bf idag
_0602 Februaribarn
  1. Karima m.G02,E03+bfIDAG
    #1

    bf idag

    och lugnare kan inte bli!
    Har varit på bio igår och såg King Kong. Haft några värkar under filmen men inget tecken att det kommer. Idag började jag dagen kl.4 med varm dusch och stark förskylning. Kan inte andas med näsan nästan och har redan använt nästa en ton pappersnäsdukar! Sov efter pojkarna åkte på dagis från 7.30 till 10.
    Har varit på fotvård och gick lite efteråt. Bjöd mig själv (!) till Thaï restaurang och nu tillbaka hemma surfar jag lite under tiden som jag är ensam hemma.
    Eftersom våra pojkar kom med respektiv +4 och +10 dagar förväntar jag mig att denna skall följa ungefär samma rythm (fast snäääääälla inte 20 dagar extra!).
    Under tiden solen skiner i Göteborg och jag skall ta en liten örtte och softa franför tv!
    ha en trevlig 31 januari!
  2. 1
    bf idag och lugnare kan inte bli!
    Har varit på bio igår och såg King Kong. Haft några värkar under filmen men inget tecken att det kommer. Idag började jag dagen kl.4 med varm dusch och stark förskylning. Kan inte andas med näsan nästan och har redan använt nästa en ton pappersnäsdukar! Sov efter pojkarna åkte på dagis från 7.30 till 10.
    Har varit på fotvård och gick lite efteråt. Bjöd mig själv (!) till Thaï restaurang och nu tillbaka hemma surfar jag lite under tiden som jag är ensam hemma.
    Eftersom våra pojkar kom med respektiv +4 och +10 dagar förväntar jag mig att denna skall följa ungefär samma rythm (fast snäääääälla inte 20 dagar extra!).
    Under tiden solen skiner i Göteborg och jag skall ta en liten örtte och softa franför tv!
    ha en trevlig 31 januari!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    usch då

    Hoppas förkylningen går över innan det är dags!
    o en tumme för att du slipper plussa 20 dagar.

    Skön dag iaf. Det är man värd så här på slutet =)
  4. 2
    usch då Hoppas förkylningen går över innan det är dags!
    o en tumme för att du slipper plussa 20 dagar.

    Skön dag iaf. Det är man värd så här på slutet =)
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Dessa förkylningar

    blärk, man kunde klara sig utan.

    Uppe kl 4! Hur orkar du det?? Eller kunde du inte sova pga nästäppan kanske? Skönt att du kunde sova lite senare på morgonen igen i alla fall.

    Fotvård låter härligt, bio trevligt (var den bra??) och Thaimat låter gott!
    Jag & maken har sagt att vi ska gå ut och äta (thai el. kinesiskt) och sedan kolla på bio. Lutar åt Fun with Dick & Jane. Tror vi får försöka få till det nu i helgen om det ska hinnas/orkas med!

    Hoppas verkligen du slipper +:a 20 dagar, utan att det inte dröjer så länge nu innan pyret bestämmer sig för att komma ut!

    Kramar
  6. 3
    Dessa förkylningar blärk, man kunde klara sig utan.

    Uppe kl 4! Hur orkar du det?? Eller kunde du inte sova pga nästäppan kanske? Skönt att du kunde sova lite senare på morgonen igen i alla fall.

    Fotvård låter härligt, bio trevligt (var den bra??) och Thaimat låter gott!
    Jag & maken har sagt att vi ska gå ut och äta (thai el. kinesiskt) och sedan kolla på bio. Lutar åt Fun with Dick & Jane. Tror vi får försöka få till det nu i helgen om det ska hinnas/orkas med!

    Hoppas verkligen du slipper +:a 20 dagar, utan att det inte dröjer så länge nu innan pyret bestämmer sig för att komma ut!

    Kramar
  7. Karima m.G02,E03+bfIGÅR
    #4

    Hoppas också att

    det inte blir +20 dagar!
  8. 4
    Hoppas också att det inte blir +20 dagar!

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar