Sommarresa bokad!!!! - Sidan 2
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #21

    Åh!

    ALV! Det verkar så mysigt. Dit vill jag också. Hyr ni stuga då eller hur gör ni?
    Kramis!
  2. 21
    Åh! ALV! Det verkar så mysigt. Dit vill jag också. Hyr ni stuga då eller hur gör ni?
    Kramis!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #22

    Hihi...

    Du är för rolig du..... Var har ni planer på att åka?
    Kramis!
  4. 22
    Hihi... Du är för rolig du..... Var har ni planer på att åka?
    Kramis!
  5. cj
    #23

    ingen aning

    har inte satt mig in i det där, huvvesaken är att planet inte kraschar.
  6. 23
    ingen aning har inte satt mig in i det där, huvvesaken är att planet inte kraschar.
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #24

    Hihi

    Jo, vi gillar samma koncept, det märks ju *s*
    Nu är det ju ett antal år sedan vi var på CB, men jag har bestämt för mej att där fanns ett filmrum i restaurangen, och Royal Grill var väl lika som på alla resorter. Eller? Har ni blivit blivit bevikna på deras restauranger någonstans? Tycker att även dessa följer samma koncept vart man än kommer, men men...
    Playstationrum tror jag finns på samtliga resorter numera.

    På Bouganvillea kommer ni att få det toppen! Just den delen VET jag är renoverad och fin. Mimosa är jag däremot tveksam till om dom gjort något år ännu. Personligen tyckte jag att poolområdet vid Mimosa var mysigare än det vid Bouganvilla, men det är helt klart en smaksak. Prova bägge!
    Stranden i Cala Millor orkade vi aldrig ta oss till (för långt att gå, tycker jag), och stranden inne i Cala Bona (inte den vid hotellet, utan inne i stan) kändes väl... njae. Mycket folk och inget särskilt fint alls. Vi valde aldrig att bada där, då är det nog mera värt att ta buss till Cala Millor, tror jag. Får dock erkänna att vi heller inte är några strandmänniskor. När vi var på Kreta nu i somras så hade vi två av öns bästa stränder precis intill hotellet, men badade vi i havet? No, no... vi hade det såååå gött vid poolen :O)
    Ska verkligen försöka övertala mina medresenärer om att den 18/7 verkar vara just Den Dagen då man bara SKA åka till Mallis ;O)
  8. 24
    Hihi Jo, vi gillar samma koncept, det märks ju *s*
    Nu är det ju ett antal år sedan vi var på CB, men jag har bestämt för mej att där fanns ett filmrum i restaurangen, och Royal Grill var väl lika som på alla resorter. Eller? Har ni blivit blivit bevikna på deras restauranger någonstans? Tycker att även dessa följer samma koncept vart man än kommer, men men...
    Playstationrum tror jag finns på samtliga resorter numera.

    På Bouganvillea kommer ni att få det toppen! Just den delen VET jag är renoverad och fin. Mimosa är jag däremot tveksam till om dom gjort något år ännu. Personligen tyckte jag att poolområdet vid Mimosa var mysigare än det vid Bouganvilla, men det är helt klart en smaksak. Prova bägge!
    Stranden i Cala Millor orkade vi aldrig ta oss till (för långt att gå, tycker jag), och stranden inne i Cala Bona (inte den vid hotellet, utan inne i stan) kändes väl... njae. Mycket folk och inget särskilt fint alls. Vi valde aldrig att bada där, då är det nog mera värt att ta buss till Cala Millor, tror jag. Får dock erkänna att vi heller inte är några strandmänniskor. När vi var på Kreta nu i somras så hade vi två av öns bästa stränder precis intill hotellet, men badade vi i havet? No, no... vi hade det såååå gött vid poolen :O)
    Ska verkligen försöka övertala mina medresenärer om att den 18/7 verkar vara just Den Dagen då man bara SKA åka till Mallis ;O)
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #25

    Vi hade tänkt

    hyra en stuga på området, men det var upptaget den perioden. Vi ville gärna åka på försäsongen eftersom det inte är så mycket folk där då och jag tror att det passar Alva bättre när hon är så här liten. I stället hyrde vi en campingstuga som också ligger på området, men den har varken dusch eller toa (men det finns ju så klart i en annan byggnad), men vi tänkte att en natt ska vi väl stå ut.

    Annars har jag hört att Pippi hotellet ska vara kul (om man gillar Pippi).
  10. 25
    Vi hade tänkt hyra en stuga på området, men det var upptaget den perioden. Vi ville gärna åka på försäsongen eftersom det inte är så mycket folk där då och jag tror att det passar Alva bättre när hon är så här liten. I stället hyrde vi en campingstuga som också ligger på området, men den har varken dusch eller toa (men det finns ju så klart i en annan byggnad), men vi tänkte att en natt ska vi väl stå ut.

    Annars har jag hört att Pippi hotellet ska vara kul (om man gillar Pippi).
  11. Morran m.tre + bf 4/10
    #26

    Vi bodde på campingen

    Fast i våran husvagn. Service området var inte det roligaste jag sett. I damernas duch luktade det avföring när någon tömde sin latrintank på andra sidan väggen. Maken kände ingen lukt inne på herrarna men herrarnas låg på andra sidan servicehuset, tur för han :)
    Men annars var campingen fin, bra lekpaltser, bra liten affär/kiosk.
  12. 26
    Vi bodde på campingen Fast i våran husvagn. Service området var inte det roligaste jag sett. I damernas duch luktade det avföring när någon tömde sin latrintank på andra sidan väggen. Maken kände ingen lukt inne på herrarna men herrarnas låg på andra sidan servicehuset, tur för han :)
    Men annars var campingen fin, bra lekpaltser, bra liten affär/kiosk.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #27

    Japp!

    Det är ett helt utmärkt datum att resa på..... Hoppas att du lyckas!!!
    Ja, Royal Grill på Gran Canaria var rätt stökig... Men det berodde nog mest på att de hade scenen i restaurangen, så där var minidisco etc när vi försökte äta. Och spring överallt.... Kallithea var mycket bättre tyckte vi och hoppas finna något liknande... (Har redan kollat områdeskartan och vet att scenen håller till på annat ställe...)

    Hihi, stranden... Jo, vi ska nog försöka inta den fiiiina en dag, kanske.... Så ni är också pooldiggare? Jo, visst är det underbart! Japp, alla poolerna ska testas!
    :o)
  14. 27
    Japp! Det är ett helt utmärkt datum att resa på..... Hoppas att du lyckas!!!
    Ja, Royal Grill på Gran Canaria var rätt stökig... Men det berodde nog mest på att de hade scenen i restaurangen, så där var minidisco etc när vi försökte äta. Och spring överallt.... Kallithea var mycket bättre tyckte vi och hoppas finna något liknande... (Har redan kollat områdeskartan och vet att scenen håller till på annat ställe...)

    Hihi, stranden... Jo, vi ska nog försöka inta den fiiiina en dag, kanske.... Så ni är också pooldiggare? Jo, visst är det underbart! Japp, alla poolerna ska testas!
    :o)
  15. Medlem sedan
    Jun 2020
    #28
    Ja Magaluf var jag också för väldigt många år sedan. Reste med Uptours http://uptours.se men det var när man var ung och oförstörd, haha
  16. 28
    Ja Magaluf var jag också för väldigt många år sedan. Reste med Uptours http://uptours.se men det var när man var ung och oförstörd, haha
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Sommarresa bokad!
    By Svammelmamma in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-13, 18:12
  2. Bokat sommarresa Sungarden kalithea
    By Tvillingmamma1 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 12:33
  3. Tid bokad
    By anonymt namn in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 10:29
  4. Äntligen bokat sommarresa...
    By Milo in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 09:31
  5. Sommarresa nr 2 bokad :-))
    By Leona in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar