Jag är inte redo!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Jag är inte redo!

    BB-väskan är inte packad och bebiskläderna inte tvättade... Jag känner mig verkligen oförberedd. Har handlat lite till BB-väskan i dag. Och ska ut på shoppingtur i morgon och köpa lite till. Sen ska jag tvätta bebiskläder och packa väskan! Senast till helgen ska väskan stå packad! *Lovar mig själv*

    När det praktiska är klart kanske jag känner mig lite mer redo?? Hoppas det iallafall... Just nu känner jag mig bara förvirrad. VA? Är det februari? Redan?

    Någon som känner igen sig?

    Kram på er!
  2. 1
    Jag är inte redo! BB-väskan är inte packad och bebiskläderna inte tvättade... Jag känner mig verkligen oförberedd. Har handlat lite till BB-väskan i dag. Och ska ut på shoppingtur i morgon och köpa lite till. Sen ska jag tvätta bebiskläder och packa väskan! Senast till helgen ska väskan stå packad! *Lovar mig själv*

    När det praktiska är klart kanske jag känner mig lite mer redo?? Hoppas det iallafall... Just nu känner jag mig bara förvirrad. VA? Är det februari? Redan?

    Någon som känner igen sig?

    Kram på er!
  3. raqven
    #2

    Japp

    Jag har tom börjat packat väskan och tvättat lite...tom varit och hälsat på kompisens 3 dagar gamla bebis...men nä...att jag strax ska föda är helt overkligt!
    Kram
  4. 2
    Japp Jag har tom börjat packat väskan och tvättat lite...tom varit och hälsat på kompisens 3 dagar gamla bebis...men nä...att jag strax ska föda är helt overkligt!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Varför..

    går det inte in?? Man har ju liksom varit medveten i 9 månader om att detta ska komma...

    Jaja, skönt att inte vara ensam om att känna att allt är overkligt!

    Kram & Godnatt!
  6. 3
    Varför.. går det inte in?? Man har ju liksom varit medveten i 9 månader om att detta ska komma...

    Jaja, skönt att inte vara ensam om att känna att allt är overkligt!

    Kram & Godnatt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Både och..

    allt är klart, jag har röjt här hemma - det finns t ex ingen smutstvätt längre (!!). Väskan är packad, allt är iordningställt inför bebisankomst.

    Samtidigt känns det lite som att \"Shit! REDAN februari!??? 10 dagar kvar? Nääe...\" :-)

    kram
  8. 4
    Både och.. allt är klart, jag har röjt här hemma - det finns t ex ingen smutstvätt längre (!!). Väskan är packad, allt är iordningställt inför bebisankomst.

    Samtidigt känns det lite som att \"Shit! REDAN februari!??? 10 dagar kvar? Nääe...\" :-)

    kram

Liknande trådar

  1. inte redo?
    By fridahill in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 21:28
  2. Inte redo!!!
    By -Nike- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 13:02
  3. Är nog inte redo än...
    By Essbe in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 18:02
  4. Inte redo?
    By paddan in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 08:33
  5. Inte redo
    By ~Minas~ in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 17:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar