Ni som haft visningar, hur många
Hem & fritid
  1. emma
    #1

    Ni som haft visningar, hur många

    kom det på visningen och hur många gick vidare till budgivning? Hade räknat med att kanske 8-10 skulle anmäla sig till visning men vi är uppe i 40 anmälningar nu?
  2. 1
    Ni som haft visningar, hur många kom det på visningen och hur många gick vidare till budgivning? Hade räknat med att kanske 8-10 skulle anmäla sig till visning men vi är uppe i 40 anmälningar nu?
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    vi hade

    1 visning på mitt radhus Det kom 3 olika familjer 2 ville köpa :) Min blivande sambo hade en visning (samma dag) det kom ca 10 indtressenter Varav 4 ville köpa men 2 budade länge. Där vi bor har man inte anmälan till visningarna. 40??? Låter väl kanon???
  4. 2
    vi hade 1 visning på mitt radhus Det kom 3 olika familjer 2 ville köpa :) Min blivande sambo hade en visning (samma dag) det kom ca 10 indtressenter Varav 4 ville köpa men 2 budade länge. Där vi bor har man inte anmälan till visningarna. 40??? Låter väl kanon???
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Oj

    Det huset skulle jag vilja se...
    Är priset påtok för lågt till ett underbart perfekt hus eller ?
    Har ni mäklare?
    En fundering bara.
    Jag har inte haft visning men varit på visning och då har det varit från typ 4 till 10 st.

    Lycka till
  6. 3
    Oj Det huset skulle jag vilja se...
    Är priset påtok för lågt till ett underbart perfekt hus eller ?
    Har ni mäklare?
    En fundering bara.
    Jag har inte haft visning men varit på visning och då har det varit från typ 4 till 10 st.

    Lycka till
  7. emma
    #4

    Hmm, ja jag

    fattar inte riktigt detta..Huset ligger centralt i en mellanstor stad och vi har renoverat mycket men att så många skulle anmäla sig hade jag aldrig trott. Mäklaren säger att de är helt nerringda av folk som vill anm sig till visningen och ett par har redan lagt bud?? utan att ha sett det?
  8. 4
    Hmm, ja jag fattar inte riktigt detta..Huset ligger centralt i en mellanstor stad och vi har renoverat mycket men att så många skulle anmäla sig hade jag aldrig trott. Mäklaren säger att de är helt nerringda av folk som vill anm sig till visningen och ett par har redan lagt bud?? utan att ha sett det?
  9. @nn@
    #5

    Nyfiken

    Ligger ert hus ute på nätet så man kan få titta?
  10. 5
    Nyfiken Ligger ert hus ute på nätet så man kan få titta?
  11. Mia A
    #6

    Vi har inte haft

    visning ännu (men skall snart ha) men vi har ju varit på massor. Jag skulle tippa på att det varit MINST 30-35 på varje husvisning vi gått på. Nu har vi tittat i en kommun som ligger precis utanför Göteborg.
  12. 6
    Vi har inte haft visning ännu (men skall snart ha) men vi har ju varit på massor. Jag skulle tippa på att det varit MINST 30-35 på varje husvisning vi gått på. Nu har vi tittat i en kommun som ligger precis utanför Göteborg.
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7

    Inte vi, men grannen

    har sitt hus ute till försäljning nu. Huset kom ut i söndags och mäklaren har fått över 50 anmälningar. Nu i första rundan ska de ha visning för 30 spekulanter den närmaste veckan.
  14. 7
    Inte vi, men grannen har sitt hus ute till försäljning nu. Huset kom ut i söndags och mäklaren har fått över 50 anmälningar. Nu i första rundan ska de ha visning för 30 spekulanter den närmaste veckan.
  15. Sivan
    #8

    30-40

    När vi sålde vårt förra hus kom c:a 30-40 på visningarna. Knappt 20 anmälde intresse och drygt 10 var aktiva i budgivningen.

    Huset ligger i en mellanstor universitetsstad. Ganska het bostadsmarknad, med få hus ute på marknaden.
  16. 8
    30-40 När vi sålde vårt förra hus kom c:a 30-40 på visningarna. Knappt 20 anmälde intresse och drygt 10 var aktiva i budgivningen.

    Huset ligger i en mellanstor universitetsstad. Ganska het bostadsmarknad, med få hus ute på marknaden.

Liknande trådar

  1. Hur många av er har haft en sådan här
    By Mirk in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 10:28
  2. Många visningar..
    By mrsess in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 14:32
  3. Hur många av er har faktiskt haft
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 14:22
  4. Hur många har haft inskolning?
    By carolus in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 06:16
  5. Jaha, då har vi haft visningar
    By Svammelmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar