Ansiktsfärg?
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Ansiktsfärg?

    Sofia vill gärna ha prickar i ansiktet när hon har Pippi-peruk. Vad kan man använda för att göra prickar?
  2. 1
    Ansiktsfärg? Sofia vill gärna ha prickar i ansiktet när hon har Pippi-peruk. Vad kan man använda för att göra prickar?
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2

    man borde väl

    kunna ta vanlig vattenfärg? Det ska väl vara hyfsat skonsamt mot huden. Men rätta mig gärna om jag har fel, någon!
  4. 2
    man borde väl kunna ta vanlig vattenfärg? Det ska väl vara hyfsat skonsamt mot huden. Men rätta mig gärna om jag har fel, någon!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    teatersmink....

    Det finns i de flesta leksaksaffärer för en ganska billig penning. Vattenfärger är iofs inte farliga men om man är känslig så är de allergiframkallande... dessutom är vissa färger väligt svåra att få bort...
  6. 3
    teatersmink.... Det finns i de flesta leksaksaffärer för en ganska billig penning. Vattenfärger är iofs inte farliga men om man är känslig så är de allergiframkallande... dessutom är vissa färger väligt svåra att få bort...
  7. anna m astrid&märthaBf8/5
    #4

    jag använder min ögonbryns-

    penna, det går bort med avtten eller ansiktskräm..
  8. 4
    jag använder min ögonbryns- penna, det går bort med avtten eller ansiktskräm..
  9. anna m astrid&märthaBf8/5
    #5

    skickade lite fort, det blir

    jättefina runda prickar om man bara sätter ner spetsen och snurrar runt den. jag brukar göra tre på varje kind. astrid har sådana prickar på sitt pippikort på vår hemsida : www.babyfriends.nu/bissingen (under astrids intressen)
  10. 5
    skickade lite fort, det blir jättefina runda prickar om man bara sätter ner spetsen och snurrar runt den. jag brukar göra tre på varje kind. astrid har sådana prickar på sitt pippikort på vår hemsida : www.babyfriends.nu/bissingen (under astrids intressen)
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6

    He he...

    ... jag använder inte smink så det får nog bli teatersmink.

    Vilken härlig mage du har på hemsidan. :-)
  12. 6
    He he... ... jag använder inte smink så det får nog bli teatersmink.

    Vilken härlig mage du har på hemsidan. :-)
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    Tack för tipset...

    ... skall kolla i leksaksaffären.
  14. 7
    Tack för tipset... ... skall kolla i leksaksaffären.
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    Provade med fingerfärg...

    ... men det var väl lite obehaglit med \"blöt\" färg i ansiktet så jag fick torka av efter någon minut.
  16. 8
    Provade med fingerfärg... ... men det var väl lite obehaglit med \"blöt\" färg i ansiktet så jag fick torka av efter någon minut.
  17. anna m astrid&märthaBF8/5
    #9

    : ) tack!

    teatersmink är nog jättebra, och då kan man ju göra andra roliga sminkningar också : )
  18. 9
    : ) tack! teatersmink är nog jättebra, och då kan man ju göra andra roliga sminkningar också : )

Liknande trådar

  1. Något helt annat; ansiktsfärg
    By selmar in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 19:43
  2. Grönaktig ansiktsfärg?
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 18:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar