Present till nybliven tvillingmor
Flera barn - tvillingar & fler
  1. Glad vän
    #1

    Present till nybliven tvillingmor

    Vad köper man till nubliven tvillingmamma? Kan någon tipsa mig om en pryl/prylar som ni har haft mycket nytta av?
  2. 1
    Present till nybliven tvillingmor Vad köper man till nubliven tvillingmamma? Kan någon tipsa mig om en pryl/prylar som ni har haft mycket nytta av?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    det bästa jag fick

    för 12 år sen när tjejerna föddes, var ett \"presentkort\" med 8 timmars barnvakt :) helt underbart när man som jag var ensamstående nybliven tvillingmamma, första gången låg jag i badet i 1 timme :)
  4. 2
    det bästa jag fick för 12 år sen när tjejerna föddes, var ett \"presentkort\" med 8 timmars barnvakt :) helt underbart när man som jag var ensamstående nybliven tvillingmamma, första gången låg jag i badet i 1 timme :)
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Det beror ju lite på

    hur mycket man vill läga på gåva, vad mamman ifråga har införskaffat redan etc :)

    Prylarna som var mest till nytta första månaderna var här babysittrarna (såna här lite dyrare, ställbara varianter). Från ca 3-4 mån ålder uppskattades lekmattor/babygym så man kunde lägga ifrån sig den ena och byta på den andra i lugn och ro. Men sen är ju alltid matchande kläder/sängkläder/filtar uppskattat ;)
  6. 3
    Det beror ju lite på hur mycket man vill läga på gåva, vad mamman ifråga har införskaffat redan etc :)

    Prylarna som var mest till nytta första månaderna var här babysittrarna (såna här lite dyrare, ställbara varianter). Från ca 3-4 mån ålder uppskattades lekmattor/babygym så man kunde lägga ifrån sig den ena och byta på den andra i lugn och ro. Men sen är ju alltid matchande kläder/sängkläder/filtar uppskattat ;)
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Jag uppskattade..

    kuddarna och kräkhandukarna.
  8. 4
    Jag uppskattade.. kuddarna och kräkhandukarna.

Liknande trådar

  1. Present till nybliven mamma?
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 15:04
  2. Present till nybliven lärare?
    By JeanetteF in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 16:13
  3. Present till nybliven mamma?
    By Vicki X in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 17:05
  4. Present till nybliven tvillingmor
    By Glad vän in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 21:24
  5. Present till nybliven tvillingmor
    By Glad vän in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar