luftfuktare!?
Astma & allergi - barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2001
    #1

    luftfuktare!?

    har någon har upplevt att barnet sover bättre med en luftfuktare i rummet???
    jag har köpt en men den blåser ut kall luft, ska de göra det? trodde att man skulle känna direkt skillnad men jag känner inget. Sonen verkar ha blivit bättre iallafall.
  2. 1
    luftfuktare!? har någon har upplevt att barnet sover bättre med en luftfuktare i rummet???
    jag har köpt en men den blåser ut kall luft, ska de göra det? trodde att man skulle känna direkt skillnad men jag känner inget. Sonen verkar ha blivit bättre iallafall.
  3. mammis
    #2

    vad har din son

    för fel?
    Vår son hade krupp, och vi fick en gammal luftfuktare av svärmor, men vi vågade aldrig använde den, för min man hade hört att risken för plötslig spädbarnsdöd ökade. Nu vet jag inte om det är så...
    Men det ska ju inte komma kall luft iaf, mer ljummen tror jag. Sådrä jättestor skillnad blir det väl inte heller, det känns ju inte som i tropikerna ;o)
  4. 2
    vad har din son för fel?
    Vår son hade krupp, och vi fick en gammal luftfuktare av svärmor, men vi vågade aldrig använde den, för min man hade hört att risken för plötslig spädbarnsdöd ökade. Nu vet jag inte om det är så...
    Men det ska ju inte komma kall luft iaf, mer ljummen tror jag. Sådrä jättestor skillnad blir det väl inte heller, det känns ju inte som i tropikerna ;o)
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Beror på

    Jag fick lära mig att man ska ha kallluftfuktare till barn med krupp och min dotter med astma sov väldigt bra i det rummet som vi körde luftfuktaren när hon hade jobbigt på nätterna pga förkylning.
    Kruppbebisen har inte fått fler kruppanfall sen vi köpte luftfuktaren (trots att han inte sovit i rummet vi kört den i) så den måste vara jättebra. *L*.
  6. 3
    Beror på Jag fick lära mig att man ska ha kallluftfuktare till barn med krupp och min dotter med astma sov väldigt bra i det rummet som vi körde luftfuktaren när hon hade jobbigt på nätterna pga förkylning.
    Kruppbebisen har inte fått fler kruppanfall sen vi köpte luftfuktaren (trots att han inte sovit i rummet vi kört den i) så den måste vara jättebra. *L*.
  7. Medlem sedan
    Mar 2001
    #4

    så det kan vara den som har gjort .

    så han mår bättre alltså.
    Den låter ju en hel del så på natten kan vi inte ha på den!
    Men han \"slutade\" att hosta efter jag köpte den.
  8. 4
    så det kan vara den som har gjort . så han mår bättre alltså.
    Den låter ju en hel del så på natten kan vi inte ha på den!
    Men han \"slutade\" att hosta efter jag köpte den.
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5

    JAg körde våran

    2-3 timmar på kvällen innan det var dags att lägga sig och dottern sov utan att ha jobbigt med astmahostan de nätterna hon sov i det rummet. JAg körde den alltså inte hela natten utan bara innan vi lade oss.
  10. 5
    JAg körde våran 2-3 timmar på kvällen innan det var dags att lägga sig och dottern sov utan att ha jobbigt med astmahostan de nätterna hon sov i det rummet. JAg körde den alltså inte hela natten utan bara innan vi lade oss.

Liknande trådar

  1. Luftfuktare, keramik, element
    By jebj in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2022-01-20, 12:39
  2. Nån som kan om luftfuktare?
    By Minama in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 19:41
  3. Luftfuktare?? Hjälp snälla
    By Minama in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 15:19
  4. Nån som kan om luftfuktare?
    By Minama in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 14:08
  5. Luftfuktare till element
    By Anso in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 16:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar