Längesedan jag skrev
Hjärtfel - barn
  1. Jaana
    #1

    Längesedan jag skrev

    Hej på er!
    Jag brukar vara in här och kika, men jag har inte skrivit på ett tag. Min lille Emil opererades för Fallots den 7 november, och nu nästan 4 månader senare, mår han bra. Vi har varit på återkoll och det ser bra ut, han äter och går upp i vikt. Det kommer nog att ta ett tag innan jag kan slappna av, men nu tänker jag inte lika mycket på hans hjärtfel. Måste säga att jag uppskattar det lilla i livet mer nu, en bra dag är mycket värt! Kommer ihåg hur dåligt jag mådde Emils första tid här på jorden... Nu mår jag i alla fall bra och njuter för fullt över att vara mamma till denna lille krabat. Tack för allt stöd som jag fått av många här, och om någon har frågot om Fallots är det bara att mail mig:

    [email protected]

    Kram Jaana
  2. 1
    Längesedan jag skrev Hej på er!
    Jag brukar vara in här och kika, men jag har inte skrivit på ett tag. Min lille Emil opererades för Fallots den 7 november, och nu nästan 4 månader senare, mår han bra. Vi har varit på återkoll och det ser bra ut, han äter och går upp i vikt. Det kommer nog att ta ett tag innan jag kan slappna av, men nu tänker jag inte lika mycket på hans hjärtfel. Måste säga att jag uppskattar det lilla i livet mer nu, en bra dag är mycket värt! Kommer ihåg hur dåligt jag mådde Emils första tid här på jorden... Nu mår jag i alla fall bra och njuter för fullt över att vara mamma till denna lille krabat. Tack för allt stöd som jag fått av många här, och om någon har frågot om Fallots är det bara att mail mig:

    [email protected]

    Kram Jaana
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2

    Hej Jaana!

    Kul att allt mår bra. Hoppas att du kan fortsätta att \"glömma\" och se din lille krabat som en frisk unge, ha det som du varit med om i minne, men inte låta det påverka dej allt för mycket. Du verkar vara på god väg! Lycka till!
  4. 2
    Hej Jaana! Kul att allt mår bra. Hoppas att du kan fortsätta att \"glömma\" och se din lille krabat som en frisk unge, ha det som du varit med om i minne, men inte låta det påverka dej allt för mycket. Du verkar vara på god väg! Lycka till!
  5. Jennie & Alva
    #3

    Hej Jaana,

    vad härligt att allt går så bra för Emil!! Jag förstår att det kan vara lite svårt att slappna av helt och hållet men det tar sin lilla tid och det blir nog bättre med åren.

    Vi hopppas att Emil ska få fortsätta att växa och må bra!

    Kramar från oss!
  6. 3
    Hej Jaana, vad härligt att allt går så bra för Emil!! Jag förstår att det kan vara lite svårt att slappna av helt och hållet men det tar sin lilla tid och det blir nog bättre med åren.

    Vi hopppas att Emil ska få fortsätta att växa och må bra!

    Kramar från oss!

Liknande trådar

  1. Längesedan jag skrev här......
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 20:19
  2. Längesedan jag skrev...
    By Nina med Saga, Lukas o Ia in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 11:09
  3. Längesedan jag skrev här...
    By Mimmi & Zacki in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 20:19
  4. Längesedan jag skrev...
    By anomyn just nu in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 21:34
  5. Längesedan jag skrev här nu..
    By hannis med susanne och martina + 4 till in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 09:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar