Innermått på Converse?
Småbarn
  1. Miribelle
    #1

    Innermått på Converse?

    Någon som vet om man kan hitta innermåtten på Converseskor på nätet? Vill så gärna köpa skor men det är ju trist om de blir för små/stora.....
  2. 1
    Innermått på Converse? Någon som vet om man kan hitta innermåtten på Converseskor på nätet? Vill så gärna köpa skor men det är ju trist om de blir för små/stora.....
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    På converse.com....

    ...tror att jag hittade måtten när jag letade. De är ganska stora i storleken. Dottern har storlek 25 (USA 9) och har för mig att de är 16,8 i innermått.
  4. 2
    På converse.com.... ...tror att jag hittade måtten när jag letade. De är ganska stora i storleken. Dottern har storlek 25 (USA 9) och har för mig att de är 16,8 i innermått.
  5. Miribelle
    #3

    Tack för svaret!

    Ska genast kika där!
  6. 3
    Tack för svaret! Ska genast kika där!
  7. Anonym
    #4

    de stämmer sådär

    jag har 26 och 28 hemma om du vill ha något mått av dem...
  8. 4
    de stämmer sådär jag har 26 och 28 hemma om du vill ha något mått av dem...
  9. Miribelle
    #5

    Ja!

    Jag tar gärna måttet på storlek 26 om det var mig du menade?
    Dottern har strax under 14 cm långa fötter så det kan vara bra att veta om man ska ta 26 eller mindre. :)
  10. 5
    Ja! Jag tar gärna måttet på storlek 26 om det var mig du menade?
    Dottern har strax under 14 cm långa fötter så det kan vara bra att veta om man ska ta 26 eller mindre. :)
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    absolut mindre!!

    De är jättestora. Jolinas fötter är 15 cm, och jag kommer köpa storlek 25 till henne, de är ca 1,5 cm för stora nu, och hon ska ju använda dem i sommar. Skulle tippa på att du ska ha storlek 24. 21:orna är ca 13,6 cm.
  12. 6
    absolut mindre!! De är jättestora. Jolinas fötter är 15 cm, och jag kommer köpa storlek 25 till henne, de är ca 1,5 cm för stora nu, och hon ska ju använda dem i sommar. Skulle tippa på att du ska ha storlek 24. 21:orna är ca 13,6 cm.
  13. Miribelle
    #7

    Tack!

    Jo, jag misstänkte mindre, men vet man tex storleken på 26:orna så är det lite lättare att välja storlek efter det.
    Tror också på storlek 24, är det motsvarande storlek 8 i USA?
    Lillebror har strax över 9 cm lång fötter, och skorna ska användas i vår/sommar, ska man ta storlek 20 på dem och vilken USA-storlek är det tro?
  14. 7
    Tack! Jo, jag misstänkte mindre, men vet man tex storleken på 26:orna så är det lite lättare att välja storlek efter det.
    Tror också på storlek 24, är det motsvarande storlek 8 i USA?
    Lillebror har strax över 9 cm lång fötter, och skorna ska användas i vår/sommar, ska man ta storlek 20 på dem och vilken USA-storlek är det tro?
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Japp!

    24 är 8. Svårt med lillebror, kan bara dra till med en ren chansning... :) Eftersom det verkar skilja ca 1 cm mellan storlekarna och 21 är 13,6 cm borde 20 vara 12,6. Om foten är 9 cm nu kanske den är närmare 10 i sommar + 1 cm i växtmån = 11 cm. 19 kanske blir stort, så 18, dvs 3?
  16. 8
    Japp! 24 är 8. Svårt med lillebror, kan bara dra till med en ren chansning... :) Eftersom det verkar skilja ca 1 cm mellan storlekarna och 21 är 13,6 cm borde 20 vara 12,6. Om foten är 9 cm nu kanske den är närmare 10 i sommar + 1 cm i växtmån = 11 cm. 19 kanske blir stort, så 18, dvs 3?

Liknande trådar

  1. Innermått Converse
    By saraemelie in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 12:41
  2. Ange innermått!!
    By pongom in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-10, 20:28
  3. Innermått och fotlängd?
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 08:21
  4. innermått på sko
    By E m Emma in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 19:41
  5. Innermått i converse strl. 28&29..
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar