Hur får jag min dotter att...
  1. orolig mamma
    #1

    Hur får jag min dotter att...

    sluta vara tyken? Hon är snart 6 år och har börjat vara otrevlig mot både oss och sina kompisar. Jag oroar mig för hennes sätt och vet inte hur vi skall få stopp på det.
  2. 1
    Hur får jag min dotter att... sluta vara tyken? Hon är snart 6 år och har börjat vara otrevlig mot både oss och sina kompisar. Jag oroar mig för hennes sätt och vet inte hur vi skall få stopp på det.
  3. l
    #2

    hej

    när barnet är 6 år så börjar den andra trots perioden, en bra sida är www.annawahlgren.com hon har även skrivit en bok om barn, uppfostran, trots mm... hon har superbra ideer som fungerar! bli medlem på den sidan och skriv till henne direkt så får du nog många råd.. lycka till
  4. 2
    hej när barnet är 6 år så börjar den andra trots perioden, en bra sida är www.annawahlgren.com hon har även skrivit en bok om barn, uppfostran, trots mm... hon har superbra ideer som fungerar! bli medlem på den sidan och skriv till henne direkt så får du nog många råd.. lycka till

Liknande trådar

  1. Min dotter är verkligen MIN dotter...
    By Zinita in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 16:57
  2. 5 maj - Min dotter 18 år!!!! OT
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 22:06
  3. Mer om min dotter
    By ANoNymA in forum Skolbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 12:30
  4. Nu är min dotter här!
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 15:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar