Nu har vi köpt vagn :)
Resesnack
  1. Linda~Eifelland~(Wilk)
    #1

    Nu har vi köpt vagn :)

    Från mycket velande fram & tillbaka med vad för vagn som passar oss så har vi äntligen hittat vår vagn. Vi har ju tittat på Hobby 560 eller 650 och även på 720 ukfe och de är ju fina, speciellt 720.
    Men idag hittade vi en Wilk med perfekt planlösning. Där är en barnkammardel med plats för 4 barn (dinett som kan bäddas till 2st och våningssäng), u-grupp och dubbelsäng så sammlagt så kan vi va 8 st om vi vill.
    Så vi köpte den idag :) Är så glad *ler*.
    Nu längtar vi tills april när vi ska köra ut till \"vår plats\" så att vi kan prova den.
    Ha det bra!!!
  2. 1
    Nu har vi köpt vagn :) Från mycket velande fram & tillbaka med vad för vagn som passar oss så har vi äntligen hittat vår vagn. Vi har ju tittat på Hobby 560 eller 650 och även på 720 ukfe och de är ju fina, speciellt 720.
    Men idag hittade vi en Wilk med perfekt planlösning. Där är en barnkammardel med plats för 4 barn (dinett som kan bäddas till 2st och våningssäng), u-grupp och dubbelsäng så sammlagt så kan vi va 8 st om vi vill.
    Så vi köpte den idag :) Är så glad *ler*.
    Nu längtar vi tills april när vi ska köra ut till \"vår plats\" så att vi kan prova den.
    Ha det bra!!!
  3. Annica
    #2

    Grattis!

    Är det en sprillans ny eller en begagnad? Wad är Wilk för ett märke? Nytt för mig (men jag är ju nybörjare...). Låter som en fin vagn i alla fall!
  4. 2
    Grattis! Är det en sprillans ny eller en begagnad? Wad är Wilk för ett märke? Nytt för mig (men jag är ju nybörjare...). Låter som en fin vagn i alla fall!
  5. Linda ~Eifelland~~(Wilk)
    #3

    Nja...en 04:a ( +länk)

    Så helt ny är den inte :)
    Märket är väl kanske inte det mest kändaste men det ingår i Knaus-Tabbertkoncernen.
    Den var väldigt fin:) Här är länk om man vill titta :)
    http://www.annonsborsen.se/search/view/object/3454/
  6. 3
    Nja...en 04:a ( +länk) Så helt ny är den inte :)
    Märket är väl kanske inte det mest kändaste men det ingår i Knaus-Tabbertkoncernen.
    Den var väldigt fin:) Här är länk om man vill titta :)
    http://www.annonsborsen.se/search/view/object/3454/
  7. Annica
    #4

    Ser fin ut!

    Och stor - 7,75! 2004 är ju i stort sett ny enl min mening - det blir säkert toppen. Knaus-Tabbert känner man ju till i alla fall....
    Själva byter vi upp oss från en -87 till en -99 och ökar måttet från 480 till 650 så det känns som en rejäl förbättring.
    Var brukar ni campa?
  8. 4
    Ser fin ut! Och stor - 7,75! 2004 är ju i stort sett ny enl min mening - det blir säkert toppen. Knaus-Tabbert känner man ju till i alla fall....
    Själva byter vi upp oss från en -87 till en -99 och ökar måttet från 480 till 650 så det känns som en rejäl förbättring.
    Var brukar ni campa?
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5

    I Blekinge

    på en camping som heter Norje Boke. Ligger vid havet, är faktiskt mysig. Men detta är bara andra sommaren där, innan var vi på västkusten.
  10. 5
    I Blekinge på en camping som heter Norje Boke. Ligger vid havet, är faktiskt mysig. Men detta är bara andra sommaren där, innan var vi på västkusten.
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6

    Glömde ju..

    att fråga var ni har er säsongsplats???
  12. 6
    Glömde ju.. att fråga var ni har er säsongsplats???
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    Wow, låter ju kanon!

    Låter som en perfekt planlösning! Både en U-grupp och en dubbelsäng OCH en våningssäng! Kanon! Men det måste vara en ganska lång vagn va?? Vilken årsmodell blev det då?

    Oj, glömde nästan, många grattis till dig! Hoppas ni kommer att trivas i er nya vagn!

    Kram Fredrika
  14. 7
    Wow, låter ju kanon! Låter som en perfekt planlösning! Både en U-grupp och en dubbelsäng OCH en våningssäng! Kanon! Men det måste vara en ganska lång vagn va?? Vilken årsmodell blev det då?

    Oj, glömde nästan, många grattis till dig! Hoppas ni kommer att trivas i er nya vagn!

    Kram Fredrika
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Såg nu att...

    alla mina frågar fick sina svar! *ler* Så kan det bli!

    Fredrika
  16. 8
    Såg nu att... alla mina frågar fick sina svar! *ler* Så kan det bli!

    Fredrika
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9

    Kolla ovan där finns länk

    det är en 04:a. :)
  18. 9
    Kolla ovan där finns länk det är en 04:a. :)
  19. Linda~Eifelland~(Wilk)
    #10

    Hihihi (imt)

    gg
  20. 10
    Hihihi (imt) gg
  21. Annica
    #11

    Öland -

    i Köpingsvik, vi har varit där några vecko de senaste somrarna och denna sommar är första gången vi ska ha säsong. Men vi har egentligen närmare till Blekinge ca 6 mil till Norje skulle jag tro. Har aldrig varit på den campingen - är den fin? När vi ska åka till havet och bada över dagen brukar det bli Sandviken vid Sölvesborg.
  22. 11
    Öland - i Köpingsvik, vi har varit där några vecko de senaste somrarna och denna sommar är första gången vi ska ha säsong. Men vi har egentligen närmare till Blekinge ca 6 mil till Norje skulle jag tro. Har aldrig varit på den campingen - är den fin? När vi ska åka till havet och bada över dagen brukar det bli Sandviken vid Sölvesborg.
  23. Linda~Eifelland~(Wilk)
    #12

    Vi har oxå ca 6 mil..

    dit. Bor du i Skåne? Blev så nyfiken nu när man ser en som är så nära :)
    Vi bor i nordöstra skåne.
  24. 12
    Vi har oxå ca 6 mil.. dit. Bor du i Skåne? Blev så nyfiken nu när man ser en som är så nära :)
    Vi bor i nordöstra skåne.
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13

    Grattis

    Vilken otroligt fin vagn ni har köpt. Men den var ingen lättviktare precis. Med den vagnen bör ni kanske ha alla tänkbara bokstäver på körkortet????:-)

    Hoppas ni nu skall trivas med den också. Låt oss få höra vad ni tyckte.

    Kram

  26. 13
    Grattis Vilken otroligt fin vagn ni har köpt. Men den var ingen lättviktare precis. Med den vagnen bör ni kanske ha alla tänkbara bokstäver på körkortet????:-)

    Hoppas ni nu skall trivas med den också. Låt oss få höra vad ni tyckte.

    Kram

  27. Annica
    #14

    Nix vi bor inte i Skåne men...

    ..i Småland - trakten av Tingsryd (nära gränsen till både Blekinge och Skåne) så det kan inte vara så långt med andra ord.
  28. 14
    Nix vi bor inte i Skåne men... ..i Småland - trakten av Tingsryd (nära gränsen till både Blekinge och Skåne) så det kan inte vara så långt med andra ord.
  29. Linda~Eifelland~(Wilk)
    #15

    Tyvärr har vi bara \"B\"..

    på körkortet men eftersom vi är långliggare så körs den bara 2 gr per år och det ska en kompis hjälpa oss med :) (som tur är)
  30. 15
    Tyvärr har vi bara \"B\".. på körkortet men eftersom vi är långliggare så körs den bara 2 gr per år och det ska en kompis hjälpa oss med :) (som tur är)
  31. marie med 3 barn
    #16

    Grattis till er!

    Hoppas ni kommer att trivas med nya vagnen!!
  32. 16
    Grattis till er! Hoppas ni kommer att trivas med nya vagnen!!
  33. Inki
    #17

    Gratulerar!!!

    Vad kul och vad fin den låter. Ska kolla på länken.

    Grattis än en gång!!!
  34. 17
    Gratulerar!!! Vad kul och vad fin den låter. Ska kolla på länken.

    Grattis än en gång!!!
  35. Inki
    #18

    Nu har jag kollat - tjuuuusig!

    Mycket snygg och trevliv vagn, må jag säga. Den är rätt lik Eifelland när man tittar så där, tycker jag... fast större då.

    Grattis igen!
  36. 18
    Nu har jag kollat - tjuuuusig! Mycket snygg och trevliv vagn, må jag säga. Den är rätt lik Eifelland när man tittar så där, tycker jag... fast större då.

    Grattis igen!
  37. Linda~Eifelland~(Wilk)
    #19

    Tack!

    Jo, luckorna är ju ganska lika dem på Eifellanden. Jag kommer ej ihåg vilket material de har men på Wilken så var det päronträ.
    Den kändes \"så\" rätt när vi kom in i den just för planlösningen var så bra, tycker vi.
    Ni trivs i eran vagn ännu, eller?
    ha det bra!
  38. 19
    Tack! Jo, luckorna är ju ganska lika dem på Eifellanden. Jag kommer ej ihåg vilket material de har men på Wilken så var det päronträ.
    Den kändes \"så\" rätt när vi kom in i den just för planlösningen var så bra, tycker vi.
    Ni trivs i eran vagn ännu, eller?
    ha det bra!
  39. Medlem sedan
    Mar 2005
    #20

    Aha Linda

    Bor också i Nordöstra Skåne Fast jag vet inte hur långt vi har till Norje. 4 mil till Sölvesborg har vi i alla fall.
  40. 20
    Aha Linda Bor också i Nordöstra Skåne Fast jag vet inte hur långt vi har till Norje. 4 mil till Sölvesborg har vi i alla fall.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Köpt vagn:)
    By Lotta S med J in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 10:17
  2. Köpt ny vagn!!!
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 05:51
  3. Köpt vagn
    By ulle75 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 08:16
  4. Köpt vagn!
    By Folly in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 08:56
  5. Köpt vagn!
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 14:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar