Fråga till er med Kimba Spring!
Flerhandikapp
  1. Ann m Frida
    #1

    Fråga till er med Kimba Spring!

    Vi fick en sån nu för ett tag sedan och jag är säkert ovanligt oteknisk men jag kan inte få fotstödet, hela den där plåten som fötterna ska vila på, att sitta fast. Den går att vicka upp och ner vilket gör att så fort man kör nånstans där marken inte är helt plan så skramlar vagnen! Ni som har en sån, sitter fotstödet fast på er vagn???

    Ann
  2. 1
    Fråga till er med Kimba Spring! Vi fick en sån nu för ett tag sedan och jag är säkert ovanligt oteknisk men jag kan inte få fotstödet, hela den där plåten som fötterna ska vila på, att sitta fast. Den går att vicka upp och ner vilket gör att så fort man kör nånstans där marken inte är helt plan så skramlar vagnen! Ni som har en sån, sitter fotstödet fast på er vagn???

    Ann
  3. Anne m Julia o Amanda
    #2

    Fotstödet...

    sitter inte fast, utan det går att vinkla upp å ner på min också! Funkar ok för mig, det skramlar till ibland, men det får jag ta då det inte finns så mycket att välja mellan = )
  4. 2
    Fotstödet... sitter inte fast, utan det går att vinkla upp å ner på min också! Funkar ok för mig, det skramlar till ibland, men det får jag ta då det inte finns så mycket att välja mellan = )
  5. Ann m Frida
    #3

    Så dumt.

    Det skramlar ju rätt bra när man kör på kullersten eller i skogen..... Jaja man får väl ta det.
  6. 3
    Så dumt. Det skramlar ju rätt bra när man kör på kullersten eller i skogen..... Jaja man får väl ta det.
  7. Anne m Julia o Amanda
    #4

    haha imt

    qqq
  8. 4
    haha imt qqq

Liknande trådar

  1. Spring is in the air....
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-14, 14:45
  2. Spring i benen -fråga
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 21:30
  3. Spring!
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 12:54
  4. Spring, Michaela! Spring!!!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 21:49
  5. En fråga till våra spring experter
    By GuM in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar