Erythromelalgi!!!
Övriga funktionshinder
  1. Röda och varma...
    #1

    Erythromelalgi!!!

    Finns det någon där ute som känner någon som har eller utreds för detta sjukdoms tillstånd....
    Vill inte att någon enda mamma till i världen ska ha ett barn med denna sjukdom , men om det ändå gör det så .....Blir vi kanske stärkta av varandra!
  2. 1
    Erythromelalgi!!! Finns det någon där ute som känner någon som har eller utreds för detta sjukdoms tillstånd....
    Vill inte att någon enda mamma till i världen ska ha ett barn med denna sjukdom , men om det ändå gör det så .....Blir vi kanske stärkta av varandra!
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Hej, jag heter Charlotte och arbetar som forkningssköterska på smärtcentrum på Akademiska sjukhuset i Uppsala. En av våra professorer, Torsten Gordh, håller på med ett forskningsprojekt där vi söker patienter (och anhöriga) med diagnosen Erythromelalgi eller med likannde symtom.

    Om du/din dotter skulle vara intresserade av detta får ni gärna kontakta mig så kan jag berätta mer.


    Vänliga hälsningar Charlotte Ersson, 018-611 52 49
  4. 2
    Hej, jag heter Charlotte och arbetar som forkningssköterska på smärtcentrum på Akademiska sjukhuset i Uppsala. En av våra professorer, Torsten Gordh, håller på med ett forskningsprojekt där vi söker patienter (och anhöriga) med diagnosen Erythromelalgi eller med likannde symtom.

    Om du/din dotter skulle vara intresserade av detta får ni gärna kontakta mig så kan jag berätta mer.


    Vänliga hälsningar Charlotte Ersson, 018-611 52 49

Liknande trådar

  1. Erythromelalgi!!!
    By Röda och varma... in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 10:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar