med barn igen!
_0503 Marsbarn
  1. -
    #1

    med barn igen!

    Har inte varit här på ett tag nu, man har ju lite fullt upp... Men jo, det är sant, är med barn... vet inte om det är kul eller inte... usch vad jobbigt beslutet känns. Är det någon fler här som kanske får tätt?
    Det skulle ju bli 1½ år emellan om jag inte gör abort.
  2. 1
    med barn igen! Har inte varit här på ett tag nu, man har ju lite fullt upp... Men jo, det är sant, är med barn... vet inte om det är kul eller inte... usch vad jobbigt beslutet känns. Är det någon fler här som kanske får tätt?
    Det skulle ju bli 1½ år emellan om jag inte gör abort.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Vi har redan

    tättisar. Isabelle är vår lilla tättis hon föddes 17 m 1 v efter Lucas.
    För oss var det planerat och önskat och jag tycker att det har gått jättebra.
    Lycka till med erat val!
    PS Om du inte är här ofta så tipsar jag dig om att titta p åvårbarn -05 istället för det är där alla är. Här på marsbarn är det ingen större aktivitet
  4. 2
    Vi har redan tättisar. Isabelle är vår lilla tättis hon föddes 17 m 1 v efter Lucas.
    För oss var det planerat och önskat och jag tycker att det har gått jättebra.
    Lycka till med erat val!
    PS Om du inte är här ofta så tipsar jag dig om att titta p åvårbarn -05 istället för det är där alla är. Här på marsbarn är det ingen större aktivitet
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Grattis

    vill man ju säga, men hoppas att du behåller barnet då?! Det låter i o f s redan som om du nog vill göra det. Det går nog bra, visst blir det tätt men det är ju många som har den åldersskillnaden och det kunde ju varit tätare. Har en kompis som blev gravid när hennes bebis var 3 månader...hon fick panik men det gick bra det med!
    På snacket Tätt mellan barnen får du säkert massa pepp!
  6. 3
    Grattis vill man ju säga, men hoppas att du behåller barnet då?! Det låter i o f s redan som om du nog vill göra det. Det går nog bra, visst blir det tätt men det är ju många som har den åldersskillnaden och det kunde ju varit tätare. Har en kompis som blev gravid när hennes bebis var 3 månader...hon fick panik men det gick bra det med!
    På snacket Tätt mellan barnen får du säkert massa pepp!
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4

    Grattis säger jag :-)

    Vi är oxå gravida igen och det var planerat för oss. Det blir ca 19 månader mellan barnen.
    Jag hör hemma på den här ankomstgruppen, men skrev bara i början (kom aldrig igång). Men läst lite då och då.
    Lycka till med vad ni än beslutar er för. Jag hoppas på att få se dig på ankomst 2006/10 :-)
  8. 4
    Grattis säger jag :-) Vi är oxå gravida igen och det var planerat för oss. Det blir ca 19 månader mellan barnen.
    Jag hör hemma på den här ankomstgruppen, men skrev bara i början (kom aldrig igång). Men läst lite då och då.
    Lycka till med vad ni än beslutar er för. Jag hoppas på att få se dig på ankomst 2006/10 :-)
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Grattis:-)*imt*

    .
  10. 5
    Grattis:-)*imt* .
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Grattis

    och hoppas ni behåller liten i magen, 1 1/2 är ju inte jättetätt även om det naturligtvis ändå är rätt tätt, har en kompis som får sitt 2:a barn nu i dagarna och det blir drygt 11 mån mellan hennes barn, det skulle jag inte vilja men 1 1/2 känns lagom och vi jobbar för fullt på en till även om jag inte har några större förhoppningar men man vet aldrig.

    kram
  12. 6
    Grattis och hoppas ni behåller liten i magen, 1 1/2 är ju inte jättetätt även om det naturligtvis ändå är rätt tätt, har en kompis som får sitt 2:a barn nu i dagarna och det blir drygt 11 mån mellan hennes barn, det skulle jag inte vilja men 1 1/2 känns lagom och vi jobbar för fullt på en till även om jag inte har några större förhoppningar men man vet aldrig.

    kram
  13. -
    #7

    tack

    för allt stöd och pepp! Ska på rådgivningssamtal på måndag, men det lutar väl åt att det kommer en liten bebis här i höst.
  14. 7
    tack för allt stöd och pepp! Ska på rådgivningssamtal på måndag, men det lutar väl åt att det kommer en liten bebis här i höst.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Grattis och...

    ...Jag ska ha nästa bebis i september...
    Det blir 1½år mellan :-)
  16. 8
    Grattis och... ...Jag ska ha nästa bebis i september...
    Det blir 1½år mellan :-)
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9

    Åh

    vad spännande. Jag har 22 månader mellan mina,om det räknas som tätt eller inte vet jag inte, men 1½ år hade inte stoppat mig det heller, men det är ju upp till var och en.

    Grattis och lycka till!
  18. 9
    Åh vad spännande. Jag har 22 månader mellan mina,om det räknas som tätt eller inte vet jag inte, men 1½ år hade inte stoppat mig det heller, men det är ju upp till var och en.

    Grattis och lycka till!
  19. -
    #10

    Det blev inget barn

    idag blödde det ut. missfall (v 7).

    känner mig konstigt nog lite lättad, men ganska ledsen också.
  20. 10
    Det blev inget barn idag blödde det ut. missfall (v 7).

    känner mig konstigt nog lite lättad, men ganska ledsen också.
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11

    tråkigt

    men det kanske passar bättre en annan gång, förstår att du både känner lättnad och samtidigt sorg.

    kram och bättre lycka nästa gång.
  22. 11
    tråkigt men det kanske passar bättre en annan gång, förstår att du både känner lättnad och samtidigt sorg.

    kram och bättre lycka nästa gång.

Liknande trådar

  1. Barn - igen!
    By sophielou in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 21:14
  2. Vi ska ha barn igen!!!
    By anonymt namn in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 22:28
  3. Ihh... jag är med barn igen!!!
    By anonym in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 17:17
  4. Ang barn och mat, igen
    By Jica in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:58
  5. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar