mysigt med ul! Även för mormor! ;-)

    Kram Helena
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Åhh,

    hur känns det att bli mormor?
    Nu får du mysa med en bebis men utan sömnlösa nätter *ler*

    Ha det bra!
  12. 6
    Åhh, hur känns det att bli mormor?
    Nu får du mysa med en bebis men utan sömnlösa nätter *ler*

    Ha det bra!
  13. Titti - snart mormor!
    #7

    Man ska aldrig säga aldrig ;O

    Rätt som det är så går du där med magen i vädret och väntar på fyran!
    Nej, en sladdis är aldrig fel. Det säger jag som har långt, långt mellan mina. =)
  14. 7
    Man ska aldrig säga aldrig ;O Rätt som det är så går du där med magen i vädret och väntar på fyran!
    Nej, en sladdis är aldrig fel. Det säger jag som har långt, långt mellan mina. =)
  15. Titti - snart mormor!
    #8

    Ja det blir spännande.

    Hon sa precis att det är så mycket tjejer runt oss, mina, hennes make har en dotter som är 6 och en son smo är...hm..12 tror jag? Mina systrar har tjejer...
    Så nu vill hon ha en kille. =)
    Vi får väl se snart.
  16. 8
    Ja det blir spännande. Hon sa precis att det är så mycket tjejer runt oss, mina, hennes make har en dotter som är 6 och en son smo är...hm..12 tror jag? Mina systrar har tjejer...
    Så nu vill hon ha en kille. =)
    Vi får väl se snart.
  17. Titti - snart mormor!
    #9

    Ja vi vet ju det av

    egen erfarenhet. ;O
  18. 9
    Ja vi vet ju det av egen erfarenhet. ;O
  19. Titti - snart mormor!
    #10

    Ja!

    Ordet mormor...är det verkligen _jag_? *S*
    Låter verkligen gammalt.
  20. 10
    Ja! Ordet mormor...är det verkligen _jag_? *S*
    Låter verkligen gammalt.
  21. Titti - snart mormor!
    #11

    Ja vad härligt!

    Blir väl slagsmål om bäbben. Min mamma säger att _hon_ ska ta beslag på den! MEN det är ju MITT barnbarn! Hon får gärna ha sina men LÅT BLI MIN! *S*
  22. 11
    Ja vad härligt! Blir väl slagsmål om bäbben. Min mamma säger att _hon_ ska ta beslag på den! MEN det är ju MITT barnbarn! Hon får gärna ha sina men LÅT BLI MIN! *S*
  23. Liz m M&S+bebis
    #12

    Roligt

    Tris att bli bakflyttad men bebis kommer ju ändå när den känner för det *s*
    Spännande att se vad det blir för nåt med!
  24. 12
    Roligt Tris att bli bakflyttad men bebis kommer ju ändå när den känner för det *s*
    Spännande att se vad det blir för nåt med!
  25. m00n
    #13

    Det är inte utan

    att man nästan längtar till man själv är i din sits;)
  26. 13
    Det är inte utan att man nästan längtar till man själv är i din sits;)

Liknande trådar

  1. Från mormor
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-27, 22:51
  2. Fin present från mormor
    By Mia m A o E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 21:40
  3. Hemma igen från Kreta och mormor
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 16:12
  4. Tips från mormor..
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 21:33
  5. Mormor Titti informerar...
    By Tittif in forum _0207 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar