Sommar, sommar, sommar... *lalalaa*
_0310 Oktoberbarn
  1. Ypsilon *solhatt på*
    #1

    Sommar, sommar, sommar... *lalalaa*

    Hej, här hemma är det sommar och \'sol\'. Mormor har skickat sommarkläder från Spanien till tjejerna. Dessutom kom ett pkt med sommarkläder beställda från HM igår :-) Hela soffan är full av bikinis, solhattar, toppar, klänningar, sandaler m.m och allt i underbara glada färger! Ungarna är alldeles vilda och springer runt i sina nya kläder och jag bara NJUTER av att titta på! Vi ska åka till Gran Canaria om några veckor så det är därför sommaren redan har kommit hem till oss ;-)
  2. 1
    Sommar, sommar, sommar... *lalalaa* Hej, här hemma är det sommar och \'sol\'. Mormor har skickat sommarkläder från Spanien till tjejerna. Dessutom kom ett pkt med sommarkläder beställda från HM igår :-) Hela soffan är full av bikinis, solhattar, toppar, klänningar, sandaler m.m och allt i underbara glada färger! Ungarna är alldeles vilda och springer runt i sina nya kläder och jag bara NJUTER av att titta på! Vi ska åka till Gran Canaria om några veckor så det är därför sommaren redan har kommit hem till oss ;-)
  3. Åsa m Lucas o Louise
    #2

    Åhh Gran Canaria!!

    Jag är ganska liten , kan du packa ner mig oxå?! Jag vinka och lipa till tullen när de lyser igenom väskorna så blir de säkert så paffa så de låter mig åka med :)!!
  4. 2
    Åhh Gran Canaria!! Jag är ganska liten , kan du packa ner mig oxå?! Jag vinka och lipa till tullen när de lyser igenom väskorna så blir de säkert så paffa så de låter mig åka med :)!!

Liknande trådar

  1. Sommar, sommar, sommartiiid
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-26, 07:39
  2. Sommar, sommar, sommaaaaaar
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 10:35
  3. Vad gör ni i sommar?
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 23:27
  4. Vi har sommar NU
    By -Jill- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 18:48
  5. Sommar, sommar, sommar *trallar*
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 04:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar