Är det ÄL eller mens på g?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Är det ÄL eller mens på g?

    Har inte fått pos på ÄL-test ännu, och molvärken blir bara värre och värre..... tappen känns öppen, och magen är värsta svullot! Allt tyder på mens, men jag är bara på dag 26 efter mf:et, har i vanliga fall en cykel på 33 dagar och äl runt dag 20-22.....

    Vet att ett mf ofta gör äl och mensen _senare_ än normalt, men om det nu är tanten som är på intågande så är hon ju mer än 1 vecka _för tidig_?! *skumt*

    Vad tror ni? Kan man ha så här mycket \"mensvärk\" ovkså vid ÄL?
  2. 1
    Är det ÄL eller mens på g? Har inte fått pos på ÄL-test ännu, och molvärken blir bara värre och värre..... tappen känns öppen, och magen är värsta svullot! Allt tyder på mens, men jag är bara på dag 26 efter mf:et, har i vanliga fall en cykel på 33 dagar och äl runt dag 20-22.....

    Vet att ett mf ofta gör äl och mensen _senare_ än normalt, men om det nu är tanten som är på intågande så är hon ju mer än 1 vecka _för tidig_?! *skumt*

    Vad tror ni? Kan man ha så här mycket \"mensvärk\" ovkså vid ÄL?
  3. Ja me 4:a
    #2

    vet inte

    men jobbigt att kroppen bråkar med dig. Man kan nog ha som mensvärk vid ÄL tror jag KRAM
  4. 2
    vet inte men jobbigt att kroppen bråkar med dig. Man kan nog ha som mensvärk vid ÄL tror jag KRAM
  5. Ruth försök 5
    #3

    Jag har som mensvärk ibland

    när jag har ÄL. Kan inget om missfall annars men visst kan det kanske vara ÄL.
    Hoppas att du snart har ett nytt pyre i magen.
  6. 3
    Jag har som mensvärk ibland när jag har ÄL. Kan inget om missfall annars men visst kan det kanske vara ÄL.
    Hoppas att du snart har ett nytt pyre i magen.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    min första cykel efter

    mitt senaste mf var på 27 dagar (precis som vanligt) men nästa var bara 19 dagar... så det kan nog förskjutas lite hur som:)
  8. 4
    min första cykel efter mitt senaste mf var på 27 dagar (precis som vanligt) men nästa var bara 19 dagar... så det kan nog förskjutas lite hur som:)
  9. smultron
    #5

    Ja,

    jag har som menssmärtor ofta vid ÄL. Magen svullnar också. Det kan hålla i sig 1-3 dar.
  10. 5
    Ja, jag har som menssmärtor ofta vid ÄL. Magen svullnar också. Det kan hålla i sig 1-3 dar.

Liknande trådar

  1. Mens eller vad är det?
    By Rosemary in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 16:03
  2. plus eller mens?
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 09:43
  3. Har jag mens eller??
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 12:38
  4. Nid eller mellanblödning eller mens
    By Lisa in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 13:34
  5. Mens eller...vad?
    By Kaprifol in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar