Present till 4-åring?
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Present till 4-åring?

    Hej!
    Har ni några tips på födelsedagspresent till en kille på 4år? Hmmmm... jag vet inte alls vad de är intresserade av.
  2. 1
    Present till 4-åring? Hej!
    Har ni några tips på födelsedagspresent till en kille på 4år? Hmmmm... jag vet inte alls vad de är intresserade av.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Ja det beror...

    ju som sagt på vad killen ifråga är intresserad av, om han är en sådana som gillar dinousaurier och snärtiga bilar eller hellre vill sitta och måla med superbra kritor, och ja...det ena utersluter ju inte det andra förstås.
    Beror ju även på hur mycket pengar ni kan sätta på presenten, om de bara är ett barn i grannskapet eller någon systerson eller så. För ett lakanset med härliga (barn)bilder på är ju alltid kul att få.
  4. 2
    Ja det beror... ju som sagt på vad killen ifråga är intresserad av, om han är en sådana som gillar dinousaurier och snärtiga bilar eller hellre vill sitta och måla med superbra kritor, och ja...det ena utersluter ju inte det andra förstås.
    Beror ju även på hur mycket pengar ni kan sätta på presenten, om de bara är ett barn i grannskapet eller någon systerson eller så. För ett lakanset med härliga (barn)bilder på är ju alltid kul att få.
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3

    Har du nåt tips på vart jag kan

    köpa ett fint lakanset? Det är en kompis son, som vi känner bra. Tror han gillar dinosaurier förresten.
  6. 3
    Har du nåt tips på vart jag kan köpa ett fint lakanset? Det är en kompis son, som vi känner bra. Tror han gillar dinosaurier förresten.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Oj hjälp,

    nä alltså...eftersom jag inte bor i Sweden så är det lite svårt att tipsa om det...Ikea kanske, Hemtex??
    Nån annan här som vet, som bor i Sverige, var det finns coola barn-lakan-set??
  8. 4
    Oj hjälp, nä alltså...eftersom jag inte bor i Sweden så är det lite svårt att tipsa om det...Ikea kanske, Hemtex??
    Nån annan här som vet, som bor i Sverige, var det finns coola barn-lakan-set??
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Jysk har mycket med

    olika figurer och sådant på. Annars är det väl Hemtex, IKEA. Maxi och coop forum har säkert också en del kan jag tänka mig.
  10. 5
    Jysk har mycket med olika figurer och sådant på. Annars är det väl Hemtex, IKEA. Maxi och coop forum har säkert också en del kan jag tänka mig.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Vi köpte målargrejor

    till Viggos kusin som fyllde 4 år i helgen. Han älskar dinosaurier och vi valde en målarbok med dinosauriebilder samt vattenfärger och kritor till. Det blev mycket uppskattat. Överlag tror jag att barn i den åldern gillar saker som man kan göra något med. Bygga eller skapa med liksom. Det tycker jag också är kul att ge bort.

    Mvh,
    Susanne
  12. 6
    Vi köpte målargrejor till Viggos kusin som fyllde 4 år i helgen. Han älskar dinosaurier och vi valde en målarbok med dinosauriebilder samt vattenfärger och kritor till. Det blev mycket uppskattat. Överlag tror jag att barn i den åldern gillar saker som man kan göra något med. Bygga eller skapa med liksom. Det tycker jag också är kul att ge bort.

    Mvh,
    Susanne
  13. Eija m Elias & Elsa
    #7

    Tack för tipset! *imt*

    ..
  14. 7
    Tack för tipset! *imt* ..
  15. Eija m Elias & Elsa
    #8

    Oj,då förstår jag

    har läst lite om dig här och även svarat ibland, men inte vetat att du inte bor här.
  16. 8
    Oj,då förstår jag har läst lite om dig här och även svarat ibland, men inte vetat att du inte bor här.
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #9

    Förslag.

    En kille på 4 år kan ju inte sitta stil eller ta det lugnt i några minuter.
    Har du någon aning om vad pojken tycker om?
    Annars kan du kolla in bamba.se .
    De har stort utbud av leksaker för killar och tjejer.
  18. 9
    Förslag. En kille på 4 år kan ju inte sitta stil eller ta det lugnt i några minuter.
    Har du någon aning om vad pojken tycker om?
    Annars kan du kolla in bamba.se .
    De har stort utbud av leksaker för killar och tjejer.

Liknande trådar

  1. Present till 4-åring.
    By Mika in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 13:46
  2. Present till 10-åring?
    By saraulrika in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 07:30
  3. Present till 6-åring
    By Minimor in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 18:43
  4. Present till 6-åring??
    By m_fo in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 11:56
  5. Present till 2-åring?
    By Ida m Albert&Vilfred in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar