Sara m Axel
_0602 Februaribarn
  1. Kiddan v41+3
    #1

    Sara m Axel

    Nu är jag snurrig - jag vet men har Sara fått bebis än? Drömde jag det i natt eller är det så? Någon som kan hjälpa min seghjärna nu?
  2. 1
    Sara m Axel Nu är jag snurrig - jag vet men har Sara fått bebis än? Drömde jag det i natt eller är det så? Någon som kan hjälpa min seghjärna nu?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Men du..

    skulle precis skriva att jag hoppades att du fått bebis.. Avtog det, eller...?? Det är din tur nu!!

    *kram*
  4. 2
    Men du.. skulle precis skriva att jag hoppades att du fått bebis.. Avtog det, eller...?? Det är din tur nu!!

    *kram*
  5. Kiddan v41+3
    #3

    Avtog - men

    det kör lite nu igen. Väntar på att det startar upp ordentligt nu. Känns som om det KAN vara på gång nu. Inatt gjorde det ONT ska du veta :o)

    Du då - läget?
  6. 3
    Avtog - men det kör lite nu igen. Väntar på att det startar upp ordentligt nu. Känns som om det KAN vara på gång nu. Inatt gjorde det ONT ska du veta :o)

    Du då - läget?
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Här är så lugnt, så lugnt..

    inte mer känningar än jag haft 1½ vecka eller nåt.. så det verkar inte vara bebis på ingång än på lääänge som det känns nu.

    Nu hoppas jag att det drar igång ordentligt för dig & att bebisen kommer ut självmant utan igångsättning!


  8. 4
    Här är så lugnt, så lugnt.. inte mer känningar än jag haft 1½ vecka eller nåt.. så det verkar inte vara bebis på ingång än på lääänge som det känns nu.

    Nu hoppas jag att det drar igång ordentligt för dig & att bebisen kommer ut självmant utan igångsättning!


Liknande trådar

  1. Sara m. Axel!
    By Morran m.tre + ärtan in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 07:27
  2. Sara m Axel!
    By RHWH in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 15:58
  3. Sara m Axel!
    By RHWH in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 14:04
  4. Sara m Axel!!
    By Anna m Joel in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 10:14
  5. Sara med Axel
    By Milla m Matilda -04 & Ida-05 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 06:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar