Kanske fånig fråga, men jag är den enda i familjen som gillar risgrynsgröt. Och det blir dyrt i längden att köpa den färdiga \"och ha liggande\". Funkar det att frysa hemkokt gröt? Eller blir den konstig? Någon som vet?
1
Kan man frysa risgrynsgröt? Kanske fånig fråga, men jag är den enda i familjen som gillar risgrynsgröt. Och det blir dyrt i längden att köpa den färdiga \"och ha liggande\". Funkar det att frysa hemkokt gröt? Eller blir den konstig? Någon som vet?
att frysa en portion och se hur det går. Kan tänka mig att du måste fylla på med rätt mycket mjölk när du värmer på den.
Jag är också den enda i min familj som gillar risgrynsgröt och den enda som _inte_ gillar havregrynsgröt...
2
Testa att frysa en portion och se hur det går. Kan tänka mig att du måste fylla på med rätt mycket mjölk när du värmer på den.
Jag är också den enda i min familj som gillar risgrynsgröt och den enda som _inte_ gillar havregrynsgröt...
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.