Betalkort
Arbete, ekonomi & juridik
  1. *Anonym*
    #1

    Betalkort

    Hej,
    Jag använder mig idag av visa electron kort som är kopplat till mitt konto i Nordea.
    Min man har vanligt visakort som är kopplat till sitt konto i Handelsbanken.
    Jag har dessvärre betalningsanmärkningar och får därmed ej ett vanligt visakort.
    är så innerligt trött på electronkortet som vid varje köptillfälle är en chansning om det fungerar eller inte.
    Finns det någon möjlighet att min man kan ta ut ett extrakort som står på mig , eller öppna ett nytt konto med ett vanligt kort knutet til ldet men att det står mitt namn på?
    Måste väl stå mitt namn på kortet eftersom det i vissa tillfällen måste visas leg samtidigt som kortet?

    Hur kan man göra?
  2. 1
    Betalkort Hej,
    Jag använder mig idag av visa electron kort som är kopplat till mitt konto i Nordea.
    Min man har vanligt visakort som är kopplat till sitt konto i Handelsbanken.
    Jag har dessvärre betalningsanmärkningar och får därmed ej ett vanligt visakort.
    är så innerligt trött på electronkortet som vid varje köptillfälle är en chansning om det fungerar eller inte.
    Finns det någon möjlighet att min man kan ta ut ett extrakort som står på mig , eller öppna ett nytt konto med ett vanligt kort knutet til ldet men att det står mitt namn på?
    Måste väl stå mitt namn på kortet eftersom det i vissa tillfällen måste visas leg samtidigt som kortet?

    Hur kan man göra?
  3. tovetott
    #2

    ska kortet

    stå i ditt namn görs prövningen på dig. går ju inte då.
  4. 2
    ska kortet stå i ditt namn görs prövningen på dig. går ju inte då.
  5. Malin
    #3

    Jodå, kan gå

    är kontot/krediten mannens så kan han ge henne fullmakt och beställa ett kort till henne med hennes namn. Efter kontot/krediten är hans så ligger betalningsansvaret hans.
  6. 3
    Jodå, kan gå är kontot/krediten mannens så kan han ge henne fullmakt och beställa ett kort till henne med hennes namn. Efter kontot/krediten är hans så ligger betalningsansvaret hans.
  7. *Anonym*
    #4

    Tack..

    för svaret..
    Så han kan med andra ord öppna ett konto , knyta ett betalkort till det i hans namn och även skaffa ett betalkort i mitt namn om han skriver fullmakt till banken?
  8. 4
    Tack.. för svaret..
    Så han kan med andra ord öppna ett konto , knyta ett betalkort till det i hans namn och även skaffa ett betalkort i mitt namn om han skriver fullmakt till banken?

Liknande trådar

  1. Ryanair byter betalkort!
    By Bengt in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 14:31
  2. Dottern och betalkort
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 07:50
  3. Lindex betalkort
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 21:33
  4. Eget konto med betalkort
    By Tia in forum Tonåringar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 22:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar