Kissnödig
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Kissnödig

    Dumma graviditetsböcker som tycker att jag borde vara mindre kissnödig nu, för det tycker då rakt inte min urinblåsa! Är det någon annan som får kissa det sista de gör innan de lägger sig för att sova och sen ändå gå upp två gånger innan det är dags att vakna? Tillsammans med den eviga nästäppan är nätterna ingen dans på rosor om man säger så.
  2. 1
    Kissnödig Dumma graviditetsböcker som tycker att jag borde vara mindre kissnödig nu, för det tycker då rakt inte min urinblåsa! Är det någon annan som får kissa det sista de gör innan de lägger sig för att sova och sen ändå gå upp två gånger innan det är dags att vakna? Tillsammans med den eviga nästäppan är nätterna ingen dans på rosor om man säger så.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Tell me about it

    Jag är också kissnödig jämt och ännu värre är det om jag ska iväg. Då springer jag på toa 17 ggr innan och vill verkligen tömma blåsan för jag vet att 30 min senare är det dags igen.

    Jag har sluppit vakna om nätterna och \"pudra näsan\" men jag vaknar desto tidigare om morgonarna. I vanliga fall sover jag till 11-12 men nu vaknar jag vid 8-9, kissar och går upp för jag kan inte somna om.
  4. 2
    Tell me about it Jag är också kissnödig jämt och ännu värre är det om jag ska iväg. Då springer jag på toa 17 ggr innan och vill verkligen tömma blåsan för jag vet att 30 min senare är det dags igen.

    Jag har sluppit vakna om nätterna och \"pudra näsan\" men jag vaknar desto tidigare om morgonarna. I vanliga fall sover jag till 11-12 men nu vaknar jag vid 8-9, kissar och går upp för jag kan inte somna om.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Hehe

    Känner igen det där, när jag ska gå in till stan så hinner jag väl gå på toa sådär tio gånger innan vi väl kommer iväg, eftersom jag annars blir kissnödig efter 10 min och gnäller om det tills sambon frågar varför jag inte kissade innan vi gick hemifrån.

    Man ska inte tro på allt som står i böckerna helt enkelt, jag tycker att kissnödigheten är mycket värre nu än i början av graviditeten! Jag vill inte tänka på hur det blir när man är höggravid...
  6. 3
    Hehe Känner igen det där, när jag ska gå in till stan så hinner jag väl gå på toa sådär tio gånger innan vi väl kommer iväg, eftersom jag annars blir kissnödig efter 10 min och gnäller om det tills sambon frågar varför jag inte kissade innan vi gick hemifrån.

    Man ska inte tro på allt som står i böckerna helt enkelt, jag tycker att kissnödigheten är mycket värre nu än i början av graviditeten! Jag vill inte tänka på hur det blir när man är höggravid...
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    Tycker det ökat!

    Har det senaste behövt gå upp på nätterna men jag hade inte så i början. Är väl inget skolboksexempel på något vis så varför skulle jag vara det när det gäller nödigheten.

    Nästäppa har jag (peppar,peppar) klarat mig från men har en kompis som led väldigt av det tills hon började knapra tabletter som hette sinova (har jag för mig), hjälpte mycket bättre än nässpray! ett tips kanske...
  8. 4
    Tycker det ökat! Har det senaste behövt gå upp på nätterna men jag hade inte så i början. Är väl inget skolboksexempel på något vis så varför skulle jag vara det när det gäller nödigheten.

    Nästäppa har jag (peppar,peppar) klarat mig från men har en kompis som led väldigt av det tills hon började knapra tabletter som hette sinova (har jag för mig), hjälpte mycket bättre än nässpray! ett tips kanske...
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5

    Ja usch

    jag går upp mellan två och fyra ggr per natt och så har det varit sedan v 8. Suck...
    Men denna gång har jag sluppit nästäppan men den kommer väl snart som ett brev på posten.
  10. 5
    Ja usch jag går upp mellan två och fyra ggr per natt och så har det varit sedan v 8. Suck...
    Men denna gång har jag sluppit nästäppan men den kommer väl snart som ett brev på posten.

Liknande trådar

  1. kissnödig...............
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 19:13
  2. kissnödig ?
    By anna med emma in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 11:30
  3. Kissnödig vid UL?
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 08:37
  4. Kissnödig?
    By ango in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 15:13
  5. Kissnödig!
    By -ASA- in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar