Det är lite synd om mig i dag!
_0409 Septemberbarn
  1. Kat m Viggo
    #1

    Det är lite synd om mig i dag!

    För jag har maginfluensa och det är inte så kul. Jag mår bättre i dag, men är ganska matt och har inte lyckats äta på ett par dagar.

    Och så blir jag snabbt rastlös här hemma, alldeles ensam, trots att det är OS. =)
  2. 1
    Det är lite synd om mig i dag! För jag har maginfluensa och det är inte så kul. Jag mår bättre i dag, men är ganska matt och har inte lyckats äta på ett par dagar.

    Och så blir jag snabbt rastlös här hemma, alldeles ensam, trots att det är OS. =)
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    huuuuu

    MEN, hur kan du känna dig rastlös och ensam när det är OS? Snart börjar ju super G :)
  4. 2
    huuuuu MEN, hur kan du känna dig rastlös och ensam när det är OS? Snart börjar ju super G :)
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    oj, glömde ju

    säga att det är jätte synd om dig och KRYA PÅ DIG!
  6. 3
    oj, glömde ju säga att det är jätte synd om dig och KRYA PÅ DIG!
  7. Kat m Viggo
    #4

    Hi hi

    Ja, men man måste också genomlida en massa curling... Verkar alltid finnas lite curling att visa, det är konstigt.

    Men super g ska bli spännande, det ska jag se, förstås. Jag gillar ju sport, var nära att bli sportjournalist jag också en gång, fast då på radion. =)
  8. 4
    Hi hi Ja, men man måste också genomlida en massa curling... Verkar alltid finnas lite curling att visa, det är konstigt.

    Men super g ska bli spännande, det ska jag se, förstås. Jag gillar ju sport, var nära att bli sportjournalist jag också en gång, fast då på radion. =)
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    åååh

    jag som precis upptäckt curlingens tjusning, det är ju en jättespännande sport! Och det har gått så fantastiskt bra för Finlands herrar, vi vann hela gruppen :)
    Radio är kul, men jag saknade alltid skrivandet!
  10. 5
    åååh jag som precis upptäckt curlingens tjusning, det är ju en jättespännande sport! Och det har gått så fantastiskt bra för Finlands herrar, vi vann hela gruppen :)
    Radio är kul, men jag saknade alltid skrivandet!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Skitsynd om dig!!

    Urk, jag lider med dig! Magsjuka är dt absolut värsta som finns. Jag tror att varenda människa är magsjuk nu :S Vi var sjuka förra veckan.
  12. 6
    Skitsynd om dig!! Urk, jag lider med dig! Magsjuka är dt absolut värsta som finns. Jag tror att varenda människa är magsjuk nu :S Vi var sjuka förra veckan.
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7

    Jag tycker SÅ synd

    om dig Kat! Och extrasynd är det om dig eftersom du är så rastlös:)
    Hoppas du kryar på dig och får sällskap snart:)
  14. 7
    Jag tycker SÅ synd om dig Kat! Och extrasynd är det om dig eftersom du är så rastlös:)
    Hoppas du kryar på dig och får sällskap snart:)
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8

    Just nu

    har Elsie kommit i trotsåldern - så att få ligga hemma helt ensam en dag känns som en dröm. Jag är helt slut varje kväll. :-) Men å andra sidan är jag en sån där som aldrig får maginfluensa - så jag vet ju inte hur det känns. Verkar rätt hemskt. Jag har ju haft någon lättare matförgiftning någon gång och det är ju superjobbigt - och det är väl inte i närheten av magsjuka. Hoppas du blir piggare FORT!
    KRAM
  16. 8
    Just nu har Elsie kommit i trotsåldern - så att få ligga hemma helt ensam en dag känns som en dröm. Jag är helt slut varje kväll. :-) Men å andra sidan är jag en sån där som aldrig får maginfluensa - så jag vet ju inte hur det känns. Verkar rätt hemskt. Jag har ju haft någon lättare matförgiftning någon gång och det är ju superjobbigt - och det är väl inte i närheten av magsjuka. Hoppas du blir piggare FORT!
    KRAM
  17. Medlem sedan
    May 2002
    #9

    Örk...

    Det finns väl inget värre än maginfluensa?! Vi fasade för att bli kassa hela familjen i förra veckan när dottern ägnade en hel natt åt att kräkas, men vi klarade oss faktiskt.

    Har du ingen bra bok eller tidning som du kan bläddra i när det inte är nåt bra på TV? Vet inte vad som visas av OS idag? Hockeyn är väl inte förrän sent ikväll?

    Hoppas du kryar på dig snabbt nu i alla fall!
  18. 9
    Örk... Det finns väl inget värre än maginfluensa?! Vi fasade för att bli kassa hela familjen i förra veckan när dottern ägnade en hel natt åt att kräkas, men vi klarade oss faktiskt.

    Har du ingen bra bok eller tidning som du kan bläddra i när det inte är nåt bra på TV? Vet inte vad som visas av OS idag? Hockeyn är väl inte förrän sent ikväll?

    Hoppas du kryar på dig snabbt nu i alla fall!
  19. Kat m Viggo
    #10

    Ja hu!

    Magsjuka är verkligen inte kul. Får hoppas att vi haft vårt för ett tag nu.
  20. 10
    Ja hu! Magsjuka är verkligen inte kul. Får hoppas att vi haft vårt för ett tag nu.
  21. Kat m Viggo
    #11

    Tack tack

    Det känns lite bättre nu, men jag har inte ätit sedan i lördags och då blir man ju lite matt. Jag sysselsätter mig med tv och bok, så jag klarar mig =)
  22. 11
    Tack tack Det känns lite bättre nu, men jag har inte ätit sedan i lördags och då blir man ju lite matt. Jag sysselsätter mig med tv och bok, så jag klarar mig =)
  23. Kat m Viggo
    #12

    Jo

    lite skönt är det ju ändå, att bara ligga hemma i lugn och ro. Jag känner mig bättre nu, men måste snart försöka äta något. Tack för omtanken!
  24. 12
    Jo lite skönt är det ju ändå, att bara ligga hemma i lugn och ro. Jag känner mig bättre nu, men måste snart försöka äta något. Tack för omtanken!
  25. Kat m Viggo
    #13

    Vad

    skönt att ni övriga klarade er! Det är som sagt inte kul.

    Jag har en bra deckare att läsa, så det går egentligen ingen nöd på mig =)
  26. 13
    Vad skönt att ni övriga klarade er! Det är som sagt inte kul.

    Jag har en bra deckare att läsa, så det går egentligen ingen nöd på mig =)
  27. Medlem sedan
    Dec 2002
    #14

    Usch då!

    Det är inte roligt alls. Jag hade magsjuka förra veckan och va hemma själv i två dar. Trots magsjuka med allt vad det innebär kändes det lite \"lyxigt\" att vara hemma SJÄLV hela dagarna. Dessutom var det ju OS. Jag led inte direkt =)

    Hoppas du piggar på dig snabbt nu då.
  28. 14
    Usch då! Det är inte roligt alls. Jag hade magsjuka förra veckan och va hemma själv i två dar. Trots magsjuka med allt vad det innebär kändes det lite \"lyxigt\" att vara hemma SJÄLV hela dagarna. Dessutom var det ju OS. Jag led inte direkt =)

    Hoppas du piggar på dig snabbt nu då.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15

    Bläh

    Hatar maginfluensa :( hoppas du mår mycket, mycket bättre nu!!!!
  30. 15
    Bläh Hatar maginfluensa :( hoppas du mår mycket, mycket bättre nu!!!!
  31. Kat m Viggo
    #16

    Lite lyxigt

    var det att vara ensam hemma ändå. Fast jag hade gärna hoppat över magsjukan =)

    Nu mår jag mycket bättre!
  32. 16
    Lite lyxigt var det att vara ensam hemma ändå. Fast jag hade gärna hoppat över magsjukan =)

    Nu mår jag mycket bättre!
  33. Kat m Viggo
    #17

    Ja, nu

    mår jag mycket bättre. Ska bara försöka börja äta igen, har inte ätit något sedan i lördags. Det är konstigt hur man kan tappa aptiten totalt och sedan inte bli hungrig...
  34. 17
    Ja, nu mår jag mycket bättre. Ska bara försöka börja äta igen, har inte ätit något sedan i lördags. Det är konstigt hur man kan tappa aptiten totalt och sedan inte bli hungrig...

Liknande trådar

  1. lite synd om mig...
    By umami in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 09:36
  2. Lite synd om mig
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 20:47
  3. Nu är det lite synd om mig
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 18:41
  4. Lite synd om mig...
    By Apples in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 16:31
  5. Lite synd om mig (OT)
    By Jessica m. R & C in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar