tack för idag. slut för idag....
_0605 Majbarn
  1. rutansmamma+bf 6/5
    #1

    tack för idag. slut för idag....

    Oj vad mätt man blev......

    Ser fram mot att vara fotomodell i April....:-)

    Sov gott!!
  2. 1
    tack för idag. slut för idag.... Oj vad mätt man blev......

    Ser fram mot att vara fotomodell i April....:-)

    Sov gott!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Fotomodell?

    Nu har jag missat nåt! Berätta!

  4. 2
    Fotomodell? Nu har jag missat nåt! Berätta!

  5. rutansmamma+bf 6/5
    #3

    Visst

    Vi som sågs idag i sthm ska bli fotade av Jenny(m Matilda) i April...

    Så vi är ett gäng fotomodeller alltså. Men såklart är det magarna som är i fokus:-)))
  6. 3
    Visst Vi som sågs idag i sthm ska bli fotade av Jenny(m Matilda) i April...

    Så vi är ett gäng fotomodeller alltså. Men såklart är det magarna som är i fokus:-)))
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Aha!

    Kul! Ser fram emot att få se bilderna på vår hemsida sedan! :-)

    Trodde först att du kanske skulle vara med i nån gravidtidning eller nåt!
  8. 4
    Aha! Kul! Ser fram emot att få se bilderna på vår hemsida sedan! :-)

    Trodde först att du kanske skulle vara med i nån gravidtidning eller nåt!
  9. Zandra
    #5

    Tack för igår!

    Det var roligt att se en sådan ansamling magar. :-)

    Hann bara hälsa ordentligt på några få eftersom jag kom sist & gick först men det var kul ändå.
    Nästa gång ska det definitivt vara efterrätt också - himmel vad gott det såg ut. Rutansmamma & Tove, dick ni era glassar/banana split till slut?
  10. 5
    Tack för igår! Det var roligt att se en sådan ansamling magar. :-)

    Hann bara hälsa ordentligt på några få eftersom jag kom sist & gick först men det var kul ändå.
    Nästa gång ska det definitivt vara efterrätt också - himmel vad gott det såg ut. Rutansmamma & Tove, dick ni era glassar/banana split till slut?
  11. anna m astrid&märthaBF8/5
    #6

    alltså, jag väger 0,5 kg mer än

    igår. kan detvara möjligt? fast gott var det! och det är så kul att ses!
  12. 6
    alltså, jag väger 0,5 kg mer än igår. kan detvara möjligt? fast gott var det! och det är så kul att ses!
  13. rutansmamma+bf 6/5
    #7

    Ja....

    De kom in med glassen tillslut!!

    Men nu har jag börjat tveka om sjalen igen....kanske borde köpa begagnad eftersom trikå är så varmt sommartid.

    Vilken sajt kunde man hitta begagnade sjalar...?:-)
  14. 7
    Ja.... De kom in med glassen tillslut!!

    Men nu har jag börjat tveka om sjalen igen....kanske borde köpa begagnad eftersom trikå är så varmt sommartid.

    Vilken sajt kunde man hitta begagnade sjalar...?:-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8

    Ja, tack alla för igår !

    Det var jättetrevligt (undantaget servitören, då *ler*)

    Och GOD efterrätt var det också ! Inget jag ångrar att jag tog, trots att det känndes som den satt ända upp i halsen hela vägen hem, hehe
  16. 8
    Ja, tack alla för igår ! Det var jättetrevligt (undantaget servitören, då *ler*)

    Och GOD efterrätt var det också ! Inget jag ångrar att jag tog, trots att det känndes som den satt ända upp i halsen hela vägen hem, hehe
  17. Zandra
    #9

    Vilken tur ;-)

    Med glassen alltså...

    Äh, jag tror att det blir helmysigt med din Sino, den är ju dessutom tunn för att vara trikå & verkar rätt stadig också så den håller ett tag. Börja med den & sy en ringsjal som komplement för när det är för varmt.

    Annars är det rätt bra ruljans på begagnat inne på sjalbarn.se, då får du ju dessutom en som är \"insjalad\" & mjuk & mysig. :-)
    Trivs ni med sjal så lär du vilja ha en vävd efter några månader ändå.
  18. 9
    Vilken tur ;-) Med glassen alltså...

    Äh, jag tror att det blir helmysigt med din Sino, den är ju dessutom tunn för att vara trikå & verkar rätt stadig också så den håller ett tag. Börja med den & sy en ringsjal som komplement för när det är för varmt.

    Annars är det rätt bra ruljans på begagnat inne på sjalbarn.se, då får du ju dessutom en som är \"insjalad\" & mjuk & mysig. :-)
    Trivs ni med sjal så lär du vilja ha en vävd efter några månader ändå.
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10

    Tack alla!

    Svårt att få en chans att prata med fler än de man sitter närmast, dock...men alla verkar vara så supoertrevliga; vi har nog tur med vår maj-grupp!
    Jag är väl mest förvånad över att jag inte kände/känner mig mättare efter vad jag proppade i mig.
  20. 10
    Tack alla! Svårt att få en chans att prata med fler än de man sitter närmast, dock...men alla verkar vara så supoertrevliga; vi har nog tur med vår maj-grupp!
    Jag är väl mest förvånad över att jag inte kände/känner mig mättare efter vad jag proppade i mig.
  21. Medlem sedan
    Feb 1999
    #11

    tackar från mig också

    Var så upprymd när jag kom hem. Det känns verkligen jättekul att se er allihopa. Hoppas resan gick bra hem för Lena som skulle åka ett par mil i dag.
    Ser fram emot träffen hos mig också.
    Vi kanske ska rada upp oss och ta en bild på alla i rad med kläder när vi ses nästa gång...IFALL nån bebis vill titta ut för tidigt...*ser strängt på Jennyx2 bebisar*...men kul med en träff innan...
    Hade lite fräscha vitlökspuffar (läs rapar) av min starka kebabpizza...
  22. 11
    tackar från mig också Var så upprymd när jag kom hem. Det känns verkligen jättekul att se er allihopa. Hoppas resan gick bra hem för Lena som skulle åka ett par mil i dag.
    Ser fram emot träffen hos mig också.
    Vi kanske ska rada upp oss och ta en bild på alla i rad med kläder när vi ses nästa gång...IFALL nån bebis vill titta ut för tidigt...*ser strängt på Jennyx2 bebisar*...men kul med en träff innan...
    Hade lite fräscha vitlökspuffar (läs rapar) av min starka kebabpizza...

Liknande trådar

  1. Tack för idag, slut för idag!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 23:24
  2. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
  3. tack för idag ,slut för idag
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 22:00
  4. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
  5. Tjoho slut för idag tack
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar