Ett-årsbesiktning med spruta
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Ett-årsbesiktning med spruta

    Hej!
    Har idag varit på ett-årskontroll med Dennis. Han är liten min lilla kille, 9,5 kilo och 79 lång.
    Nu undrar jag, är det så att man blir hängig av ett-års-sprutan? Han var jätteledsen hela eftermiddagen och har inte gjort annat än sovit... Hur har era kottar reagerat?
  2. 1
    Ett-årsbesiktning med spruta Hej!
    Har idag varit på ett-årskontroll med Dennis. Han är liten min lilla kille, 9,5 kilo och 79 lång.
    Nu undrar jag, är det så att man blir hängig av ett-års-sprutan? Han var jätteledsen hela eftermiddagen och har inte gjort annat än sovit... Hur har era kottar reagerat?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Jo då..

    Clara hade feber runt 38.5 och var grinig i drygt ett dygn sen gick det över.
  4. 2
    Jo då.. Clara hade feber runt 38.5 och var grinig i drygt ett dygn sen gick det över.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    MEGA reaktion

    Agnes fick feber, har inte ätit och varit superkinkig två dagar efter sprutan. Det har varit synd om henne!

    Vikt 8300 och 72 cm lång så en lite mindre modell *L*
  6. 3
    MEGA reaktion Agnes fick feber, har inte ätit och varit superkinkig två dagar efter sprutan. Det har varit synd om henne!

    Vikt 8300 och 72 cm lång så en lite mindre modell *L*
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4

    My blev

    Sjuk. var hostig men dom gav den ändå... ( lite sur ) så nu har hon varit sjuk i ca 3 dagar med snor och host.. My somnade ca 6 den kvällen. brukar somna 7 men det gick inte hålla henne vaken..
  8. 4
    My blev Sjuk. var hostig men dom gav den ändå... ( lite sur ) så nu har hon varit sjuk i ca 3 dagar med snor och host.. My somnade ca 6 den kvällen. brukar somna 7 men det gick inte hålla henne vaken..
  9. Medlem sedan
    Sep 2004
    #5

    Mys Mått

    vikt 10,105 ( äntligen går kurvan upp. har dalat sen 5 mån.. )
    77,6
  10. 5
    Mys Mått vikt 10,105 ( äntligen går kurvan upp. har dalat sen 5 mån.. )
    77,6
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Nova

    var på ettårskontroll den 24/3 men har inte reagerat på sprutan förutom att hon sov i 2 tim på eftermiddagen och sedan sov ganska dåligt på natten men jag vet inte om det hade med sprutan att göra.
  12. 6
    Nova var på ettårskontroll den 24/3 men har inte reagerat på sprutan förutom att hon sov i 2 tim på eftermiddagen och sedan sov ganska dåligt på natten men jag vet inte om det hade med sprutan att göra.

Liknande trådar

  1. 1,5-årsbesiktning på BVC
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 21:21
  2. Så vad säger ni? Spruta/Ingen spruta?
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 17:49
  3. sk P-spruta för män..
    By papa_santi in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 12:41
  4. Bvc och spruta
    By Idahe in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 14:38
  5. 3-årsbesiktning
    By marilin in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar