Lindex betalkort
Småbarn
  1. Anna
    #1

    Lindex betalkort

    använder ni det? Det är väl bara det kortwn man kan få bonus? Är det en bra bonus man får?
  2. 1
    Lindex betalkort använder ni det? Det är väl bara det kortwn man kan få bonus? Är det en bra bonus man får?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Nej jag har

    bara det vita kortet, alltså ingen kredit. De drar det när jag handlar och på så vis får jag bonus. :-)
  4. 2
    Nej jag har bara det vita kortet, alltså ingen kredit. De drar det när jag handlar och på så vis får jag bonus. :-)
  5. Kristin med 7:an i magen
    #3

    Nej, det får du nog inte!

    Det är bara betalkortet som ger bonuspoäng. Men, har du det andra kortet får du alla erbjudanden och rabatter som skickas ut genom klubben.
    Bonuspoängen får man som bonuscheck á 25 kronor när du samlat ihop 2500 poäng. Varje krona man shoppar för ger två bonuspoäng. Det blir i verkligheten inte så mycket, 2 % om jag tänker rätt, men det är ju alltid roligt när checken kommer :) Det besta om man har betalkort är ju att sätta in pengar i förväg, för att få ränta i stället för att betala.
    Sedan är det så hos Lindex att olika erbjudanden bara skickas till de som handlar över en viss summa, och inte till alla bara för att man tex har clubkortet.
  6. 3
    Nej, det får du nog inte! Det är bara betalkortet som ger bonuspoäng. Men, har du det andra kortet får du alla erbjudanden och rabatter som skickas ut genom klubben.
    Bonuspoängen får man som bonuscheck á 25 kronor när du samlat ihop 2500 poäng. Varje krona man shoppar för ger två bonuspoäng. Det blir i verkligheten inte så mycket, 2 % om jag tänker rätt, men det är ju alltid roligt när checken kommer :) Det besta om man har betalkort är ju att sätta in pengar i förväg, för att få ränta i stället för att betala.
    Sedan är det så hos Lindex att olika erbjudanden bara skickas till de som handlar över en viss summa, och inte till alla bara för att man tex har clubkortet.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Nej...

    Det vet jag att jag får. De har förklarat att det räcker att de drar kortet i kassan. Jag behöver alltså inte ha kreditkort för att få bonus.

    Jag har inte handlat på kredit på jättelänge nu och fick bonus för bara ett tag sen. ;-)
  8. 4
    Nej... Det vet jag att jag får. De har förklarat att det räcker att de drar kortet i kassan. Jag behöver alltså inte ha kreditkort för att få bonus.

    Jag har inte handlat på kredit på jättelänge nu och fick bonus för bara ett tag sen. ;-)
  9. Anna
    #5

    men

    är du säker på att det var bonus???
    jag fick 50:- att handla för och det var inte bonus utan månadens \"rabatt\"
  10. 5
    men är du säker på att det var bonus???
    jag fick 50:- att handla för och det var inte bonus utan månadens \"rabatt\"
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Hmmm

    nu blev jag osäker, kanske är ute och cyklar. Jag vet faktiskt inte, måste fråga nästa gång jag är där. Tack för att du skrev det. :-)
  12. 6
    Hmmm nu blev jag osäker, kanske är ute och cyklar. Jag vet faktiskt inte, måste fråga nästa gång jag är där. Tack för att du skrev det. :-)
  13. Kristin med 7:an i magen
    #7

    Det står ju väldigt klart

    på deras hemsida att man bara får bonus när man använder kortet att betala med. Inte äns om man har kreditkortet och betalar kontant men ändå drar det får man bonus, så troligen skulle jag tro du får rabatterna som man får för att man är clubmedlem, och som kan variera allt efter hur mycket man köper för.
    Bonuscheckarna står det klart och tydligt på att de är bonus.
  14. 7
    Det står ju väldigt klart på deras hemsida att man bara får bonus när man använder kortet att betala med. Inte äns om man har kreditkortet och betalar kontant men ändå drar det får man bonus, så troligen skulle jag tro du får rabatterna som man får för att man är clubmedlem, och som kan variera allt efter hur mycket man köper för.
    Bonuscheckarna står det klart och tydligt på att de är bonus.
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Var hittar du det?

    Jag letade men hittade bara detta:

    \"Ditt Lindex Club-kort ger dig tillgång till erbjudanden och utskick från Lindex Club. Du drar Club-kortet i kassan då du betalar kontant eller med bankkort, presentkort eller check.\"

    Jag hittar inget om när man använder kortet att betala med. *snurrig*
  16. 8
    Var hittar du det? Jag letade men hittade bara detta:

    \"Ditt Lindex Club-kort ger dig tillgång till erbjudanden och utskick från Lindex Club. Du drar Club-kortet i kassan då du betalar kontant eller med bankkort, presentkort eller check.\"

    Jag hittar inget om när man använder kortet att betala med. *snurrig*
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9

    Nu hittade jag det!

    Sorry, men nu är jag med. :-)
  18. 9
    Nu hittade jag det! Sorry, men nu är jag med. :-)

Liknande trådar

  1. Ryanair byter betalkort!
    By Bengt in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 14:31
  2. Dottern och betalkort
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 07:50
  3. Betalkort
    By *Anonym* in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 22:01
  4. Eget konto med betalkort
    By Tia in forum Tonåringar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 22:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar